مهاجرت به کانادا 2023 و اخذ اقامت کانادا آتلانتیک 724-کمک مهاجرت

با سلام من دانشجوی دکترای رشته روانشناسی (فقط رساله ام مونده)از دانشگاه علامه طباطبایی هستم و8 سال سابقه کار و بیمه از آموزش پرورش دارم.همسرم فوق لیسانس کشاورزی داره و یک پسر6سال هم داریم.لطفا در مورد مهاجرت به کانادا راهنمایی بفرمایید. تحصیل در کشور کانادا بسته به شرایط سنی، مدرک زبان و رزومه علمی شما دارد. متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد؛ لطفا با ما در ارتباط باشید. سلام، بله در صورت واجد شرایط بودن میتونید در مدارس کشور کانادا تحصیل کنید. برای مطلع شدن از شرایط دقیق‌تر مهاجرت به کانادا، میتونید با شماره های موجود در وبسایت تماس بگیرید.

  • امکان تقویت و افزایش امتیاز در طول دوره‌ حضور متقاضی در pool متقاضیان را فراهم می‌کند.
  • مرتضی هماپور، مشاور قانونی مهاجرت کانادا، با بیش از ۱۰ سال سابقه، تحصیلات کانادایی در زمینه حقوق مهاجرت، دارای کد فعالیت RCIC در انجمن CICC و همچنین عضو مشاورین قانونی دولت ساسکاچوان می‌باشند.
  • موارد زیر دیگر مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای کشور کانادا است.
  • طبق این سیستم که به آن برنامه مهاجرتی استانی کانادا گفته می‌شود، ایالت‌ها نیروی کار خارجی متناسب با نیاز خود به دولت فدرال معرفی می‌کنند.

در جدول زیر تعداد ایرانیانی که به کانادا مهاجرت کرده‌اند را لیست کرده‌ایم. در صورت داشتن فرزند یا دیگر اقوام درجه یک در کانادا، با ارائه مدارک کافی و درست امکان دریافت ویزای توریستی برای شما محتمل‌تر است. توانایی مالی کافی برای تامین هزینه‌های خود و خانواده‌تان در کانادا را داشته باشید. در صورتی که در زمان اقدام برای این برنامه در کانادا مشغول به کار قانونی باشید یا از کارفرمایی کانادایی جاب آفر معتبر داشته باشید نیاز به ارائه تمکن مالی نیست. از یکی از کارفرمایان کانادایی پیشنهاد شغلی (جاب آفر) معتبر به مدت حداقل یک سال داشته باشید یا از مسئولان مربوطه در استان یا دولت فدرال کانادا گواهی احراز صلاحیت دریافت کنید.

مهاجرت از طریق خوداشتغالی

با داشتن تخصص و تحطیلات کافی، می‌توانید برای پیدا کردن شغل مناسبتان به موسسات کاریابی مراجعه کنید. پس از انتاریو، استان کبک در مقام دومین استان محبوب کانادا در میان مهاجرین قرار می‌گیرد. شهر مونترال به عنوان شهر دو زبانه کانادا با فرهنگ و رسوم فرانسوی –انگلیسی خود به مقصد ایده‌آلی برای مهاجران اروپایی، آفریقایی و آسیایی تبدیل شده است.

همچنین باید بدانید که ؛ اگر با یک شهروند کانادایی ازدواج کنید ، فوراً به شما تابعیت داده نمی شود. البته خوب است دقت داشته باشید که وکیل مهاجرت به کانادا به صورت قانونی در داخل کشورمان وجود نداشته و افراد صرفا به دلیل فعالیت در این حوزه خود را وکیل معرفی می کنند. در مهاجرت به کانادا از طریق کار در رابطه با اخذ ویزای کاری کانادا توضیحاتی داده شده که در این بخش توضیحات تفصیلی این بخش را خدمتتان عرض می کنم و در انتها به امتیاز بندی ویزای کار کانادا ۲۰۱۸ خواهم پرداخت . مهاجرت از طریق پناهندگی مسیری طولانی و پرخطر دارد که برای هرکسی مناسب نیست و توصیه نمی‌شود. طبق اخبار رسانه‌های معتبر داخلی و خارجی سالانه تعداد بسیار زیادی از مهاجران در این راه جان خود را از دست می‌دهند. بهتر است برای مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت این کشور از روش‌های مطمئن دیگری استفاده کنید تا دچار مشکل نشوید.

بعد از فراهم کردن مدارک خواسته شده، باید هزینه ورود به این کلاس را پرداخت کنید. هزینه درخواست در این کلاس مهاجرتی برای هر نفر ۵۵۰ دلار کانادا است. مهاجرت از طریق برنامه فدرال مناسب افرادی است که با سابقهٔ کاری بالا، قصد اقامت در استان‌های کانادا به جز کبک را دارند. متقاضیان در این طرح بر مبنای ارزشی که برای اقتصاد کانادا ایجاد می‌کنند، در قالب طرح اکسپرس اینتری ارزیابی می‌شوند. در این روش متقاضیان باید درخواست خود را به‌ صورت آنلاین و در قالب پروفایل اکسپرس اینتری ثبت کنند.

