مراحل مهاجرت تحصیلی به کانادا 0 تا 100 تحصیل در کانادا رادسام-کمک مهاجرت

اطلاعات دقیق‌تر را در صفحه برنامه استانی نوا اسکوشیا مطالعه کنید. برای گرفتن ویزای کارآفرینی، نیاز دارید که در یکی از برنامه های مهاجرتی یکی از استان های کانادا شرکت کرده و از آن پذیرش بگیرید. ویزاهای کارآفرینی بعد از مدت مشخصی و معمولا پس از به سود رسیدن کسب و کار مورد نظر، قابل تبدیل به اقامت دائم کانادا می باشند. از دیگر شرایط خود اشتغالی در کانادا دارا بودن سوابق کاری و حرفه ای و کسب امتیازهای لازم در جدول امتیازبندی می باشد. متقاضی از طریق خود اشتغالی و دارا بودن شرایط لازم برای اخذ ویزای اقامت کانادا می تواند برای همسر و فرزندان خود ویزای همراه دریافت کند. ما در این مقاله به بررسی کامل روش‌های مجله خبری مهاجرت پرداختیم با مزایا و شرایط هرکدام به طور جداگانه آشنا شدیم.

هدف از طراحی این روش کمک به تازه‌واردان خارجی جهت ورود به بازار کار کانادا و همچنین کمک به رشد اقتصادی این کشور است. متقاضی باید دست کم 2 سال سابقه کاری تمام وقت مرتبط با حرفه خود در 5 سال گذشته داشته باشد. را باید بررسی کرده و سپس بعد از اتمام فرآیند با استفاده از ویزای کاری کانادا می‌تواند مهاجرت کند.

همانطور که گفتیم کانادا یکی از کشورهای مهاجرپذیر در جهان است که به سرزمین بزرگ سفید شمالی شهرت دارد. راه‌های قانونی بسیاری برای دریافت اقامت کانادا بر سر راه متقاضیان قرار گرفته است. تنها لازم است با انجام تحقیقات و بررسی‌های لازم روش مهاجرتی خود را انتخاب کرده و سپس برای دریافت اقامت این کشور اقدام کنند. دریافت اقامت دائم از طریق اکسپرس اینتری، یکی از بهترین راه‌های مهاجرت به کانادا برای افراد متخصص است. در روش مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری از ابتدا، اقامت دائم به فرد تعلق می‌گیرد. همچنین این شیوه برای افرادی که تمایل دارند به صورت خانوادگی به این کشور مهاجرت کنند؛ بسیار مناسب است.

راه های مهاجرت و اقامت”

اگر متقاضی قبل از اقدام برای پروسه ی اکسپرس انتری حداقل یک سال برای کارفرمایی در کشور کانادا فعالیت شغلی داشته باشد 10 امتیاز کسب خواهد کرد.او میبایست حداقل 30 ساعت در هفته مشغول به این کار بوده و پوزیشن شغلی شان فصلی نباشد. یکی دیگر از روش های مهاجرت به کشور کانادا مهاجرت به عنوان نیروی کار است. هیچ اجباری برای طی کردن پروسه اقامت از طریق دفاتر و موسسات مهاجرتی نیست.

در کل مشاورین ما در موسسه حقوقی اصطهباناتی با تجربه خود می توانند بهترین گزینه را به شما پیشنهاد دهند، پس با ما در ارتباط باشید. اما روش های کاری نیز می تواند به شما این اجازه را بدهد تا خود و خانواده تان را به همراه ببرید ولی ممکن است این روند اندکی با تاخیر انجام پذیرد. سایر راه های موجود مانند تحصیل و یا صرف کار، برای شما محدودیت هایی بعمل می آورد که شانس ویزا را کاهش می دهد. تحصیل در کشور های خارجی برای مقاطع مختلف محدودیتی ندارد و شما می توانید در هر مقطعی که شرایط آن را دارید ادامه تحصیل دهید.

پس از این که تمامی مراحل مهاجرت تحصیلی به کانادا را انجام دادید، باید منتظر نتیجه بمانید که از طریق سفارت به شما خواهد رسید. در صورتی که نتیجه ویزا منفی باشد باید اقدامات لازم پس از ریجکتی شامل ریکانسیدریشن یا درخواست بررسی مجدد، درخواست نوت آفیسر و در بسیاری موارد اقدام مجدد یا re-apply را انجام بدهید. حداکثر یک ماه پس از ارسال پرونده مهاجرت دانشجویی به کانادا و ویزای تحصیلی به سفارت کانادا می بایستی جهت انگشت نگاری به یکی از مراکز بیومتریک مراجعه کنید.

  • به طور کلی همه کشورهای جهان برای اعطای تابعیت و شهروندی به کودکان متولد شده در این کشورها بر طبق دو قانون خون و خاک عمل می کنند.
  • با سلام.من لیسانس حقوق دارم.و دارای مدرک طراحی و نقاشی هم هستم.میخواستم اگه میشه منو راهنمایی کنید در رابطه با گرفتن ویزا و مهاجرت به کانادا….
  • در صورتی که سابقه کار در کانادا را دارید از طریق برنامه تجربه کانادایی می‌توانید اقامت دائم کانادا را به دست آورید.
  • مهاجرت از طریق برنامه فدرال مناسب افرادی است که با سابقهٔ کاری بالا، قصد اقامت در استان‌های کانادا به جز کبک را دارند.

یکی از انواع مهاجرت به کانادا، تبدیل ویزای توریستی به ویزای تحصیلی یا کاری است. حتی اگر بصورت مشروط و بدون مدرک زبان پذیرش بگیرید زمانی که می‌خواهید برای دریافت اقامت دائم کانادا اقدام کنید نیاز به آیلتس جنرال یا سلپیپ با نمره بالا دارید. حدود 800،000 دلار کانادا با دولت استان کبک در مدت پنج سال، بدون بهره سرمایه گذاری می‌شود. در حدود 24 تا 36 ماه، شما اقامت دائمی دریافت می‌کنید که به شما و خانواده تان اجازه ورود به کانادا را می‌دهد. برای این برنامه نیازی به سن یا تحصیل وجود ندارد، اما سرمایه گذار و اعضای خانواده باید در سلامت باشند.

۲. مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

اطلاعات جزیی‌تر را می‌توانید در صفحه مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج مطالعه کنید. با خرید کسب و کاری از پیش موجود در کانادا می‌توانید ویزای کار بگیرید و پس از ورود به کانادا و توسعه کسب و کار مورد نظر، بعد از مدتی واجد شرایط دریافت اقامت دائم شوید. خرید بیزینس در کانادا می‌تواند به صورت خرید یک شرکت یا خرید یک کسب و کار مانند رستوران یا مغازه باشد.

خدمات پارسی کانادا برای مهاجرت