مهاجرت به کانادا 2023 بهترین روش های اقامت در کانادا و قوانین آن-کمک مهاجرت

وکلای آن نیز از همه قوانین به روز مهاجرتی و همچنین قوانینی که هر یک از مقاصد مهاجرت دارند، آگاه هستند. در موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان، همه چیز برای شروع یک مهاجرت آسان و بی دغدغه فراهم است. وکلا و کارشناسان مهاجرتی، 24 ساعته در خدمت شما هستند و به راهنمایی و هدایت هر چه بهترتان کمک می‌کنند. اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید، کارشناسان موسسه که تجربه بسیار بالایی دارند، می‌توانند بهترین روش مهاجرتی را برایتان انتخاب کنند و پرونده مهاجرتی‌تان را در آن مسیر قرار دهند. اگر قصد دارید برای شهروندی کانادا درخواست دهید، لطفاً توجه داشته باشید که زمان صرف شده در خارج از کانادا نمی‌تواند در شرایط مهاجرت به کانادا حساب شود.

این ویزا یک بار ورود است و می توانید تا 6 ماه در کانادا اقامت داشته باشید. اگر کانادا را ترک می کنید و می خواهید دوباره وارد شوید ، باید برای ویزای جدید درخواست دهید. این شخص که در کانادا زندگی می کند نیز باید بتواند از شما حمایت مالی کند.

برخی از دانشگاه‌های کشور کانادا برای پذیرش دانشجو در رشته پزشکی نیاز به نمره این آزمون ندارند مانند دانشگاه‌های پزشکی کبک، دانشگاه پزشکی اوتاوا و دانشگاه پزشکی نورثرن که بدون نیاز به آزمون دانشجو می‌پذیرند. این امکان وجود دارد که والدین بتوانند از طریق تولد فرزند هنگامی که آن کودک به سن 18 سالگی رسیده است اقامت کانادا را دریافت کنند و در صورت داشتن شرایط لازم توسط والدین آنها حمایت می شود. لازم به ذکر است مهاجرت به کانادا با سرمایه گذاری در شهرهای مختلف این کشور ، مستلزم رعایت شرایط خاص یک شهر است و قوانین و مقررات و حتی میزان سرمایه برای هر شهر متفاوت است. کانادا دارای بیش از ۶۰ برنامه مهاجرتی می‌باشد که هر کدام از آن‌ها معیارهای خاصی برای پذیرش متقاضیان دارند.

باید بتوانید حداقل برای مدت 6 ماه مخارج زندگی تان در کانادا را بپردازید. این قالب ها شامل شرکت از نوع سهامی، شرکت از نوع تعاونی، شرکت از نوع خصوصی و شرکت از نوع مشارکتی است. می بایست نامه حمایتی از یکی از سرمایه گذاران که مورد تایید کانادا هستند داشته باشید. این نامه را می توانید از انکوباتورها، آنجل ها و یا ریسک پذیرها دریافت نمایید. هزینه آزمون سلپیپ بصورت جنرال 340 دلار آمریکا به همراه مالیات برگزاری آزمون در دبی می باشد. تمامی مدارک شخصی و هویتی مثل کارت ملی، شناسنامه و… را باید ارائه دهید.

یکی از روش های سرمایه گذاری در کانادا روش ثبت شرکت Owner Operator است. در این روش متقاضی با دارا بودن شرایط ثبت شرکت در کانادا ویزای سرمایه گذاری و ویزای اقامت این کشور را دریافت می کند. ثبت شرکت در کانادا از 2 روش ثبت شرکت استانی و ثبت شرکت فدرال امکان پذیر است. متقاضیان به منظور ثبت شرکت در استان های مختلف کانادا باید دارای شرایط ثبت شرکت در کانادا در هر استان باشند. هر استان کانادا دارای شرایط ثبت شرکت در کانادا مخصوص به خود و با الزامات خاص خود می باشد.

