اقامت و مهاجرت به کانادا + هزینه و شرایط 2023 موسسه اصطهباناتی-کمک مهاجرت

مشورت با یک وکیل مهاجرت تورنتو یا سایر شهرها و ایالت های کانادا که در این زمینه تخصص و تجربه کافی داشته باشد می تواند به شما در زمینه تهیه مدارک و ترجمه آنها کمک کند. مهاجرت به کشور کانادا زمینه را برای دریافت پاسپورت این کشور آماده می کند. یکی از دلایل محبوبیت پاسپورت کانادا رتبه خوبه این نوع پاسپورت بین گذرنامه کشورهای مختلف است. اسپانسرشیپ خانوادگی باید دارای مجوز اقامت دائم و یا تابعیت و شهروندی کانادا باشد.

مشکلات مشاوره مهاجرت کانادا

دانشگاه‌های کانادا اعتبار جهانی دارند و مدرکی که از آن اخذ می‌کنید در کشورهای مطرح مانند آمریکا معتبر شناخته می‌شود. از آنجا که بسیاری از افراد خواهان مهاجرت به کشور کانادا هستند؛ دولت کانادا برای جذب مهاجرین توانمند، برنامه اکسپرس اینتری را معرفی کرده است. در امتیاز بندی مواردی همچون توانایی زبان انگلیسی، تحصیلات، تجربه کاری، سن، عوامل سازگاری و غیره بررسی می شوند. بر اساس این موارد امتیازات افراد مشخص می شود و در نهایت ممکن است بتوانند ویزای کانادا را دریافت کنند. متقاضیان با اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا از نوع ثبت شرکت می توانند شرایط مهاجرت به کانادا را فراهم کنند. مهاجرت به کشور کانادا از طریق ثبت شرکت از 2 روش ثبت شرکت استانی یا ثبت شرکت فدرال انجام می شود.

می توانید تمامی سوابق کاری و تحصیلی خود را به همراه مدارک مربوطه به ما در موسسه حقوقی تحویل دهید تا امکان سنجی لازم را برای اخذ ویزا و جستجوی کار به شما ارائه دهیم. برای تحصیل پزشکی در کانادا باید دوره های علوم پایه را بگذرانید و سپس در آزمون ورودی شرکت نمایید. اگر هدف شما کار در کشور کانادا است باید با یک کمپانی کانادایی مکاتبه کنید و بر اساس شرایط خودتان پیشنهاد کار دریافت کنید. سلام، بله حتما درباره مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری مطالب بیشتری روی سایت قرار خواهیم داد. افراد می توانند از روش‌های مختلف از جمله تحصیل، کار، ازدواج و غیره به کانادا مهاجرت کنند. کسانی که متقاضی مهاجرت به کانادا از روش های مختلف هستند، باید بدانند که تهیه مدارک به طور دقیق و درست اهمیت زیادی دارد.

شرایط مهاجرت به کانادا با سرمایه گذاری

البته این روش، وقت زیادی از افراد تلف کرده و احتمال خطا در آن بسیار بالا است. مهاجر پذیر بودن کانادا شده است جمعیت این کشور از نژادها و ملیت‌‌‌‌‌های مختلف در کنار هم زندگی کنند. طبق آنچه که مهاجران این کشور عنوان می‌‌‌‌‌‌کنند، به عنوان یک مهاجر در این کشور احساس غربت نمی‌کنید و این برای بیشتر افرادی که با ترک دیار خود نگران حس غربت در یک کشور خارجی هستند، موضوع بسیار مهمی است. خیر اقامت دائم شما در صورتی که تجارتتان با شکست مواجه شود به خطر نمی افتد. کانادا دارای امکانات عمومی بسیاری از کتابخانه تا پارک‌ها و مکان‌های تفریحی می‌باشد و از این امکانات تفریحی به خوبی نگهداری شده شهروندان کانادا در اوقات فراغت می‌توانند از آنها استفاده کنند و به سپری نمودن اوقات خودشان بپردازند.

کار در کانادا

با توجه به سیاست‌های کشور کانادا برای جذب مهاجران و نیروی کار متخصص و همچنین درآمدهای مناسب مشاغل، می‌توان مهاجرت کاری را یکی از گزینه‌های مناسبِ مهاجرت به این کشور زیبا دانست. شما برای ورود به کانادا همراه با ویزای کاری، باید از کارفرمایی در یکی از استان های این کشور جاب آفر دریافت کرده باشید. بسته به شرایط برنامه مهاجرتی، ویزای کاری و یا اقامت مجله خبری مهاجرت دائم کانادا را دریافت خواهید کرد. تحصیل پزشکی در کانادا یکی از معتبرترین و پرمتقاضی‌ترین رشته‌های تحصیلی در کشور کانادا است. برای تحصیل پزشکی در کانادا باید یک مدرک لیسانس علوم پایه دریافت کنید. این شرط یکی از مهم‌ترین شروط تحصیل پزشکی در کانادا است و مدرک لیسانس شما باید در رشته‌هایی مانند زیست شناسی، شیمی، فیزیک و دیگر رشته‌های علوم پایه باشد.

  • ویزای کاریکانادابا عنوان اسکیل وورکر و در برخی نقاط اکسپرس انتری که به معنی ورود سریع است در مقایسه با ویزاهای کاری استانی زودتر اما سخت تر اتفاق می افتد.
  • برای برخی از برنامه های مهاجرتی کانادا نیاز به ارائه مدرک زبان وجود ندارد.
  • به طور کلی، حداقل تمکین مالی برای یکسال زندگی در کانادا در حدود 13هزار دلار است.
  • این طرح باید نشان دهد که بیزینسی که قصد راه‌اندازی آن را دارید، دقیقا چیست و چه تحقیقاتی برای آن انجام داده‌اید.
  • از دیگر شرایط لازم برای برنامه‌های کارآفرینی استان‌های کانادا داشتن دارایی خالص و همچنین ارائه مبلغی برای سرمایه گذاری در کسب و کار مورد نظر است که حداقل مبلغ آن ۱۰۰ هزار دلار کانادا است.