اقامت کانادا مهاجرت به کانادا با ساوجی-کمک مهاجرت

هر کدام از این سه برنامه شرایط خاص خود را دارند که در قسمت اکسپرس اینتری فدرال آن ها را به تفسیر توضیح داده ایم. مهاجرت به کانادا به دلیل سطح رفاه زندگی و روش های متعدد مهاجرتی که دولت این کشور فراهم دیده است، یکی از انتخاب های اصلی مهاجران ایرانی است. اگر می‌خواهید به کشور کانادا مهاجرت کنید یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که باید در مورد آن اطلاعات کسب کنید هزینه‌های زندگی در کانادا است. هزینه‌های عمومی یک شهروند کانادا شامل هزینه‌هایی از قبیل مسکن، پوشاک، مسکن، خوراک و بهداشت است که در استان‌های مختلف کشور کانادا متفاوت است. کشور کانادا دارای 10 استان است که هزینه‌های زندگی در شهرها و استان‌های پرجمعیت مانند تورنتو، ونکوور و مونترال بالا‌تر از سایر شهرها کشور کانادا است. هزینه زندگی در استان کبک در شهرهای شربروک، لاوال، ساگنای، لویس، تربون و لونگوئل از همه‌ی شهرها و استان‌های کشور کانادا پایین‌تر است.

  • بله دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی میتوانند مشغول به کار شوند.در مقطع کارشناسی یک دانشجو بین المللی 10 ساعت در هفته و مقطع کارشناسی ارشد 20 ساعت در هفته و در مقطع دکترا 30 ساعت در هفته اجازه کار دارند.
  • می‌توانند به دفتر کمیسیون عالی پناهندگان مراجعه کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.
  • اما مشاوره برای مهاجرت به کانادا از طریق اخذ ویزای کار تنها شامل این موارد نیست و انواع مختلف دیگر را هم شامل می‌شود.
متقاضیان در صورت اقامت در بازه کوتاه‌مدت و موقت، می توانند با دریافت اقامت موقت کانادا به این کشور سفر کنند. بر اساس ویزای موقت، افراد با مراجعه به کنسولگری کانادا می‌توانند تا بازه‌ای مشخص شده (معمولا ۶ ماه) در کشور کانادا اقامت داشته باشند. لازم به ذکر است کهمهاجرت کانادا با روش سرمایه گذاری در شهرهای مختلف این کشور، نیازمند رعایت شرایط مختص به همان شهر می‌باشد و قوانین و مقررات و حتی میزان سرمایه برای هر شهر متفاوت است. دورهٔ ۵ سالهٔ سرمایه‌گذاری از صدور گواهی انتخاب و حتی پیش از ورود فرد به کانادا، شروع می‌شود. باید بدانید معمولا هزینه‌ای مربوط به امور بانکی و سرمایه‌گذاری از متقاضی مجله خبری مهاجرت دریافت می‌شود.

متقاضیانی که در هر نوبت قرعه کشی این برنامه امتیاز بالاتری داشته باشند، دعوتنامه دریافت خواهند کرد. برنامه نامزدی نوا اسکوشیا یک برنامه مهاجرتی است که به استان نوا اسکوشیا امکان می‌دهد متقاضیان را برای اقامت دائم در این استان نامزد کند. این برنامه دارای روش‌هایی برای نیروهای کار ماهر و کسانی که در نوا اسکوشیا از طریق اکسپرس اینتری تجربه کاری به دست آورد.

ایمیل اداره مهاجرت کشور کانادا

حال ممکن است یک برنامه استانی در زیربرنامه‌ایی از خود طرح اشتغال دانشجویان فارغ‌التحصیل را شامل نماید، یا استان دیگری زیربرنامه‌هایی مربوط به افراد خود اشتغال را شامل نماید و… اما عموما کلیه این PNPها از یک سیستم مهاجرتی تحت قوانین اداره مهاجرت کانادا پیروی کرده و فقط برخی مناطق و استان‌ها مانند استان کبک هستند که برنامه مهاجرتی مختص به خود را دارند. البته هر برنامه استانی شرایط خاص به خود را داشته؛ مانند مشاغل و مهارت‌های مورد نیاز، شرایط متقاضی مانند سن، مدرک زبان و غیره، شرایط همراهی خانواده، نحوه امتیازبندی متقاضی و سایر موارد. اکثر برنامه‌های کارآفرینی استان‌های کانادا مبتنی بر سیستم امتیازبندی هستند که برای واجد شرایط بودن برنامه و انتخاب از میان دیگر متقاضیان لازم است حداقل امتیاز مورد نیاز هر برنامه را کسب کنید. برای پاسخ به این سؤال که بهترین روش مهاجرت به کانادا برای ایرانیان کدام است پاسخ قطعی و کاملی را نمی‌توان ارائه داد.

هزینه اخذ ویزاهای اقامت دائم

همچنین IRCC بر اساس این اطلاعات به شما یک امتیاز در سیستم رتبه بندی جامع اکسپرس اینتری یعنی می‌دهد. اکثر استان‌های کانادا توافق نامه‌هایی برای شرکت در این برنامه دارند. طبق شرایط این قراردادها، استان‌ها می‌توانند متقاضیانی را معرفی کنند که در مشاغلی با تقاضای بالا می‌توانند مشغول شوند. اطلاعات بیشتری در مورد کشور کانادا و شرایط زندگی در آن به دست آورید.