مراحل مهاجرت تحصیلی به کانادا 0 تا 100 تحصیل در کانادا رادسام-کمک مهاجرت

برنامه های مهاجرت استانی کانادا Provincial Nominee Program یا PNP بر اساس شرایط کار و جمعیت هر استان و نیروی کاری مورد نیاز متقاضیان واجد شرایط را جذب می کند. ما در ادامه، شرایط لازم تحصیلی، مالی و… را برای تمام راه‌های مهاجرت توضیح می‌دهیم. انتاریو به عنوان محبوب‌ترین استان‌ کانادا بیشترین جمعیت مهاجر در این کشور را در خود جای داده است.

اما در صورتی که وکیل انتخابی شما خارج از ایران باشد در صورت بروز هر مشکل قانونی به دلیل اینکه وکیل شما در خارج از ایران است تقریبا غیر ممکن است که بتوانید مشکل قانونی خود را پیگیری کنید. برای تکمیل اطلاعات خود در این زمینه می‌توانید به صفحه برنامه استانی بریتیش کلمبیا مراجعه کنید. میانگین حقوق سالانه در کانادا برای نیروهای کار متخصص بین تا دلار کانادا است. کانادا در عرصه‌های مختلف جهانی نیز همواره مورد احترام کشورهای دنیا بوده و از اعتبار بالایی در دنیا برخوردار است. کشور کانادا عضو گروه G8 است که از هشت کشور صنعتی جهان تشکیل شده که حدود ۶۵% اقتصاد جهان را در دست دارند. کانادا یکی از بهترین کشورهای دنیا برای زندگی بوده و طبق آمارها، شاخص کیفیت زندگی در این کشور بسیار بالا است.

شرایط مهاجرت به کانادا و محدودیت سنی

در این صورت افراد می‌توانند متناسب با شرایط و سلیقه خود یک مسیر را برای مهاجرت به این کشور انتخاب کنند. در ادامه این مقاله ما به بررسی جامع روش‌های مهاجرت به کانادا می‌پردازیم. اما پیش از مهاجرت به کانادا، کاغذبازی‌ها و اقداماتی که هر فرد باید در حین دریافت ویزای کانادا انجام بدهد نیز ممکن است طاقت‌فرسا باشد. هرکسی که در پروسه دریافت ویزای کانادا برای زندگی و کار در این کشور قرار داشته، می‌داند که این روند می‌تواند استرس‌زا باشد، وقت زیادی از شما بگیرد و نیازمند صبر و تحمل بالایست.

آیا مهاجرت به کشور کانادا بدون مدرک زبان امکان پذیر است؟

پناهندگی روش مناسبی نیست و هیچ‌یک از وکلا و مشاوران مهاجرتی این روش را توصیه نمی‌کنند. با درنظرگرفتن خطرات، مشکلات و معضلات پناهندگی و مدت زمان بررسی پرونده، این روش از آخرین راه‌های مهاجرت است. کانادا از نظر مسکن، رفاه ذهنی، امنیت شخصی، وضعیت سلامتی، ارتباطات اجتماعی، کیفیت محیط، شغل و درآمد، تعادل کار و زندگی، مشارکت مدنی، درآمد و ثروت بالاتر از سطح متوسط جهانی است. دانشجویان در مقاطع مختلف (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) می‌توانند برای تحصیل در کانادا اقدام کنند. برای کمک به شما در تعیین محل زندگی در کانادا ، اطلاعات زیادی در مورد هر استان و سرزمین در کانادا گردآوری کرده ایم.

اداره مهاجرت کشور کانادا مسئولیت کنترل ورود و خروج متقاضیان از کشور کانادا را بر عهده دارد. اداره مهاجرت کشور کانادا از طریق سفارت خانه های این کشور دفترهای ویزا و کنسولگری ها را در کشورهای مختلف دایر کرده است تا خدمات دریافت ویزا و مقدمات لازم برای دریافت ویزا را انجام دهند. این نوع پاسپورت در رتبه ۹ جهان قرار گرفته است و علاوه بر این، دارندگان پاسپورت کانادایی می توانند به ۴۱ کشور دنیا صرفاً با مجوز الکترونیکی سفر مسافرت کنند.

