کلاهک چینی کلاهک دودکش چینی تولید کننده انواع دریچه هوا

تمام قسمت های این کلاهک دودکش گرد و استوانه ای است و از چهار قطعه گرد تشکیل شده است که به وسیله قلب به هم متصل می شوند. درپوش دودکش ساخت چین را می توانید از طریق سایت شهرآهن ​​به صورت آنلاین خریداری کنید. امروزه کلاهک های دودکش چینی به وفور در پشت بام ساختمان های مختلف از جمله ساختمان های تجاری، مسکونی و اداری یافت می شود. جالب است که آن را کلاه چینی بنامیم زیرا تاج این کلاه شبیه کلاه چینی است.

از طرف دیگر، بدون محافظ گذاشتن لوله دودکش احتمال مسدود شدن این لوله ها در گذر زمان را بالا می برد. مهمترین عامل انسداد لوله های دودکش های بدون کلاهک، لانه گذاری پرندگان در فصل سرد سال می باشد. برای جلوگیری از ریزش باران، گرد و غبار و ورود پرندگان و … در داخل سیستم تهویه مطبوع به کار میرود. سلام قطعه فلزی مربع یا مستطیلی است که به طور ایمن در بالای دودکش شما قرار می گیرد و به جلوگیری از آب و سایر عناصر محیطی کمک می کند. کلاهک ابعاد معمولی ندارد و بنا به درخواست خریدار در چند ابعاد و شکل ساخته می شود. اغلب از تاج های چهار شیب برای مربع و تاج های دو شیب برای ابعاد مستطیل و از یک وجه شیب برای کلاهک هایی استفاده می شود که یک وجه یا دو طرف کار به دیوار یا ستون برخورد می کند، در نتیجه روی.

دریچه کولر طرح چوب

هر چه ابعاد این کلاهک بزرگ تر باشد؛ ضخامت ورق آهنی لازم برای ساخت آن نیز باید به همان نسبت بیشتر باشد. در صورتی که برای ساخت آن از ورق ضخیم استفاده شود؛ حتما باید به لوله های دودکش جوش بخورد. واضح است هرچه قطر کلاهک دودکش اچ بیشتر باشد ضخامت ورق مصرفی نیز به همان نسبت افزایش می یابد.

کلاهک دودکش پره‌ای چهارگوش

لوله های دودکش ساختمان در حالت استاندارد تا پشت بام و در فاصله مناسب از کف پشت بام امتداد دارند. بر روی این لوله ها کلاهک هایی نصب می شوند که علاوه بر زیبایی بصری فواید بسیار دیگری نیز دارند. درپوش های چینی، مانند انواع مختلفدرپوش دودکش، از لوازم مختلفی ساخته می شوند و عناصر متعددی وجود دارد که هنگام انتخاب مواد پخته نشده برای ساخت چنین کلاهک هایی باید به آنها توجه کنیم. آب داخل دودکش می تواند به آسترهای دودکش، دمپرها و حتی اتصالات ملات دودکش آسیب برساند. در واقع می تواند باعث ایجاد کپک و کپک در دودکش شما شود، که بدون شک در خانه خود به آن نیاز ندارید.

این نوع از دودکش به صورت روکار و توکار قابلیت استفاده را داشته و با توجه به مقاومت در برابر خورندگی رطوبت در مناطق شمالی کشور کلاهک دودکش چینی استفاده بالایی دارد. از طرفی دودکش استیل تک جداره و دوجداره برای سیستم‌های پکیج حیاتی بوده و در انتقال گازها و تنظیم اکسیژن جهت احتراق بسیار موثر است. بهترین نوع این دودکش از نوع تمام استیل با درزبندی جوش خورده است. در ادامه به انواع مختلف دودکش و تجهیزات تکمیل‌کننده آن در سیستم خروجی گازها بیشتر اشاره خواهیم کرد.

  • لوله های دودکش سازه به صورت منظم و با فاصله مناسب از زمین پشت بام تا سقف بلند می شوند.
  • بهترین نوع این دودکش از نوع تمام استیل با درزبندی جوش خورده است.
  • از این رو نقش دودکش و کلاهک آن در این زمینه بسیار مهم و تاثیرگذار است.
  • کلاهگ چینی کلاهک دودکش چینی، مانند انواع مختلفدرپوش دودکش، از لوازم مختلفی ساخته می شوند و عناصر متعددی وجود دارد که هنگام انتخاب مواد پخته نشده برای ساخت چنین کلاهک هایی باید به آنها توجه کنیم.
  • این محافظ یا کلاهک دودکش، از نفوذ آب باران، برف، گرد و خاک، لانه گزینی پرندگان یا گیر کردن وسایل خارجی در دودکش جلوگیری می‌کند.

این دسته از کلاهک ها برای تخلیه دود از دودکش موتورخانه ، شومینه ، هود، بخاری و آبگرمکن ها کاربرد کلاهک دودکش دارد. دو زیردسته کلاهک پره ای چهارگوش و کلاهک پره ای گرد در این گروه قرار می گیرند. از کلاهک دودکش جهت خارج کردن مواد زائد لوازم گازسوز و ذغالی در انواع کلاهک دودکش به شکل های مختلف تولید می گردد.

لوستر کد LO353 هلینوس گرد سایز 1 طلایی مشکی

کلاهک چینی کلاهک دودکش چینی تولید کننده انواع دریچه هوا