مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت 2023 شرایط، هزینه، روش ها پارسی کانادا-کمک مهاجرت

در این صورت باید هنگام درخواست برای ویزا مدرک LMIA (تاییده ارزیابی تاثیرگذاری بر بازار کار) ارائه دهید. شیوه مهم دیگر که طرفداران زیادی هم دارد، مهاجرت از طریق اسکیلد ورکر یا سیستم اکسپرس انتری است. در بیشتر موارد افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند باید قبل از ورود به کانادا برای ویزای اقامت دائم اقدام کنند. درخواست‌ها را می‌توان از طریق پست یا شخصاً به سفارت، کنسولگری، یا کمیسیون عالی کانادا در خارج از کشور ارسال کرد.

مهم‌ترین موضوعی که در رابطه با مشاوره مجله خبری مهاجرت از طریق تولد مطرح می‌شود این است که این کشور برای اعطای تابعیت بر اساس سیستم خاک عمل می‌‌کند. ویزای خود اشتغالی کانادا ویژه افرادی است که می‌توانند بر اساس مهارت ورزشی یا هنری در کانادا اشتغال زایی کنند. از آنجائیکه در سال‌های اخیر افراد بسیار زیادی خواهان مهاجرت به کانادا از طریق ویزای خود اشتغالی بوده‌اند، محدودیت‌های بیشتری برای آن در نظر گرفته شده و شانس اخذ این ویزا را کاهش داده است.

راه‌های مهاجرت به کانادا

به طور کلی شرایط لازم برای اخذ ویزای اقامت کانادا همان دارا بودن شرایط عمومی مهاجرت به کانادا است. هر چند به طور اختصاصی شرایط لازم برای اخذ ویزای اقامت کانادا از طریق تحصیل، کار و اشتغال، سرمایه گذاری و غیره با هم متفاوت است. اما شرایط عمومی مهاجرت به کانادا و شرایط لازم برای اخذ ویزای اقامت کانادا از بسیاری جهات به هم شباهت دارند.

شرایط خرید ملک در کانادا

همه 10 استان کانادا به‌جز ایالت کِبِک برنامه مختص به خود را برای PNP دارند. با اخذ جاب آفر کانادا در یک استان، سیستم اکسپرس اینتری، سرمایه‌گذاری و… می‌توانید به یکی از استان‌های کانادا مهاجرت کنید. کانادا یکی از بهترین مقاصد مهاجرتی در جهان است که سالانه ایرانیان زیادی به آن مهاجرت می‌کنند.

هزینه تحصیل نیز نسبت به سایر کشورها اندکی بالاتر است؛ اما با توجه به نوع رشته و دانشگاه متغیرمی باشد. متقاضی باید بر اساس جدول امتیازبندی دارای سن مناسب، تحصیلات، تجربه کاری و حرفه ای، تسلط زبانی و انطباق پذیری با حداقل امتیاز ۵۵ باشد. در واقع پدر و مادر فاقد تابعیت کانادا که فرزند آن ها در خاک کانادا متولد می شود، نمی توانند تابعیت کانادا را دریافت کنند. اما در صورتی که فرزند آن ها به سن ۱۸ سالگی برسد و تا آن زمان در کانادا اقامت داشته باشد، می تواند حامی پدر و مادر خود شود و در این صورت پدر و مادر می توانند اقامت کانادا را دریافت کنند.

  • هزینه تمدید ویزای تحصیلی کانادا 150$ بوده نیاز به انگشت نگاری مجدد ندارد.
  • در صورتی که در زمان اقدام برای این برنامه در کانادا مشغول به کار قانونی باشید یا از کارفرمایی کانادایی جاب آفر معتبر داشته باشید نیاز به ارائه تمکن مالی نیست.
  • همچنین این شیوه برای افرادی که تمایل دارند به صورت خانوادگی به این کشور مهاجرت کنند؛ بسیار مناسب است.
  • به وسیله این نوع از ویزا، شما می توانید به مدت مشخصی که نوع ویزای شما آن را تعیین می کند، در خاک کانادا باشید.

در واقع مهاجرت به کشور کانادا از طریق خرید بیزینس تجاری به معنای خرید کسب و کار فعال است. سیستم و برنامه رتبه‌بندی اکسپرس اینتری (Comprehensive Ranking System-CRS) سریع‌ترین راه مهاجرت به این کشور می‌باشد، که به افراد کمک می‌کند از طریق تخصص کاری، اقامت کشور کانادا را به دست آورند. در واقع این سیستم زیر نظر دولت فدرال و بعضی از سیستم‌های مهاجرتی استانی، به عنوان سریع‌ترین راه مهاجرت به کانادا معرفی شده است. بهترین راه مهاجرت به کانادا کدام است؟ مهاجرت کاری از طریق برنامه نیروی کار ماهر Skilled Worker، سرمایه گذاری در کشور کانادا، مهاجرت از طریق استارتاپ و کارآفرینی از بهترین راه‌های مهاجرت به کانادا هستند.

برای مهاجرت به کانادا آیا نیاز به وکیل داریم؟