مهاجرت به کانادا 2023 و اخذ اقامت کانادا آتلانتیک 724-کمک مهاجرت

متقاضی برای ثبت شرکت استانی باید بر اساس شرایط سرمایه گذاری در هر استان اقدام کند. شرایط هر استان کانادا برای سرمایه گذاری، اخذ ویزای استارتاپ کانادا و ثبت شرکت متفاوت است. تقریبا همه‌ی استان‌های کانادا دارای برنامه‌های مهاجرتی یا همان PNP مخصوص به خود بوده که اکثرا از نظر زیر برنامه‌ها و روش‌های مهاجرتی‌ شبیه به هم هستند و همانطور که ذکر شد عموما پیرامون جذب نیروی کار بین‌الملل و جذب سرمایه فعالیت دارند.

ویزای توریستی کانادا به دو صورت ویزای تک ورود و ویزای مولتیپل است که هر کدام شرایط خاص خود را دارند. اکثر مسافران برای ورود به خاک کشور کانادا، ملزم به دریافت ویزای بازدیدکننده (ویزای موقت) هستند. مهاجرت توریستی کانادا به بیشتر متقاضیان اجازه می‌دهد تا حداقل ۶ ماه در این کشور اقامت داشته باشند. همچنین افسران مهاجرتی با توجه به شرایط داوطلبان و ارزیابی پرونده آن‌ها، می‌توانند این مدت زمان را تمدید کنند یا تصمیم بگیرند که متقاضی، زودتر از این زمان به کشور خود بازگردد.

دانشگاه برتیش کلمبیا

نمی‌توانید اقامت دائم کانادا را به دست آورید اما فرزند متولد شده شما طبق قانون دولت کانادا شهروند کانادا محسوب می‌شود. پس از این که فرزند شما به سن قانونی ۱۸ سال رسید، در آن صورت می‌تواند برای ویزای اسپانسرشیپ والدین برای شما درخواست دهد و از این طریق اقامت دائم کانادا را دریافت کنید. این دست و دلبازی کانادا را در کشورهای دیگر به ندرت می‌بینیم و کمتر کشوری است که به راحتی به مهاجران خارجی اقامت دائم دهد. خبر خوب این است که در صورت دریافت اقامت دائم کانادا پس از چند سال می‌توانید اقامت دائم خود را به شهروندی کانادا تبدیل کنید و پاسپورت کانادایی بگیرید.

با امتیازات تحصیل در کانادا و کار در کانادا، امتیاز مجموع شما تا حد خوبی بالا می‌رود. مخصوصا اگر یک پیشنهاد کاری در کانادا پیدا کنید، اقامت دائم‌تان تقریبا تضمین شده می‌شود. در این برنامه محدودیت سنی وجود ندارد و شما با هر سوابق تحصیل و تجربه کاری می‌توانید در آن شرکت کنید اما لازمه آن این است که شرایطی را که در بالا به آنها اشاره شد، داشته باشید. برای برنامه استارتاپ کانادا همچنین می‌توانید به صورت تیمی و متشکل از حداکثر ۵ نفر اقدام کنید به صورتی که یک طرح تجاری واحد را ارائه دهید.

علیرغم هزینه‌های بالای زندگی در این استان، با این حال جمعیت مهاجرت آسیایی (به ویژه چینی‌ها) در آن به نحو قابل توجهی رو به افزایش است. همچنین شهر ونکوور به عنوان یکی از بهترین شهرهای جهان برای زندگی شناخته می‌شود که از استانداردهای بالایی برخوردار است. واکسن سینوفارم نیز در هفته‌های آخر سال 2021 به این لیست اضافه گردیده و در نتیجه متقاضیان ایرانی که غالبا از این واکسن استفاده نموده نیز در این راستا دغدغه‌ایی نخواهند داشت.

مهاجرت به هر کشور جهان با صرف هزینه های فراوان و وقت و انرژی همراه است. در واقع چیزی به نام مهاجرت رایگان به کانادا یا هر کشور دیگر وجود ندارد، اما مهاجرت کم هزینه و مقرون به صرفه وجود دارد. متقاضی حتی برای ازدواج با شهروند کانادایی و در نهایت اخذ اقامت دائم کانادا نیاز به اثبات تمکن مالی کافی برای تامین هزینه های زندگی مشترک در کانادا می باشد. یا برای مهاجرت به کشور کانادا از طریق استارت آپ با اینکه متقاضی نیاز به سرمایه کلان ندارد ولی برای راه اندازی طرح تجاری باید بودجه لازم را داشته باشد. مشاوره مهاجرت به کشور کانادا بر اساس شرایط اقتصادی و تحصیلی و زندگی متقاضی موجب شود تا متقاضی نتیجه مثبت و مطلوب برای اقدام برای مهاجرت به کشور کانادا را دریافت کند. وکیل مهاجرتی کشور کانادا بر اساس اطلاعات سایت اداره مهاجرت کشور کانادا و با توجه به آخرین قوانین مهاجرتی شرایط مهاجرت به کانادا و هزینه مهاجرت به کانادا را بر اساس روش مهاجرتی مناسب متقاضی ارائه می دهد.

