مهاجرت به کانادا شرکت مهاجرتی رجبی-کمک مهاجرت

نرخ مالیات شرکت‌های کانادایی در مقایسه با دیگر کشورهای غربی پایین است. به همین دلایل، کانادا یکی از مقاصد جذاب برای کارآفرینان سرتاسر دنیا است. به همین دلیل بخش زیادی از نیروی کار مورد نیاز خود را از طریق مهاجران تأمین می‌کند. نزدیک به 60 درصد از مهاجرانی که وارد کانادا شده‌اند از طریق برنامه‌های مهاجرتی کاری جذب شده‌اند. روش‌های مجله خبری مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری بسیار متنوع است و می‌توان گفت که هر ایالتی در این کشور شرایط و روش مخصوص به خودش را دارد.

بهترین راه های مهاجرت به کانادا

تا این مرحله نیازی به صرف هزینه نخواهد بود، زیرا هیچ قراردادی با افراد امضا نشده است. نهایتاً یک مبلغ ناچیز برای مشاوره حضوری و سرنخ مهاجرت باید پرداخت گردد. حال اگر از روش اول استفاده شود، بهتر است با افرادی که قبلاً به کانادا مهاجرت کرده‌اند، مشورت کرده و یا سایت‌های مختلف را جستجو و مطالعه نمود تا سطح اطلاعاتی خود را افزایش داد. این کشور روش‌های بسیاری را برای مهاجرت در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

گپ تحصیلی به اندازه کمتر از 5 سال و البته با دلایل موجه، قابل پذیرش است. آیا شما هم به مهاجرت به کانادا فکر می کنید؟ احتمالا از آن جایی که در حال خواندن این مطلب هستید، پاسخ به این سوال “بله” است. برای هر دو مورد، داشتن سابقه کار و رزومه کاری کمک بسزایی خواهد کرد. هیچ راهی وجود نداره که بتونم اقامت دائم بگیرم؟ میشه راهنماییم کنید.ممنون میشم.

اگر هم بین مهاجرت به کانادا و اروپا دو به شک هستید، ویدیوی مهاجرت به کانادا یا اروپا را تماشا کنید. در این مقاله تمامی جوانب مهاجرت به کانادا را مرور خواهید کرد و ویدیوهایی را خواهید دید. سلام محمد عزیز متاسفانه بدون داشتن تمکن مالی مناسب نمیتونین مهاجرت کنید. سلام پروانه عزیز….مشاوران ارشد پارسی کانادا شما رو کاملا در این زمینه راهنمایی خواهند کرد . افراد باید بتوانند سهم قابل‌توجهی در زندگی فرهنگی یا ورزشی کانادا داشته باشند.

  • هر یک از روش های مهاجرت به کانادا قوانین خاص خود را دارد که خوب است جهت اطلاع از جزئیات حتما با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.
  • اگر شما فرد متخصصی هستید و می خواهید همراه با خانواده به کانادا، مهاجرت کنید اکسپرس اینتری روشی بسیار مناسب برای شما خواهد بود زیرا از همان ابتدای مسیر می توانید اقامت دائم را دریافت کنید.
  • متقاضیان واجد شرایط در این روش باید حداقل 2 سال سابقه کاری حرفه‌ای و مرتبط داشته باشند.

خلاصه‌ترین و کلی‌ترین شرایط و صلاحیت‌های لازم علمی برای مهاجرت تحصیلی به این کشور می‌باشد. قوانین مهاجرتی این کشور به دانشجویان اجازه می‌دهد تا به کمک امتیاز حاصل از تحصیل در کانادا، مراحل اخذ اقامت دائم را راحت‌تر طی کنند. فارغ‌التحصیلان می‌توانند برای موقعیت‌های شغلی مورد نظر خود درخواست داده و برای دریافت PR یا همان اقامت دائم اقدام کنند. به طور عمومی فارغ‌التحصیلان پس از دو سال از اتمام تحصیل (و اشتغال) می‌توانند برای اخذ اقامت دائم اقدام کرده و پس از 5 سال برای شهروندی و تابعیت کانادا و اخذ پاسپورت این کشور اقدام نمایند. شرایط مهاجرت به کانادا از طریق اخذ ویزای کاری، یکی از بهترین راه های مهاجرت کانادا و در عین حال دشوارترین روش دریافت ویزا است. افراد متقاضی در این روش از طریق برنامه‌های (اکسپرس اینتری، جاب آفر، برنامه استانی و خود اشتغالی) می توانند اقامت کانادا را بدست آورند.

مهاجرت به کانادا برای ایرانیان

برنامه افراد خود اشتغال تنها برای اشخاصی ممکن است که تجربه خود اشتغالی مرتبط بعنوان نویسنده، کشاورز، ورزشکار (در سطح بین المللی) یا صنعتگر داشته باشند. بسیاری از کارفرمایان کانادایی به طور جدی به دنبال کارگران ماهر خارجی هستند تا بتوانند به نیروی کار خود بپیوندند. اگر شما می‌توانید یک پیشنهاد شغلی را از یک کارفرمای کانادایی بدست آورید، همچنین ممکن است برای پردازش درخواست مهاجرت کانادا سریعا واجد شرایط باشید. اگر برای دولت کانادا مشخص شود که ازدواج شما غیر واقعی بوده است و شما فقط برای اخذ ویزای کانادا این کار را کرده اید ، فوراً از کانادا اخراج می شوید.

در اولین قدم برای مهاجرت، باید شناخت خوبی از انواع روش های مهاجرت به کشور کانادا داشته باشید. تحصیل در دانشگاه‌های کانادا برای تمام مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری امکان‌پذیر است. اما راستش را بخواهید گرفتن پذیرش در مقطع کارشناسی احتمال کمی دارد. بهتر است بعد از گذراندن کارشناسی در ایران، با تخصص در رشته‌تان، مقالات پژوهشی، رزومه قوی علمی، مدرک آیلتس و تافل و خلاصه با دست پر، برای ادامه تحصیل اقدام کنید.

چگونه به کانادا مهاجرت کنیم ؟