مهاجرت به کانادا 2023 و اخذ اقامت کانادا آتلانتیک 724-کمک مهاجرت

همچنین مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ، کارآفرینی و نو آفرینی نیز به گونه‌ایی زیر مجموعه مهاجرت از نوع سرمایه‌گذاری محسوب می‌شوند که در بند ذیل بیشتر درباره این مورد توضیح داده شده است. همچنین 5 دانشگاه برتر و مشهور کانادا در رتبه بندی سال جاری میلادی جزء 100 دانشگاه برتر جهانی قرار گرفته‌اند و بدین صورت به رقیب خود یعنی استرالیا (با داشتن 7 دانشگاه با رتبه زیر 100 جهانی) بسیار نزدیک‌تر شده است. یکی از بهترین روش‌های مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت این کشور، ثبت شرکت است. سرمایه‌گذاران و مالکان کسب و کار برای مهاجرت به کانادا از این شیوه، باید شرایط و قوانین هر استان را بررسی کرده و برنامه خود را مطابق آن پیش ببرند. از مهم‌ترین الزامات ثبت شرکت در کانادا، ارائه طرح تجاری است که به متقاضیان اجازه می‌دهد تا برای دریافت اقامت دائم این کشور نیز اقدام کنند.

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا

ویزای تحصیلی کانادا، ویزای کاری کانادا و ویزای توریستی کانادا از نوع ویزاهای اقامت موقت هستند. برای درخواست این نوع ویزا باید آفیسر اداره مهاجرت کانادا را قانع کنید که پس از اتمام مدت زمان مجاز اقامت موقت خود در کانادا این کشور را ترک خواهید کرد. می توان گفت که ویزای توریستی به عنوان یک روش برای مهاجرت به کانادا محسوب نمی شود.

این کشور دارای معادن طبیعی بسیاری است که امکان سرمایه‌گذاری را برای افراد خارجی فراهم می‌کند. با این روش افراد می‌توانند علاوه بر سودآوری اقامت کانادا را نیز دریافت کنند. برای سرمایه‌گذاری در این کشور روش‌های مختلفی مانند ثبت شرکت، کارآفرینی، خود اشتغالی و… وجود دارد. البته باید توجه داشته مجله خبری مهاجرت باشید که هر نوع سرمایه‌گذاری منجر به دریافت اقامت کانادا نمی‌شود. استارتاپ بهترین گزینه برای سرمایه گذاری در کانادا است و با اخذ ویزای آن از همان ابتدا اقامت دائم کانادا را اخذ می‌کنید. برنامه‌های کار آفرینی استانی نیز از بهترین روش‌های سرمایه گذاری در کانادا و اخذ اقامت آن هستند.

این موارد احتمال ساختگی بودن ازدواج را نشان می دهد و به همین دلیل همه چیز با دقت بررسی خواهد شد. بسته به این که چقدر سرمایه دارید و شرایط تان چیست، می توانید راه مناسبی را برای سرمایه گذاری انتخاب نمایید. بسته به شرایط و هدف خودتان می توانید از هر کدام از این برنامه ها بهره مند شوید. یک فرد با تجربه از تمامی موارد لازم از جمله مدارک مورد نیاز، مسیری که باید طی شود و چالش های مختلفی که ممکن است سر راه تان قرار بگیرد، آگاه است. مدرک زبان یکی از مهم ترین دغدغه هایی است که مهاجران با آن رو به رو هستند. زبان های انگلیسی و فرانسوی هر دو در کانادا پرطرفدار هستند و به رسمیت شناخته می شوند.

اقامت موقت کانادا چیست؟

پناهندگی از جمله راه هایی است که دردسرهای زیادی دارد و مخصوصا آسیب های روانی بدی را برای فرد در پی خواهد داشت. با این حال هر ساله مهاجران زیادی از این طریق برای مهاجرت به کانادا اقدام می کنند. در 5 سال گذشته باید حداقل به میزان 2 سال سابقه کار به صورت خود اشتغال در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری داشته باشید. آزمون سلپیپ برای مهاجرت ، پناهندگی و شهروندی کانادا و انواع اقامت دائم و مهاجرت و همچنین جهت صدور گواهینامه حرفه ای برای تعدادی از سازمان ها پذیرفته می شود. آزمون TEF کانادا توسط دولت فدرال کانادا به عنوان مدرک اثبات کننده مهارت زبان فرانسه در برنامه مهاجرت شناخته شده است.

  • متقاضیان با توجه به هدف مهاجرت و دارا بودن شرایط لازم می توانند برای کارآفرینی، خود اشتغالی، سرمایه گذاری، ازدواج، تحصیل، تولد فرزند و اخذ تابعیت کانادا اقدام کنند.
  • در صورت خروج از کانادا و تمایل به ورود مجدد، باید برای صدور یک ویزای جدید درخواست دهید.
  • اوتاوا پایتخت این کشور بوده و تورنتو، مونترال و ونکوور از دیگر شهر های مهم آن هستند.
  • بهترین موقعیت برای شما در سن کنونی است، چرا که با افزایش سن؛ شانس شما نیز برای ویزا کاهش می یابد.
  • بدین ترتیب که دانشجویان خارجی می‌توانند 20 ساعت در هفته برابر با 80 ساعت در ماه کار کنند.

البته باید توجه کنید که در این روش، شرایطی چون سابقه کار، وضعیت تاهل، مدرک زبان و سن افراد مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. همچنین برای اخذ این نوع ویزا، ارائه مدارکی چون گذرنامه، مدارک شغلی و تحصیلی، گواهی سلامت، عدم سوء پیشینه و فرم‌های مربوطه پرشده ضروری است. یکی از شرایط لازم برای مهاجرت به کشور کانادا از طریق برنامه های مختلف مهاجرتی دارا بودن مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه و یا تسلط به این دو زبان است. برای برخی از برنامه های مهاجرتی کانادا نیاز به ارائه مدرک زبان وجود ندارد. متقاضیان برای اخذ ویزای استارتاپ کانادا، اخذ ویزای سرمایه گذاری کشور کانادا و ثبت شرکت در کانادا نیاز به دارا بودن مدرک زبان نمی باشند. گرچه دارا بودن مدرک زبان موجب افزایش امتیاز متقاضی و افزایش احتمال اخذ مجوز اقامت کانادا می شود.

پس از انجام مراحل لازم و دریافت ویزا، شما می توانید برای اقامت دائم هم اقدام نمایید. خرید بیزنس می تواند در زیرمجموعه روش های کارآفرینی برای مهاجرت به کانادا استفاده گردد یا مانند ثبت شرکت باعث ویزای کاری گردد. بنابراین به طور کلی بسته به این که چه روشی را برای مهاجرت انتخاب کنیم شرایط و مدارک متفاوت خواهد بود.