به طور کلی برای مهاجرت به کشور کانادا باید اطلاعات کافی در رابطه با شرایط موجود در این کشور داشت. در این صورت مهاجرت افراد به راحتی اتفاق افتاده و از مزایای آن بهره کافی را خواهند برد. در ادامه این مقاله به اغلب سوالات افراد در رابطه با این موضوع پاسخ داده می‌شود.

چنانچه پیشنهاد شغلی یا امکان کار قانونی در کانادا را دارید، نیازی به اثبات تمکن مالی ندارید. برای مثال، در ویز‌اهای کوتاه مدت مانند ویزای تحصیلی، مدارک شما باید شامل نامه پذیرش دانشگاه، پیشنهادات شغلی احتمالی‌تان و مدارکی دال بر وابستگی‌ مجله خبری مهاجرت به کشور مبدا باشد. در واقع این مدارک باید اثبات کند که شما بعد از اتمام تحصیلی‌تان در کانادا به کشور خود برمی‌گردید. پس به جز مدارک کلی، مدارک جزئی شما باید کمک کنند که قطعیت خروجتان از کانادا پس از فارغ‌‌التحصیلی را نشان دهند.

خدمات اقامت امارات

یعنی با توجه به فاکتورهای مختلف مانند بودجه مالی، سن، میزان تحصیلات، نوع سابقه کاری و غیره، بهترین شیوه مهاجرتی را انتخاب کنید و با موفقیت در آن برای اخذ اقامت کانادا درخواست دهید. درست به دلیل اهمیت انتخاب شیوه مناسب و موفقیت در اخذ ویزای مربوط به آن است که توصیه می‌کنیم برای مشاوره اقامت کانادا حتما یک تیم قوی انتخاب کنید. اگر یک نیروی کارمتخصص همراه با تحصیلات، سن و سطح زبان مناسب هستید اکسپرس اینتری از بهترین برنامه هایی است که می توانیم به شما پیشنهاد دهیم. زیرا بدون سرمایه گذاری و نیاز به جاب آفر یا تحصیل در کانادا می توانید به همراه خانوده مستقیما اقامت دائم کانادا را دریافت نمایید. اخذ ویزای استارت آپ کانادا Start up یکی از روش های کم هزینه برای مهاجرت به کشور کانادا و نهایتاً اخذ اقامت دائم این کشور می باشد. متقاضی برای اخذ ویزای استارتاپ کانادا باید ثابت کند که در حال حاضر مشغول فعالیت تجاری موفق و کسب و کار فعال است.

برخی روش ها محدودیت سنی دارند و برخی دیگر از نظر سنی محدودیتی برای متقاضی ایجاد نمی کنند. برای برخی از روش ها به مدرک زبان انگلیسی با نمره آیلتس یا تافل بالا نیاز داریم و برای برخی دیگر شرایط آسان تر است. اگر قصد مهاجرت به کشور کانادا را دارید توصیه می کنیم هدف خود را از مهاجرت تعیین کنید. اگر می خواهید در نهایت اقامت کانادا را به دست بیاورید، از همین ابتدا باید روش هایی را که منجر به دریافت اقامت کانادا می شوند، انتخاب کنید. اسپانسرشیپ خانوادگی یعنی وجود خویشاوند درجه یک شامل همسر، فرزندان، پدر، مادر، خواهر و برادر در کانادا است که بتوانند متقاضی را از لحاظ مالی در مدت زمان اقامت در کانادا حمایت کند.

در این برنامه سرمایه گذاری، امکان دریافت اقامت دائم برای فرد متقاضی و افراد خانواده‌اش وجود دارد. اولین روش، پناهندگی به این کشور بوده که برای استفاده از آن باید افراد شرایط لازم را داشته باشند. همچنین مهاجرت به کشور کانادا از طریق اسپانسرشیپ نیز می‌تواند از جمله ارزان‌ترین روش‌ها باشد، زیرا در این روش تمامی هزینه‌های مهاجرت فرد، توسط حامی او در کانادا پرداخت خواهد شد. برای مثال، شاید شما هم دیده باشید که برخی از سایت‌ها از تیتر «تبدیل ویزای توریستی کانادا به اقامت دائم» استفاده می‌کنند. در حالی که در عمل ویزای توریستی کانادا فقط در شرایط بسیار خاص، قابل تبدیل به ویزای دیگر بوده و قابل تبدیل به اقامت دائم نمی‌باشد. افراد زیادی وجود دارند که فریب این نوع تبلیغات را می‌خورند و برای اخذ ویزای توریستی اقدام می‌کنند تا بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن اقامت کانادا را اخذ کنند!