تمام راه های مهاجرت به کانادااخذ اقامت کانادا تضمینی-کمک مهاجرت

در حال حاضر برای دریافت اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه گذاری میتوان از طریق ویزای استارت آپ اقدام نمود. متقاضیان برای آگاهی از شرایط مهاجرت به کشور کانادا باید از طریق وکیل مهاجرت کانادا اطلاعات لازم را دریافت کنند و سپس از طریق مراجعه به سایت اداره مهاجرت کانادا برای ارسال مدارک لازم اقدام کنند. مجله خبری مهاجرت شرایط مهاجرت به کشور کانادا بر اساس روش ها و برنامه های مهاجرتی متفاوت است. در واقع متقاضیان بر اساس برنامه مهاجرتی باید دارای شرایط لازم باشند. برای برنامه ها و روش های مهاجرت به کشور کانادا شرایط کلی و اختصاصی وجود دارد. یکی از متداول ترین روش ها برای مهاجرت به کشور کانادا تحصیل در این کشور است.

اگر مادر فرزند متولد شده در خارج از کشور کانادا باشد، این فرزند تابعیت کانادا را دریافت می کند. اگر پدر و مادر فرزند متولد شده در کانادا فاقد تابعیت کانادا باشند و فقط در کانادا زندگی کنند، فرزند با شرایطی می تواند تابعیت کانادا را دریافت کند. علاوه بر برنامه های ذکر شده، استان های کانادا نیز این امکان را دارند تا از طریق برنامه اکسپرس اینتری اقدام کرده و مهاجران را جذب کنند. اگر شما هم می خواهید شرایط مهاجرت به کشور کانادا را بدانید حتماً بخش های بعدی این مقاله را مطالعه فرمایید. در واقع هر نوزادی که در خاک کانادا متولد شود، شهروند کانادا محسوب می‌شود. خیلی از خانواده‌ها از این فرصت ویژه استفاده می‌کنند و فرزندشان را در این کشور به دنیا می‌آورند.

با داشتن سوپر ویزای کانادا ، این افراد می توانند حداکثر 2 سال در کانادا و در نهایت حداکثر 10 سال در کانادا بمانند. لازم به ذکر است که داشتن پیشنهاد کار از سوی یک کارفرما در کانادا (پیشنهاد کارJob offer) می تواند نقطه مثبتی برای این نوع مهاجرت و در نهایت دریافت اقامت باشد. کشور کانادا را می توان با اختلاف یکی از محبوب ترین کشورهای جهان برای مهاجرین دانست که هر ایالت آن قوانین خاص خود را برای مهاجرت دارد و هر فردی که این کشور را به عنوان مقصد خود انتخاب می کند ، در آن ماندگار شده و به اقامت دائم دست می یابد. برنامه‌ اقامت‌ از طریق حمایت خانواده شامل اقدام فرد مقیم یا شهروند کانادا برای اقامت دائم فرزندان وابسته، همسر، پدر و مادر، پدربزرگ و‌ مادربزرگ آنان می باشد. سیستم ورود سریع یا همان Express Entry، نیروی متخصص، نیروی فنی و صاحبین‌ تجربه کانادایی را تحت پوشش قرار‌می دهد.

برای خود اشتغالی، افراد باید تمکن مالی خود را به مبلغ ۲ هزار دلار اثبات کنند. فرزند متولد شده در خاک کانادا از والدین کانادایی به طور ارثی تابعیت والدین خود را دریافت می کند. متقاضی باید امتیازهای لازم (از مجموع 100 نمره حداقل 35 نمره) را از جدول امتیاز بندی کسب کند. متقاضی باید دارای سوابق حرفه ای و کاری درخشان در امور ورزشی و هنری و فرهنگی باشد. هر فردی که در این کشور شاغل است باید درصدی از درآمدش را مالیات بدهد. البته در شرایطی مثل بچه‌دار شدن، دولت به کمک شما می‌آید و از میزان مالیاتتان کسر می‌کند.

از آنجایی که این گرفتن این امتیاز استانی شرایط خیلی خاصی دارد، پس بهتر است ۶۰۰ امتیاز فردی را تا جای ممکن تقویت کنیم. هر چقدر امتیاز شما از این حداقل بالاتر برود، شانس دریافت دعوتنامه بیشتر می‌شود. لازم به ذکر است که به علت مغایرت با قانون، موسسه مهاجرتی ادب هیچ‌گونه اقدام و یا ارائه مشاوره برای اخذ اقامت از طریق پناهندگی هیچ کشوری از جمله کانادا انجام نخواهد داد.

در روش‌های دیگر به دلیل وجود مراحل متعدد زمان مهاجرت بیشتر می‌شود. در روش دوم، در همان ابتدای کار، اغلب موسسات و وکیل‌های مهاجرتی، یک مشاوره رایگان برای مراجعین خود در نظر می‌گیرند. در صورتی که افراد از این مشاوره راضی بوده‌اند می‌توانند وارد قدم بعدی شوند.

مهاجرت به کانادا از طریق ویزای استارتاپ؛ بررسی شرایط و هزینه‌های لازم

برای کار در کانادا باید در سیستم امتیازبندی کارگران ماهر قرار بگیرید. آمارها نشان می دهد که در سال ۲۰۱۹ جمعیت ایرانیان مقیم کانادا به ۱۶۰ هزار نفر رسیده است. بر اساس آمارها شهر ونکوور ایرانیان و آسیایی های زیادی را در خود جای داده است.

کشور کانادا دانشگاه‌های بسیار معتبر با رتبه‌های جهانی مناسب زیادی دارد و تقریبا تمامی رشته‌ها را نیز پوشش می‌دهد. کشور کانادا برای توریست ها همراه با شرایط خاصی مانند تمکن مالی، چند نوع ویزای توریستی صادر می کند. به وسیله این نوع از ویزا، شما می توانید به مدت مشخصی که نوع ویزای شما آن را تعیین می کند، در خاک کانادا باشید.

  • شرایط مهاجرت به کانادا از طریق اخذ ویزای کاری، یکی از بهترین راه های مهاجرت کانادا و در عین حال دشوارترین روش دریافت ویزا است.
  • گرچه مهاجرت به کانادا از طریق سازمان ملل یا پناهندگی با اخذ ویزای توریستی و ورود به این کشور امکان پذیر است.
  • به کسانی که انتخاب می‌شوند دعوت‌نامه‌ای برای اقامت دائم ارائه می‌شود.
  • تجربه نشان داده دانشجویانی که به دانش و تخصص مشاورین تحصیلی رادسام برای انتخاب شهر و رشته اعتماد کرده اند نتیجه اعتماد خود را به بهترین نحو ممکن دیده و موفق تر بوده اند.
  • زیرا هر گونه مشکل در ثبت اطلاعات و عدم همخوانی با اطلاعات متقاضی می تواند منجر به ریجکتی ویزای متقاضی شود.

اما برای انتخاب یکی از این دو روش باید رزومه تحصیل و سوابق خود را تدوین کنید. ممنون میشم لطف کنید و بهترین روش و هزینه زحمتی که انجام میدین رو بفرمایید. رزومه کاری خود را باید به نحوی تدوین کنید که مورد قبول و پذیرش کارفرما واقع شود، سوابق کاری نیز به همین گونه. زمینه تخصصی من در فرودگاه پذیرش مسافر بوده…که کلی مدارک به صورت خصوصی از سازمان گرفتم…و یک سریم به خاطر بروز بودن مدارک بین المللی خود فرودگاه برامون دوره گذاشتن و مدرک دادن….

نتیجه گیری مهاجرت به کانادا