مهاجرت به کانادا، ویزای تحصیلی و سرمایه گذاری شرکت مهاجرتی سرزمین بهتر-کمک مهاجرت

اما وجه مشترک همه آنها داشتن سابقه مالکیت کسب و کار و یا داشتن سابقه مدیریت ارشد کسب و کار است. از دیگر شرایط لازم برای برنامه‌های کارآفرینی استان‌های کانادا داشتن دارایی خالص و همچنین ارائه مبلغی برای سرمایه گذاری در کسب و کار مورد نظر است که حداقل مبلغ آن ۱۰۰ هزار دلار کانادا است. یک شرکت معتبر در کانادا منتظر شماست؟ اگر پاسخ به این سوال مثبت باشد، مهاجرت به کانادا باجاب آفراز طریق اخذویزای کاری کانادابرای شما بهترین انتخاب خواهد بود و پس از ورود به کانادا می‌توانید اقامت کانادا از طریق جاب آفر را به دست آورید. مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، مهاجرت سرمایه گذاری، از اصلی‌ترین روش‌های مهاجرت به کانادا در سال 2023 است که هر کدام از این‌ها روش‌های مربوط به خود را دارند. تنها با مهاجرت تحصیلی به کشور کانادا امکان دریافت اقامت این کشور وجود ندارد اما می‌توانید پس از اتمام تحصیل در کشور کانادا با یافتن شغل مورد نظر خود ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل کرده و در این کشور اقامت کنید.

برای اقدام از روش اسپانسرشیپ حتما باید یکی از اعضای خانواده درجه یک شما شهروند کانادا باشد. اعضای درجه یک خانواده شامل مادر، پدر، خواهر، برادر، همسر و فرزندان می شود. این افراد در واقع با اسناد و مدارک مورد تایید اداره مهاجرت کانادا، ثابت می کنند که می توانند شما را از نظر مالی حمایت کنند. برای اطلاعات بیشتر راجع به شرایط لازم پروسه مهاجرت از طریق اسپانسرشیپ می توانید به مقاله…. پس از این مراحل مقدماتی و اپلای باید درخواست ویزای تحصیلی خود را به همراه مدارک، فرمها و نامه‌های مربوطه به سفارت این کشور ارسال کنید.

امتیاز مهاجرت به کشور کانادا

خیر از نظر افسر مهاجرت کسی نیروی کار ماهر تعریف می شود که بتواند حداقل یک سال سابقه کار تمام وقت مرتبط با رشته ی تحصیلی اش ارائه دهد. بر اساس آنچه دولت کانادا اعلام نموده است در این زمینه هیچ گونه محدودتی وجود ندارد و تمامی مشاغل می توانند از طریق پروسه اکسپرس انتری اقدام نمایند. منتهی باید در نظر اگر از طریق برنامه استانی می خواهید دعوتنامه دریافت نمایید هر کدام از استان ها لیست مشاغل مورد نیاز خود را ارائه می دهند که در این لیست طی زمان تغییراتی نیز ممکن است رخ دهد. سپس بهتر است در زمانی که پروفایل خود را سابمیت میکند و استان های مورد علاقه تان را انتخاب میکنید استانی را انتخاب کنید که شغل شما جز لیست مشاغل پر نیاز آن استان باشد.

در کشور کانادا برابری جنسیتی مسئله‌ای بسیار مهم است و همواره گروه‌ها و حزب‌های مختلفی برای برقراری آن تلاش می‌کنند. در این کشور جریان‌های سیاسی و مذهبی مختلفی به صورت قانونی فعالیت می‌کنند که نشان از وجود آزادی بیان و اندیشه در این کشور دارد. کانادا یک کشور مهاجرپذیر می‌باشد و حتی آمارها نشان می‌دهد که بیش از ۳۰% مردم کشور کانادا را مهاجران تشکیل می‌دهند. به همین دلیل هم مردم کشور کانادا با مهاجران خو گرفته‌اند و ارتباطات بسیار قوی با مهاجران دارند.

مهاجرت به کانادا از طریق تولد

بنابراین داشتن یک شغل پردرآمد در کانادا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اقتصاد کانادا مانند اقتصاد کشورهای اروپایی، ایالات متحده، بریتانیا و غیره در بحران اقتصادی جهانی گرفتار نشده و همچنان به کار خود ادامه می‌دهد. دلار کانادا همچنان ارزش بالایی دارد، بازار کار همچنان برای افراد تازه جا داشته و هنوز حس مثبت‌اندیشی در کانادا جریان دارد. راهکارهای سرمایه گذاری وجود داره ولی بحث مفصلی هست که باید با کارشناسان ما مشاوره بگیرید. زمانی که کودکی در خاک کانادا به دنیا بیاید، بدون توجه به تابعیت پدر و مادر، تابعیت کانادا را دریافت می کند.

  • اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های استان های آتلانتیک و مهاجرت به کشور کانادا و در نهایت اخذ جاب آفر از کارفرماهای این استان به مراتب از اخذ پذیرش تحصیلی از استان های پرجمعیت و پرطرفدار مانند بریتیش کلمبیا، انتاریو و کبک راحت تر است.
  • در روش مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری از ابتدا، اقامت دائم به فرد تعلق می‌گیرد.
  • برخی از دانشگاه‌های کشور کانادا برای پذیرش دانشجو در رشته پزشکی نیاز به نمره این آزمون ندارند مانند دانشگاه‌های پزشکی کبک، دانشگاه پزشکی اوتاوا و دانشگاه پزشکی نورثرن که بدون نیاز به آزمون دانشجو می‌پذیرند.

بنابراین، وقتی تیترهایی مانند « با سرمایه گذاری در کانادا مقیم دائم آن شوید» را می‌بینید، گول نخورید! اگر راه اندازی یا خرید بیزینس شیوه مهاجرتی مورد نظر شماست، حتما از وکلای متخصص این حوزه که کاملا با قوانین مهاجرتی کانادا آشنا هستند، کمک بگیرید. یادتان باشد که اگر این مسیر را درست پیش نبرید، نه تنها اقامت کانادا را اخذ نمی‌کنید، بلکه تمام سرمایه خود را هم از دست می‌برید. مشکلات دیگری مجله خبری مهاجرت که در رابطه با مشاوره مهاجرت کانادا وجود دارد این است که متاسفانه برخی تیم های مهاجرتی از روند اخذ انواع ویزای کانادا اطلاعات کافی ندارند. مشاوره ناکافی و نادرست مشاوران این تیم‌ها باعث می‌شود پرونده متقاضیان ریجکت شود یا نتوانند پس از ورود به کانادا موفقیت مورد نظر را کسب کنند. همانطور که در قسمت قبل به آن اشاره کردیم، ریجکتی ویزا در برخی موارد برنامه متقاضی را کاملا به هم می‌زند.