مهاجرت به ترکیه + راه های مهاجرت و اقامت همراه با هزینه و شرایط 2023 2023 بررسی صفر تا صد شرایط و راه ها موسسه اصطهباناتی-کمک مهاجرت

دومین مرحله ورود به خاک ترکیه می باشد که با توجه به روش مهاجرتی ممکن است از 3 روز تا 3 ماه به طول انجامد. بازار کار رشته زبان در آلمان را در این مقاله مورد بررسی قرار دادیم. به همین خاطر بسیاری از قاچاقچیان انسان، توسط راه های بسیار نا امنی اقدام به جا به جایی این افراد می کنند که بسیار خطرناک است. لذا این کشورها برای پناهجویان شرایط بسیار سخت و طاقت فرسایی در کمپ ها را در نظر می گیرد و فرآیند پیگیری پرونده ها را بسیار طولانی می کنند تا مانع پناهندگی افراد متقاضی شوند. همین عامل سبب شده است که اقتصاد ترکیه بر پایه تجارت از طریق دریا و کشتیرانی باشد و این از عوامل تاثیر گذار در رونق این کشور محسوب می گردد.

در مورد کیفیت دانشگاه ها و مراکز عالی ترکیه و رتبه آنها در مقاله “دانشگاه های برتر ترکیه” مفصل توضیح داده ایم. برای تحصیل در دانشگاه ها و مراکز آموزشی این کشور پهناور، باید به زبان های ترکی و انگلیسی مسلط باشید و میانگین نمرات مقاطع تحصیلی سابقتان قابل قبول و بالا باشد. افرادی که می خواهند در دانشگاه های دولتی و ترک زبان تحصیل کنند باید در آزمون Yos شرکت کرده و قبول شوند. افرادی هم که می خواهند در دانشگاه های خصوصی و انگلیسی زبان شرکت نمایند، باید در آزمون Sat نمره قبولی کسب کنند. زندگی در هر جایی همیشه یک تعادل ظریف بین موارد خوب و بد است، فارغ از اینکه در چه وضعیتی قرار داشته باشیم.

افرادی که دارای رزومه های قوی و معتبر در سطح فعالیت های جهانی و بین المللی هستند در این گروه جای دارند. به عنوان مثال ورزشکارانی که در مسابقات جهانی دارای مدال هستند و یا هنرمندانی که در فستیوال ها و نمایشگاه های بین المللی جایزه دریافت کرده اند. البته سایر کشورهای جهان نیز مانند کشورهای برتر اروپایی، آمریکا و کانادا نیز از این سیستم پذیرش مهاجر حمایت می کنند. یکی از محبوب برنامه های اقامتی برای هنرمندان در دنیا، ویزای هنرمندان اتریش می باشد که مؤسسه MIE از معدود موسساتی است که در این زمینه فعالیت دارد و می تواند راهنمای هنرمندان در اخذ اقامت باشد.

شاید شنیده باشید که اتباع ایرانی برای مهاجرت به کشور ترکیه نیاز به دریافت ویزا ندارند. این درست است اما کسانی که قصد گردشگری در این کشور را داشته باشند می‌توانند بدون دریافت ویزا از این کشور دیدن کنند. با این حال کسانی که می‌خواهند برای کار و اقامت دائم به این کشور سفر کنند نیاز به دریافت ویزای ترکیه دارند. داوطلبان این ویزا می‌توانند با جمع آوری مدارک مورد نیاز و تکمیل فرم درخواست در سفارت خانه این کشور نسبت به دریافت ویزای خود اقدام کنند.

مهاجرت از طریق ازدواج

برای مجله خبری مهاجرت روش‌های مختلفی وجود دارد که رایج‌ترین آنها عبارتند از مهاجرت از طریق خرید ملک، مهاجرت از طریق کار و مهاجرت تحصیلی. با خرید ملک به مبلغ کمتر از ۴۰۰ هزار دلار، فرد می‌تواند اقامت یک‌ساله کشور ترکیه را دریافت کند. دوست عزیز اگر به صورت توریستی تشریف می برید نمی توانید بیش از مدت 3 ماه در این کشور بمانید ولی در صورتی که بخواهید اقامت دریافت کنید باید از روش های کار یا تحصیل و سرمایه گذاری استفاده کنید و اقامت دریافت نمایید.