در این مرحله تمام اطلاعات و امتیازاتی که تا اینجا توضیح دادیم را وارد کنید. بر طبق آمار سازمان همکاری و توسعه اقتصادی برای سال جاری میلادی، برای خدمات درمانی هر فرد در کانادا سالانه مبلغی در حدود 8 هزار دلار از سوی دولت هزینه می‌شود که مبلغ سرانه مراقبت‌های پزشکی این کشور در سال جاری می‌باشد. در واقع بیمه درمانی سراسری و امکانات پیشرفته پزشکی در این کشور متوسط امید به زندگی در این کشور را مجله خبری مهاجرت به سن 82 سال رسانده و کانادا را در رتبه‌بندی امید به زندگی در مقام 18ام جهانی قرار داده است. همچنین سیاست‌های شغلی در این کشور، در راستای آسایش بیشتر کارمندان تنظیم شده و در واقع کانادا تنها کشور شمال آمریکا است که در آن کارمندان مرخصی اجباری دارند. همچنین در کانادا میزان مرخصی زایمان والدین جزء طولانی‌ترین‌ مرخصی‌های بعد زایمان در جهان می‌باشد که مدت آن حتی می‌تواند به 18 ماه نیز برسد.

مهاجرت از طریق خوداشتغالی

علاوه بر این شرایط برخورداری از بورسیه ها و اسکالرشیپ های تحصیلی برای متقاضیان واجد شرایط فراهم است. تحصیل به زبان های انگلیسی و فرانسه و همچنین تحصیل با هزینه های مقرون به صرفه و کم هزینه از دیگر مزایای مهاجرت تحصیلی به کانادا است. این کشور دارای دانشگاه‌هایی با رتبه جهانی و علمی بالا است که هر ساله افراد زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب می‌کند. کشور کانادا از کشورهای مختلف جهان دانشجو می‌پذیرد و هر ساله حدود 400 هزار دانشجو را جذب می‌کند.

  • شرکت کانادایی e-visa Immigration که بزرگ‌ترین شرکت مهاجرتی ایالت بریتیش کلمبیای کانادا می‌باشد، تا کنون به بیش از 50 کشور از سراسر جهان خدمات مشاوره مهاجرت ارائه داده است.
  • هزینهٔ درخواست برای متقاضی، ۱۰۸۰ دلار و برای همسر و فرزندان ۱۷۱ دلار کانادا است.
  • برای دریافت این ویزا نیز لازم است تا افراد مدارکی چون میزان درآمد و قدرت تامین هزینه زندگی، میزان دارایی و مکان مورد نظر برای زندگی را مشخص نمایند.
  • اگر دوست شما مسیری را انتخاب کرده و از آن طریق مهاجرت کرده، الزاما آن روش برای شما ایده آل نخواهد بود.
  • برنامه خود اشتغالی از جمله برنامه هایی است که از طریق آن می توانید اقامت کانادا را بگیرید.

اگر به دنبال پاسخ این سوال برای شخص خودتان هستید، می‌توانید با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید تا مشاوره‌های لازم در این زمینه را دریافت نمایید. سرمایه گذاری در کانادا یکی دیگر از روش‌های کسب اقامت دائم این کشور است. کشور کانادا بر روی سرمایه‌های خارجی و ورود سرمایه‌گذاران به این کشور حساب ویژه‌ای باز کرده و به همین دلیل نیز روش‌های مختلفی را برای سرمایه‌گذاری در این کشور ایجاد نموده است.

کسانی که بالاترین امتیاز را دارند می توانند ویزای کانادا را دریافت کرده و به کانادا مهاجرت کنند. پس از اتمام دوره تحصیل ، فارغ التحصیلان دانشگاه های کانادا بایستی مجوز PGWP و یا مجوز کار دریافت کنند که نیازمند عقد قرارداد با یک کارفرمای مقیم این کشور است . ایده‌ نوآورانه‌‌ پس از تایید‌ و دریافت حمایت لازم در قالب ویزای استارت آپ‌‌ کانادا می تواند منتهی به اقامت دائم کانادا برای فرد متقاضی و تا سقف ۵ نفر از سهامداران طرح‌ و بیزینس همراه با اعضای خانواده‌اشان بشود. البته ذکر این نکته الزامیست که برای بچه های زیر هجده سال یا اصطلاحا برای افرادی که هنوز دیپلم خود را تمام نکرده اند و مقاطع دوازدهم به پایین اقدام به پذیرش و ویزای تحصیلی میکنند نیاز به مدرک زبان نیست و شانس ویزای اینگونه افراد بسیار بالاست.