هرچند شما فعالیت هایی را که انجام داده اید با مدرکتان معتبر نباشد می توانید در کشور کانادا دوره های فنی مربوطه را پشت سر بگذارید و بصورت قطعی وارد بازار کار این کشور شوید. به صورت کلی شما می توانید از طریق دوره های فنی حرفه ای وارد کشور کانادا شوید و پس از اخذ موفقیت آمیز مدرک این دوره، بنابر همان گواهی، به جستجوی کار بپردازید. این کشور مدرک حقوق ایران رو قبول داره؟ اگه بشه میخوام برای ادامه تحصیل در رشته حقوق بین الملل به کانادا مهاجرت کنم. شرایط بدین صورت است که برای اخذ پذیرش باید پیشینه تحصیلی خود را به دانشگاه ارائه دهید تا به شما پذیرش بدهد.

  • اطلاعات کامل درباره برنامه مهاجرت به مناطق کم جمعیت کانادا را در مطلب زیر مطالعه کنید.
  • در گذشته تر مرسوم بود افراد از روش ویزای ازدواج به صورت سوری و غیرواقعی خود را به کشور مقصد رسانیده و از این طریق اقامت آن کشور را اخذ میکردند و برای آن فرد حاضر در کشور مقصد هم کسب درآمد میشد گرچه به صورت عجیب.
  • سیستم و برنامه رتبه‌بندی اکسپرس اینتری (Comprehensive Ranking System-CRS) سریع‌ترین راه مهاجرت به این کشور می‌باشد، که به افراد کمک می‌کند از طریق تخصص کاری، اقامت کشور کانادا را به دست آورند.
  • در واقع متولد شدن فرزند در خاک کانادا باعث می‌شود که والدین او نیز تابعیت کانادا را به دست آورده و از شهروندان این کشور محسوب شوند.
  • اعضای تیم ای ویزا با آگاهی و اطلاعات دقیق همواره تلاش کرده است در مقالات خود از اطلاعات درست استفاده کند و مسیر رسیدن به کانادا را برای متقاضی هموار کند.

ما همچنین با تعدادی از موسسات و سازمانهای بخش دولتی و خصوصی با سالها تجربه همکاری در امر کمک به تازه واردان کانادا مشارکت هایی را ایجاد کرده ایم. مهاجرت کاری به آلمان با مدرک فنی حرفه ای سالهاست که به عنوان یکی از راه مهاجرتی مطلوب ِ مهاجران… ویزا توریستی کانادا چیست؟ از آنجایی که کشور کانادا کشوری پهناور و زیبا دارای اماکن گردشگری بسیاری است، هر ساله… ویدیو آموزشی مهاجرت به کانادا از روش تجربه کانادایی ما رو ببینید و اگر سوالی داشتید با ما تماس بگیرید!

با صبا ویزا پلن به راحتی برنامه مهاجرتی خود به کشور کانادا را به نتیجه برسانید. مدت زمان بررسی پرونده های استارت آپ در حال حاضر بین 12 الی 16 ماه بوده و شخص متقاضی می بایست همزمان با ارسال درخواست برای انگشت نگاری در سفارت خانه کانادا نیز اقدام نماید. یکی دیگر از روش های مهاجرت به کشور کانادا روش خود حمایتی یا اصطلاحا سلف ایمپلوید می باشد. زمانی که دعوتنامه مجله خبری مهاجرت شخص متقاضی از سوی دولت کانادا ارسال گردید ایشان میتواند برای دریافت مجوز ورود به خاک کانادا اقدام نماید. چرا که آشنایی با تمامی این روش‌ها به انتخاب بهترین و مناسب‌ترین شیوه با شرایط فعلی و آینده شما منجر خواهد شد. از آنجا که کانادا یکی از بهترین کشور های جهان در زمینه مهاجرت بوده و در پی گسترش بیشتر زیرساخت های مهاجرتی برای پذیرش بیشتر مهاجران است.

شرایط وکیل مهاجرت به کانادا