روش بعدی این است که کودک از طریق تابعیت والدین خود که تبعه ترکیه محسوب می‌شوند، جزو تبعه این کشور محسوب خواهد شد. خیر هر فردی می‌تواند قوانین مهاجرت به ترکیه را بیاموزد اما اقدام از طریق وکیل می تواند سرعت بیشتری به پروسه مهاجرت بدهد. اگر ورزشکاران در سطح کشور و یا جهانی مشهور باشند و بتوانند از این طریق درآمد کسب کنند می توانند از طریق ورزش به ترکیه مهاجرت نمایند.

  • همچنین آنان می‌ خواهند از روش های مهاجرت به ترکیه اطلاعات ناب و بسیار تازه به دست آورند.
  • اما باید در نظر داشت این تصمیم اگر در مسیر درست هدایت نشود ممکن است بسیار سخت و گاها خطرناک نیز باشد و عواقب جبران ناپذیری در پی داشته باشد.
  • در سکونتگاه های دورافتاده مانند قونیه، مردم از خارجی ها فاصله می گیرند، خصوصاً نسبت به کسانی که از قوانین محلی پیروی نمی کنند.
  • مهم نیست که اهل کجا هستید و یا به چه دلیل به ترکیه سفر می کنید، شما به یک گذرنامه معتبر از کشور مبدا خود نیاز خواهید داشت که باید حداقل 90 روز اعتبار داشته باشد.
  • البته در امر مهاجرت ترکیه باید به مسئله هزینه مهاجرت به ترکیه نیز توجه داشت.

آنها می‌توانند به این ترتیب با گذشت 5 سال از فعالیت کسب و کار و شرکت خود، اقامت دائمی ترکیه را دریافت کنند. گفتنی است که تا سال 2017، این مبلغ 3میلیون دلار بود اما پس از آن دولت‌مردان ترکیه تصمیم گرفتند که جهت آسان‌ترشدن روند مهاجرت به ترکیه، مبلغ سپرده را کاهش دهند. با این وجود باید گفت که مهاجرت به ترکیه از طریق کار، به دریافت اقامت دائم این کشور منجر نمی‌شود.

فقط صندوقدار را پیدا کنید، فرم ثبت نام مجوز اقامت دانلود شده و چاپ شده و پاسپورت یا اجازه اقامت فعلی خود را به کارمند نشان دهید و به صورت نقدی پرداخت کنید. سوال درباره نحوه دریافت اجازه اقامت در ترکیه یکی از مهم ترین سوالاتی است که در ذهن خارجی‌های تازه وارد یا شهروندان ترکیه ای که میزبان آن‌ها هستند می باشد. سلام وقت شما بخیر، من قصد مهاجرت به ترکیه رو دارم اما نمیدونم چطور باید اقدام کنم و اولین قدم چیه و بهترین راه واسه من کدومه میشه راهنمایی کنید ممنون.

ازمیر، شهری گردشگری و تجاری

افرادی که قصد مهاجرت ترکیه را دارند می بایست پیرامون شرایط شرایط مهاجرت به ترکیه، آگاهی‌های لازم را به دست آورند. همچنین افرادی که رزومه‌ کاری بین‌المللی مناسبی دارند، و در زمینه شغلی خود در جهان شناخته شده هستند، اعم از تاجر و برنامه‌نویس و مدیر پروژه نیز می‌توانند با ارائه مدارک و رزومه خود اقامت ترکیه را دریافت کنند. اما به هر حال بهتر است در نظر داشته باشید که در کشور ترکیه نیز مانند بسیاری از کشورهای اروپایی، ازدواج صوری برای دریافت اقامت جرم محسوب می‌شود. برای همین در صورت آشکار شدن این موضوع، متقاضیان با جریمه‌ها و حتی محکومیت‌های زندان مواجه خواهند شد. ترکیه در سال‌های گذشته سیاست‌هایی جهت جذب سرمایه‌های خارجی تدوین کرده که باعث شده مهاجرت به این کشور از طریق سرمایه‌گذاری به سادگی انجام شود.