  • در ادامه آمار مربوط به صدور کارت اقامت دائم کانادا برای ۱۸ کشور اول را طی ۵ سال گذشته مشاهده می‌کنید که کشور ایران امسال در این میان رتبه ششم را دارد.
  • متقاضی باید دارای مدارک بین المللی در حوزه های هنری و ورزشی و کسب امتیاز مثبت برای مهاجرت به کشور کانادا از طریق خوداشتغالی باشد.
  • برای کمک به شما در تعیین محل زندگی در کانادا ، اطلاعات زیادی در مورد هر استان و سرزمین در کانادا گردآوری کرده ایم.
  • اما به طور میانگین هزینه ماهیانه زندگی برای هر نفر در ماه برابر با 2800 دلار است.

کانادا فرصت های فوق العاده ای را به خارجیانی که می خواهند در کانادا تجارت و سرمایه گذاری کنند ارائه… ویدیو آموزشی برنامه مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی ما رو ببینید و اگر سوالی داشتید با ما تماس… در حال حاضر دو گزینه برای دریافت اقامت برای تبعه خارجی در امارات وجود دارد، خرید ملک و ثبت شرکت.

هزینه بررسی درخواست‌های شهروندی

مهاجرت به کانادا یکی از گزینه‌های همیشگی ایرانیان برای مهاجرت است. در 10 سال گذشته به دلیل برنامه‌های حمایتی دولت کانادا آمار مهاجرت به کانادا به طرز خیره‌کننده‌ای افزایش یافته است. اگر قبلاً برای اقامت دائم تأیید شده اید ، یا اگر به سادگی مایل هستید به طور موقت به کانادا بیایید ، تیم کن وی دارای منابع مختلفی است که به شما کمک می کند تا قبل از آمدن به کانادا کار خود را تنظیم کنید. یافتن کار در کانادا زودتر از موعد می تواند روند درخواست مهاجرت کانادایی شما را سریع پیگیری کند ، و همچنین شما را برای انتقال سریع به نیروی کار کانادایی پس از ورود آماده می کند. امنیت شغلی همچنین می تواند به شما آزادی برنامه ریزی برای زندگی جدید در کانادا را بدهد در حالی که خیالی آسوده دارید که از قبل شاغل هستید.

نکته مهم در مورد برنامه ویزای استارت آپ کانادا این است که ظرفیت پذیرش آن محدود است و در سال ۲۰۲۱ فقط در حدود ۱۵۰ استارتاپ پذیرفته شد. برای شما درخواست اقامت دائم دهد و شرایط مهاجرتتان به این کشور را فراهم کند. بگیرید و کسب و کاری را در این کشور راه مجله خبری مهاجرت اندازی یا خریداری کرده و به این ترتیب به کانادا مهاجرت کنید. موسسه مهاجرتی پارسی کانادا که یکی از بهترین مؤسسات مهاجرتی معتبر در ایران است با بهره‌گیری از مشاوران و وکلای متخصص مهاجرتی در حال حاضر چند صد پرونده موفق مهاجرتی را در کارنامه خود دارد.

​​​​​دریافت ویزای دانشجویی

هرچند مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌ گذاری فعال به‌مفهوم راه‌اندازی یا خرید کسب‌وکار و کارآفرینی در قالب برنامه‌های مختلف مهاجرتی امکان‌پذیر است. بسته به مکان و ناحیه‌ای که برای کار و زندگی انتخاب می‌کنید، گزینه‌های مختلفی پیش روی شما قرار دارد. پس از اخذ جاب آفر و ویزای کار و مهاجرت موقت به کانادا، از طریق استان‌ها یا یکی از برنامه‌های فدرال (تجربه کانادایی یا پایلوت) امکان اخذ اقامت دائم کانادا از طریق کار را خواهید داشت.

برای دریافت تابعیت و پاسپورت کانادا چقدر زمان لازم است ؟