مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت شرایط و هزینه‌‌ها 2023-کمک مهاجرت

این روش می تواند منجر به دریافت اقامت کانادا برای شما و خانواده تان شود. ثبت شرکت در کانادا این امکان را به مهاجران می دهد تا بتوانند در این کشور حساب بانکی افتتاح کنند. به طور کلی چندین روش برای مهاجرت به کشور کانادا وجود دارد که در گام اول شما باید این روش ها را بشناسید و از آنها باخبر باشید. در گام های بعدی شما باید بررسی کنید که شرایط شما با کدام روش مهاجرتی تطابق بیشتری دارد. در روش اسپانسرشیپ فردی که مقیم کاناداست می‌تواند اسپانسر بستگانش شود.

  • به طور عمومی فارغ‌التحصیلان پس از دو سال از اتمام تحصیل (و اشتغال) می‌توانند برای اخذ اقامت دائم اقدام کرده و پس از 5 سال برای شهروندی و تابعیت کانادا و اخذ پاسپورت این کشور اقدام نمایند.
  • نظام آموزشیکانادابرای افراد اینترنشال و خارجی هزینه بر و پولی میباشد.
  • بارها دیده شده که متقاضیانی که به تنهایی اقدام کرده‌اند به علت نقص در پرونده مهاجرتشان، ریجکت شده‌اند.
  • طرف دوم ازدواج دارای مجوز شهروندی کانادا و یا از شهروندان کانادا باشد.
  • برخی روش ها محدودیت سنی دارند و برخی دیگر از نظر سنی محدودیتی برای متقاضی ایجاد نمی کنند.

برای دریافت مشاوره می‌توانید با شماره‌های موسسه تماس برقرار کنید. اولین و مهم‌ترین کار این است که اطلاعات کافی از کشور کانادا را داشته باشید و بر اساس شرایط، اهداف و فاکتورهای مهم دیگر بهترین روش برای مهاجرت به کانادا را انتخاب کنید. معمولا فرآیند مهاجرت تحصیلی به کانادا سریع‌تر از دیگر روش‌های مهاجرتی طی می‌شود و زمان کم‌تری را از فرد می‌گیرد. اما این در صورتی است که فرد شرایط لازم برای مهاجرت تحصیلی به کانادا را داشته باشد.

استخدام وکیل و مشاور با وجود برنامه های مهاجرتی فراوان، قطعا یک امتیاز بزرگ به شمار می‌رود که شانس قبولی پرونده شما را می‌تواند افزایش دهد. نمره زبان مورد نیاز هم بسته به هر برنامه مهاجرتی کانادا متفاوت است که معمولا از سطح مهارتی CLB ۴ تا CLB ۷ متغیر است. مرتضی هماپور عضو‌ تمامی انجمن‌های مجله خبری مهاجرت بین المللی اعزام دانشجو در دنیا هستند و با سابقه سفر به اکثر مقاصد مهاجرپذیر دنیا، اجرای سبک مشاوره واقع بینانه با ارائه محتوای دقیق سطح ارائه خدمات مهاجرتی را در زبان فارسی بهبود داده‌اند. صدها مقاله، پادکست، ویدئو و سمینارهای آموزشی در زمینه مهاجرت از ایشان منتشر شده است.

بدین معنی که مبلغی بین 150 تا 175 دلار کانادا در صورت اقدام از طریق نمایندگی شرکت رادسام از شما دریافت نخواهد شد. پس از انجام فرآیند مشاوره، احتمالا رشته‌ مناسب خود را انتخاب خواهید کرد. در مورد این رشته تحقیق و جست و جو کنید و از منابع مختلف در مورد این رشته پرس و جو کنید.

مهاجرت از ایران به کانادا

استارتاپ، خرید بیزینس، کارآفرینی به روش های مختلف و سرمایه گذاری استانی راه هایی است که برای سرمایه گذاری در کانادا دارید. برای تحصیل در کانادا نیاز به ارائه مدرک زبان انگلیسی بین المللی دارید. هاجرت تحصیلی، سرمایه گذاری، راه اندازی استارتاپ و کارآفرینی جزو بهترین روش ها برای مهاجرت به کشور کانادا هستند. روند مهاجرت به کشور کانادا ممکن است گاهی تا چند سال طول بکشد که خالی از چالش ها و مشکلات متعدد در مسیر مهاجرتی نیست. وجود یک وکیل مهاجرتی کشور کانادا که در کار خود تخصص حرفه ای دارد و برخورداری از راهنمایی های وی در این مسیر می تواند مشکلات مهاجرت را کاهش دهد. علاوه بر این وکیل مهاجرتی کشور کانادا می تواند جزئیات لازم در مورد هزینه مهاجرت به کشور کانادا و شرایط مهاجرت به کشور کانادا را از همان ابتدای کار به متقاضی ارائه دهد تا متقاضی با چشم باز تصمیم به مهاجرت بگیرد.

البته انتخاب رشته مستر مجدد برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا بسیار مهم و نیازمند دریافت اطلاعات از یک کارشناس حرفه‌ای است. پدر و مادر کودکی که در کانادا متولد شده است اگر دارای تابعیت کانادا نباشند، می توانند پس از رسیدن فرزندشان به 18 سالگی مجوز اقامت این کشور را دریافت کنند. بر اساس قوانین اعطای تابعیت کانادا و شرایط اقامت کانادا در سال 2022 و شرایط تولد فرزند در کانادا اعطای تابعیت کودک خارجی متولد شده در این کشور بر اساس قانون خاک و خون می باشد. در واقع، دو درخواست نامه وجود دارد که باید برای کمک به مهاجرت همسر خود در کانادا ارائه کنید.

مرحله مقدماتی قبل از درخواست ویزا

اگر معیارهای لازم برای یکی از این برنامه‌ها را دارید، واجد شرایط ایجاد پروفایل اکسپرس اینتری در وب سایت IRCC خواهید بود. از شما می‌خواهد که اطلاعات اساسی خود مانند سن، وضعیت تأهل، تحصیلات، تجربه کاری و مهارت‌های زبان انگلیسی و یا فرانسوی‌تان را وارد کنید. روش‌های کاری، اکسپرس اینتری و سرمایه گذاری، در رده‌های بعدی مهاجرت قرار می‌گیرند.

با این حال، اگر کمتر از 5 سال است که مقیم کانادا بوده‌اید و تصمیم به ترک کشور برای مدت طولانی دارید، این شما هستید که باید به IRCC ثابت کنید که می‌توانید شرایط اقامت خود را برآورده کنید. به عنوان یک مقیم کانادا، می‌توانید پس از ورود به خارج از کانادا سفر کنید. با این حال، برای حفظ وضعیت خود به عنوان یک مقیم دائم، باید تعهدات اقامتی خاصی را رعایت کنید. در صورتی که به تازگی ازدواج کرده اید یا آشنایی تان با همسرتان مدت زمان کمی قبل از درخواست ویزا صورت گرفته، کارتان سخت تر خواهد بود.