مهاجرت به کانادا بروزترین اخبار مهاجرتی-کمک مهاجرت

اگر فرزند زیر ۱۸ سال شما، از مدرسه‌ای در کانادا پذیرش دارد، برای گذراندن مراحل ثبت‌نام نیاز به همراهی قیم قانونی خود دارد. از این‌رو، دولت امکان اعطا ویزای گاردین کانادا را برای والدین این کودکان فراهم می‌کند. شرکت ایران کانادا می‌تواند شما را در‌خصوص شرایط دریافت ویزای گاردین راهنمایی کند. افرادی که دعوت‌نامه دریافت می‌کنند باید طی ۶۰ روز درخواست خود را برای دریافت اقامت دائم در قالب یکی از برنامه‌هایی که پیش‌تر اشاره کردیم، کامل و هزینه‌ٔ مربوطه را پرداخت کنند.

تولد فرزند و اقامت کانادا

به یاد داشته باشید که مهاجرت e-Visa را به عنوان فرستنده ایمن با ارائه دهنده ایمیل خود علامت گذاری کنید. اگر قبل از اتمام سه سال طرفین از هم طلاق بگیرند، باز هم شهروند کانادایی باید تا سه سال از همسر خود حمایت مالی کند. همچنین، به سختی می‌توان حامی خواهر یا برادر بود و اسپانسرشیپ این اعضا فقط در شرایط خاص ممکن است. ویزای حمایتی یا اسپانسرشیپ کانادا مختص کسانی است که یکی از اعضای خانواده نزدیک آنها در کانادا زندگی می‌کند و شهروند یا مقیم دائم آن است. ازدواج مصلحتی به ازدواجی گفته می شود که تنها به هدف مهاجرت انجام شده است. اگر افسر ویزا که مدارک شما را مشاهده می کند نتیجه گیری کند که ازدواج شما یک ازدواج مصلحتی است.درخواست مهاجرت اسپانسرشیپ شما به احتمال زیاد مردود می شود.ازدواج مصلحتی به معنای تقلب در ازدواج است و ممکن است به اتهامات کیفری منجر شود.

مهاجرت از طریق ازدواج و تولد فرزند

همچنین هر نامه‎ای که دانشگاه در جریان مکاتباتتان برای شما ارسال کرده است را نیز می‌توانید ضمیمه این پرونده کنید. بهتر است پیش از این که درخواست و مدارک را به سفارت تحویل بدهید، با یکی از مشاورین رادسام مشورت کنید تا بتوانید این مرحله را که یکی از مهمترین مراحل مهاجرت تحصیلی کانادا است با موفقیت پست سر بگذارید. ، همچنین افزایش شانس ویزای تحصیلی کانادا معمولا توصیه می شود آیلتس آکادمیک با نمره 6 یا بالاتر اخذ شود. چون مدرک زبان انگلیسی آیلتس مورد تایید تمامی دانشگاه های کانادا می‌باشد. یکی از موارد مهم برای مهاجرت به کانادا از طریق برنامه اکسپرس اینتری Express Entry دارا بودن سن 18 تا 35 سال است.

مهاجرت به کانادا برای افراد موفق؛ دریافت ویزای خود‌اشتغالی برای افراد معروف

لذا برای موفقیت در مرحله اپلای و دریافت پذیرش پیشنهاد می‌شود از یک تجربیات یک مشاور تحصیلی متخصص و متعهد استفاده نمایید. یکی از تخصصی ترین خدمات شرکت رادسام انجام اپلای و اخذ پذیرش تحصیلی برای دانشجویان در خصوص مهاجرت تحصیلی کانادا می باشد. سیستم آموزش و پرورش کانادا یک سیستم متعادل است و کشور برای تأمین بودجه لازم برای پیشبرد مدارس خود مشهور است. کانادا دارای فراوانی منابع طبیعی مانند سنگ‌های قیمتی، سوخت‌های فسیلی، چوب و دیگر مصالح ساختمانی است.

هزینه‌ها در بعضی از شهرهای کانادا، از شهرهای اروپایی بیشتر هستند. البته اگر شغل مناسبی پیدا کنید و درآمدتان به دلار کانادا باشد این مشکل تا حد زیادی حل می‌شود. با ارزش بالای دلار کانادا و ثبات اقتصادی، شرایط آرام و مناسبی در این کشور برقرار است.

فرهنگ مهاجر پذیر، اقتصاد رو به رشد و فرهنگ غنی از جمله دلایلی است که باعث شده تا در سال های اخیر ایرانیان به کانادا مهاجرت کنند. متقاضی باید در دوره های یک ساله آموزشی و یا کورس های زبانی در استان های مختلف کانادا شرکت کند. اگر مادر فرزند متولد شده در کانادا شهروند کانادا باشد، این فرزند تابعیت کانادا را دریافت می کند. متقاضی باید دارای سوابق کاری مفید مرتبط با حوزه خود اشتغالی باشد. متقاضی باید ثابت کند که پس از ورود به کانادا توانایی کسب درآمد از همان فعالیت خود اشتغالی را دارد.

اشاره نمود که اگر این موارد در کنار فرهنگ کشور مقصد که کشوری از ضقا مهاجرپذیر و با جامعه چند فرهنگی نیز بوده قرار بگیرد، بسیار تجربه مهاجرت برای متقاضی زیباتر خواهد بود. حال در این مقاله پیرامون مبحث اشاره شده موضوع و کشور مورد بحث ما نیز کانادا و مهاجرت به این کشور بی‌نظیر بوده که کلیه خصوصیات ذکر شده به همراه ده‌ها مزایا و برتری دیگر را برای مهاجرین رقم مجله خبری مهاجرت خواهد زد. این امتیازات و برتری کشور کانادا موجب شده تا این کشور تقریبا در چندین سال اخیر به مقصد رویایی و اولویت اصلی تقریبا هه‌ی ایرانیان برای مهاجرت گردد. همچنین در ایران، کانادا به نخستین انتخاب بسیاری از دانشجویان برای مهاجرت تحصیلی به این کشور که دارای یکی از قوی‌ترین و پیشرفته‌ترین نظام‌های آموزشی در جهان بوده، به ویژه در سالیان جدید تبدیل شده است.

  • والدین کودکی که در کانادا متولد می شوند نمی توانند تابعیت کانادا را دریافت کنند و شهروندی فقط به کودکی متولد می شود.
  • از آنجایی که کانادا مانند بریتانیا یا کشور همسایه خود در کشورهایی مانند عراق، افغانستان، لیبی و غیره به جنگ نمی‌رسد، بنابراین از طرف تروریست‌های داخلی و خارجی در امان بوده و خطر جدی این کشو را تهدید نمی‌کند.
  • از آنجایی که این کشور یکی از مهم‌ترین مقصدهای مهاجرت در میان ایرانیان است، آشنایی با روش‌های مهاجرتی و اخذ اقامت آن از بیش از پیش احساس می‌شود.
  • یکی از تخصصی ترین خدمات شرکت رادسام انجام اپلای و اخذ پذیرش تحصیلی برای دانشجویان در خصوص مهاجرت تحصیلی کانادا می باشد.
  • اگر قصد اخذ ویزای تحصیلی را دارید، با خواندن مقاله هزینه تحصیل در کانادا، اطلاعاتتان در این زمینه را تکمیل کنید.