مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت 2023 شرایط، هزینه، روش ها پارسی کانادا-کمک مهاجرت

شما باید با توجه به شرایط مهاجرت خود برای دریافت مناسب‌ترین ویزای کانادا اقدام کنید. ویزای توریستی کانادا نوعی ویزای موقت است که برای سفر، بازدید خانواده مجله خبری مهاجرت و اقامت‌های کوتاه تجاری صادر می‌شود. ویزای توریستی به صورت چند بار ورود است و شما می‌توانید تا زمانی که ویزای شما دارای زمان است وارد کشور کانادا شوید.

سیستم اکسپرس انتری

طبق جدیدترین رتبه‌بندی موسسه Guide Passport Ranking Index در سال 2022 پاسپورت کانادا را در رتبه 6 قدرتمندترین پاسپورت‌های دنیا قرار داده است. ، هیئت مهاجرت و پناهندگی کانادا به‌صورت مستقل مسئول رسیدگی به درخواست‌های پناهندگی در کانادا است. لیست شهرهای این مناطق به‌طور مداوم آپدیت می‌شود؛ هرچند در حالِ حاضر، 11 شهر کوچک در لیست پایلوت مهاجرت روستایی کانادا قرار دارند. باید یک ایده کسب‌وکار داشته باشید که نوآورانه باشد و پتانسیل ایجاد شغل و کسب درآمد در کانادا را داشته باشد. این سیستم چهار برنامه برای ورود مهاجران دارد که شامل موارد زیر هستند که در بالا آنها را توضیح دادیم.

بعضی از راه‌های مهاجرت به کانادا مانند خود اشتغالی (Self-Employment) و اکسپرس انتری سیستم امتیازبندی دارند. اما معمولاً منظور از امتیازبندی مهاجرت به کانادا، امتیازدهی اکسپرس اینتری است. مدرک تافل مورد تایید اداره مهاجرت کانادا نیست؛ هرچند برای اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه‌های کانادا و مهاجرت تحصیلی به کانادا می‌توان از آن استفاده کرد.

در حدود 800،000 دلار کانادا در استان کبک در مدت پنج سال که بدون بهره سرمایه گذاری می شود. مهاجرانی که به کانادا نقل مکان می‌کنند، می‌توانند انتظار جوامع چند فرهنگی که به خوبی با آنها تعامل و همکاری می‌کنند را داشته باشند. به منظور ادامه رشد اقتصادی و به دلیل کمبود مهارت در بسیاری از صنایع، دولت کانادا همچنان بر ضرورت جذب کارگران خارجی به کشور تاکید دارد.

سرمایه‌گذاری در کانادا

در سیستم اکسپرس اینتری بالاترین امتیاز سن به افراد ۱۹ ساله تعلق می گیرد و افرادی که بالای ۴۵ سال داشته باشند در بخش سن هیچ امتیازی دریافت نمی کنند. همچنین اگر بخواهید از طریق سرمایه گذاری به کانادا، مهاجرت کنید باید شرایط سنی آن را رعایت کرده باشید. در حالی که برای متقاضی که قصد اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا و یا اخذ ویزای استارتاپ کانادا را دارد شرایط به گونه ای دیگر است. برای اخذ ویزای سرمایه گذاری کشور کانادا دارا بودن مدرک زبان الزامی نیست اما دارا بودن تمکن مالی کافی ضروری است.

مهاجرت روستایی و استان‌های شمالی کانادا RNIP

سلام، اولین قدم برای مهاجرت به کانادا مشخص کردن هدفتون از مهاجرت هست. شما با توجه به روشی که مهاجرت میکنین، باید برای دریافت اقامت هم اقدام کنید. متقاضیانی که فاقد مدرک زبان می باشند، می توانند با پذیرش مشروط در دانشگاه های کانادا تحصیل کنند. پذیرش مشروط به معنای اخذ پذیرش در دوره های دانشگاه یا کالج های کانادا به شرط شرکت در کورس های زبان در کانادا است. می توان گفت در پذیرش مشروط کانادا شرط تحصیل در دانشگاه های کانادا کسب نمره لازم از کورس ها و دوره های زبان در کانادا می باشد.

با توجه به آمار رشد استارتاپ‌های مختلف در کانادا، شرکت‌های کشاورزی، غذایی، تبلیغاتی و فناوری اطلاعات موفقیت خوبی در این کشور دارند. از مزایای این روش، دریافت اقامت دائم کانادا برای تمام افراد خانواده است. اگر علاقمند به این روش مهاجرت به کانادا هستید، نگران ارائه بیزینس پلن استارتاپ نباشید و همه مراحل کار را به کارشناسان آتلانتیک ۷۲۴ بسپارید. برای اخذ ویزای دانشجویی، متقاضیان باید تمکن مالی خود را برای تامین هزینه‌های زندگی و تحصیل اثبات کرده و یا در غیر این صورت بورسیه‌های دانشجویی دریافت کرده باشند. همچنین از نظر صلاحیت‌های علمی نیز متقاضی می‌بایست در سطح خوبی باشد. هرچند که در هر موقعیت شرایط متفاوت است اما عموما برای تحصیل در این کشور داشتن معدل حداقل 14 و همچنین نمره مدرک زبان آیلتس حداقل 6.5 و دیگر مدارک مانند انگیزه‌نامه قوی، داشتن توصیه نامه و…

  • در روش اکسپرس اینتری افراد متخصص می توانند ویزای کاری دریافت کنند.
  • را برای 1 نفر مهاجر در کانادا برای 1 ماه را برای اساسی‌ترین هزینه‌های زندگی بررسی کرده‌ایم.
  • مثلا دوره آموزشی شما دو ساله اما اعتبار ویزای تحصیلی شش ماهه باشد.
  • از آنجایی که این گرفتن این امتیاز استانی شرایط خیلی خاصی دارد، پس بهتر است ۶۰۰ امتیاز فردی را تا جای ممکن تقویت کنیم.
  • از آنجایی که در حال حاضر امکان انجام انگشت نگاری ویزای کانادا در ایران وجود ندارد می‌بایستی با تعیین وقت از طریق سایت VFS به یکی از مراکز VAC در کشورهای اطراف نظیر ترکیه، امارات، آذربایجان، ارمنستان مراجعه نمایید.

اگر شما هم به شرایط اقامت در کانادا فکر می‌کنید، بیایید اول مزایا و معایب زندگی در این کشور را بررسی کنیم. در سال‌های اخیر به دلیل پیشرفت‌های تکنولوژیک و صنایع ایجاد شده در حوزه انرژی، نیمه غربی کانادا نیز محبوبیت زیادی پیدا کرده است. استان آلبرتا با دارا بودن جمعیت قابل توجهی از مهاجر، به دلیل فرهنگ غربی و منابع عمده نفتی‌ به تگزاس کانادایی نیز شهرت دارد.