بررسی کامل انواع روش‌های مهاجرت به کانادا گروه مهاجرتی طینت-کمک مهاجرت

با توجه به شرایط خودتان و نظر کارشناسان، بهترین روش را انتخاب نمایید. استان های کانادا می توانند با توجه به شرایط خاص خودشان، برای جذب مهاجر اقدام کنند. مسئول رسیدگی به درخواست های پناهندگان و پیگیری امور انان در کانادا، سازمان مخصوصی است.

تحصیل در کانادا

شرکت کانادایی e-visa Immigration که بزرگ‌ترین شرکت مهاجرتی ایالت بریتیش کلمبیای کانادا می‌باشد، تا کنون به بیش از 50 کشور از سراسر جهان خدمات مشاوره مهاجرت ارائه داده است. این شرکت که در شهرهای ونکوور، تورنتو، سائوپائولو و تهران دفتر دارد، به لطف 8 مشاور رسمی ICCRC بیش از پرونده موفق در این حوزه داشته است. ما موسسه e-visa Immigration را برای کسانی تاسیس کرده‌ایم که قصد دارند با هدف یک زندگی بهتر به کانادا مهاجرت کنند. اعضای تیم ای ویزا نه تنها در مسیر ورود به کانادا، بلکه در تمامی مراحل دیگر در کنار شما هستند. به نظر شما تیم مورد نظر برای دریافت مشاوره مهاجرت به کانادا چه ویژگی‌های باید داشته باشد؟ مهاجرت به کانادا یا هر کشور دیگر یک روند پیچیده بوده و هر نکته ریز آن هم حائز اهمیت است.

  • توانایی مالی کافی برای تامین هزینه‌های خود و خانواده‌تان در کانادا را داشته باشید.
  • من ۳۴ سال دارم،متاهل هستم و فرزندی ندارم،در یک شرکت بین المللی مشغول به کار هستم و دارای گواهی نامه پایه یک و چرثقیل و لیفتراک هستم.
  • ویزای کاریکانادابا متد و مدل جدید از اواخر سال ۲۰۱۷ شرایط بهتری را نسبت به گذشته جهت ورود فراهم آورده است.
  • برنامه‌های ویژه‌ای نیز برای افراد ورزشکار یا هنرمندان چیره دست وجود دارد که می‌توانند در صورت منحصر به فرد بودن در هنر و ورزش خود، به کانادا راه پیدا کنند.
  • در صورت آماده بودن همه مدارک شما، پروسه بررسی مدارک و دریافت نتیجه، به طور متوسط اکثر مسیرهای مهاجرتی یک سال زمان خواهد برد.

ما در موسسه مهاجرتی و اقامتی صبا ، این افتخار را داریم که با برنامه ریزی دقیق، نقشه راهی برای متقاضیان تحصیل در خارج از کشور ترسیم کنیم. تیم کارشناسان ما با مشاوره هوشمندانه و پشتیبانی مستمر، شما را در دستیابی به رویایتان یاری خواهند داد. بله اگر شما حداقل دوسال سابقه ی کار مرتبط به عنوان یک صنعت گر، ورزشکارحرفه ای و یا کشاورز را دارید ممکن است واجدشرایط رفتن به کانادا با ویزای خوداشتغالی باشید.

مهاجرت به کانادا از طریق تجربه کانادایی

متقاضیانی که دارای عنوان های شغلی مانند مربی ورزشی، داور ورزشی، ورزشکار حرفه ای، مربی برنامه های ورزشی و راهنمای برنامه های ورزشی می باشند، می توانند با دارا بودن شرایط خود اشتغالی در کانادا برای مهاجرت به این کشور اقدام کنند. از دیگر شرایط عمومی مهاجرت به کانادا دارا بودن تمکن مالی کافی برای زندگی و اقامت در مدت زمان سکونت در این کشور می باشد. خوداشتغالی کانادا یکی از جذاب ترین برنامه ها برای ورزشکاران ، هنرمندان و فعالان فرهنگی و هنری است. اگر در این زمینه ها تخصص دارید ، می توانید از این برنامه برای اخذ اقامت دائم کانادا استفاده کنید.

مشاغل جدید مورد نیاز برنامه مهاجرتی کانادا

اعضای تیم ای ویزا پرونده شما را به صورت دقیق بررسی می‌کنند تا امکان اخذ ویزا از احتمال بسیار بالایی برخوردار باشد. آیا می دانید در سال‌های اخیر کدام کشورها مهاجر پذیرترین کشورهای جهان بوده‌اند؟ احتمالا شما هم شنیده‌اید که کانادا جزو کشورهایی بوده است که مخصوصا پس از نخست وزیری جاستین ترودو آمار مهاجرت به آن افزایش چشمگیری داشته است. به همین دلیل است که در اغلب سایت‌هایی که در زمینه مهاجرت فعالیت می‌کنند، حتما گزینه مشاوره مجله خبری مهاجرت را هم مشاهده می‌کنید. روش های مهاجرت به کانادا از مهاجرت تحصیلی گرفته تا مهاجرت کاری، آنقدر تنوع دارد که افراد از سنین مختلف و با شرایط متفاوت می‌توانند برای آن اقدام کنند. اگر متقاضی دریافت اقامت دائم در برنامه ی اکسپرس انتری می خواهد مدارک تحصیلی که در ایران کسب کرده را ارائه دهد حداقل مدرک تحصیلی مورد قبول در این برنامه دیپلم 12 ساله می باشد. در حال حاضر با توجه به شرایط کشور کانادا و قوانین مهاجرت وضع شده توسط دولت فدرال کانادا مهاجرین می توانند از طریق اخذ ویزاهای توریستی،تحصیلی،کاری،سرمایه گذاری و ازدواج وارد این کشور شوند.

همانطور که گفتیم کانادا از نظر اقتصادی رشد بسیار خوبی داشته و در حال حاضر جزو کشورهای پیشرو در جهان می باشد. این کشور معادن طبیعی بسیار زیادی دارد و سیاست های اقتصاد سالم در آن به خوبی اجرا می شوند. دولت این کشور نیز شرایطی را فراهم کرده است تا از طریق آن سرمایه گذاران خارجی بتوانند سرمایه خود را وارد اقتصاد این کشور کنند.