مهاجرت به کانادا 10 روش‌ برتر اخذ اقامت کانادا 2023-کمک مهاجرت

با راه‌اندازی استارتاپ هم می‌توانید به سودآوری برسید و هم برای اقامت دائم اقدام کنید. طرحی که نوآورانه باشد، اشتغال ایجاد کند و تایید دولت کانادا را بگیرد. در کنار بیزنس پلن، مدرک زبان، مدرک تحصیلی بالای دیپلم و تجربه مدیریتی از شرایط الزامی هستند. همچنین باید سرمایه کافی برای حداقل ۶ ماه زندگی در کانادا را داشته باشید.

هزینه ها و شرایط ویزای تحصیلی کانادا | راهنمای جامع مهاجرت تحصیلی به کانادا

در این نامه شرایط فرد متقاضی و دلایل و اهداف انتخاب نوع ویزای او بر اساس بندهای قانونی اداره مهاجرت کانادا توضیح داده می‌شود. با موفقیت در این برنامه می‌توانید مستقیما اقامت دائم کانادا از طریق خود اشتغالی را برای خود و خانواده همراه خود به دست آورید. برای مهاجرت از طریق ویزای استارتاپ کانادا لازم است هم خود شما و هم کسب و کاری که قرار است در کانادا آن را راه اندازی کنید، شرایط لازم را داشته باشید. بسته به نوع برنامه سرمایه گذاری، نوع صنعت کسب و کار، کوچکی و بزرگی کسب و کار و مکان کسب و کار مبلغ سرمایه گذاری متفاوت است که حداقل آن بین ۱۰۰ هزار دلار تا ۵۰۰ هزار دلار کانادا است. از طریق خرید فرانچایز در کانادا می‌توانید از امتیاز برندهای تجاری بزرگ استفاده کرده و با راه اندازی شعبه‌ای از آن بیزینس، کسب و کار مستقل خود را داشته باشید.

برای این کار بهتر است با مووسه آموزشی خود جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید. شرایط تولد فرزند در کانادا و سیستم اعطای تابعیت کشور کانادا بر اساس قانون خون و قانون خاک می باشد. اگر پدر یا مادر یا هر دو والدین کودک متولد شده در خاک کانادا دارای تابعیت کانادا باشند، این کودک تابعیت کانادا را دریافت می کند. بر اساس شرایط تولد فرزند در کانادا، کودکان متولد شده در خاک کانادا صرف نظر از تابعیت پدر و مادرشان تابعیت کانادا را اخذ می کنند. متقاضیانی که دارای پرونده در حال جریان برای اخذ اقامت دائم کانادا باشند. ویزا کانادایکی از روش‌های مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل می‌باشد.

۲. مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

تحصیل در مدارس کانادا در سال های اخیر بسیار مورد توجه والدین و دانش آموزان ایرانی قرار گرفته است. برنامه افراد خود اشتغالی تنها برای اشخاصی ممکن است که تجربه خود اشتغالی مرتبط بعنوان نویسنده، کشاورز، ورزشکار(در سطح بین المللی) یا صنعتگر داشته باشند. اگر فرزند متولد شده در خاک کانادا از والدینی باشد که فاقد تابعیت کانادا باشد، این کودک تابعیت مجله خبری مهاجرت کانادا را صرف نظر از تابعیت والدین خود دریافت می کند. متقاضی نباید در کشور کانادا مرتکب جرم و جنایت شده باشد و در این صورت باید در حدود 5 سال از آن جرم و خلاف قانون گذشته باشد. متقاضی بایستی حداقل دو سال تجربه اداره یک تجارت قانونی را داشته باشد. این دو سال تجربه بایستی در بازه زمانی 5 سال قبل از ارائه درخواست شما و زمان حال بوده باشد.

چرا مهاجرت به کانادا؟

در کلیه روش‌های فوق همچنین متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌ گذاری می‌توانند همسر و فرزندان خود را به عنوان زیر مجموعه همراه خود ببرند. معمولاً روش‌های مهاجرت به کشور کانادا بر اساس سیستم امتیاز بندی مشخص می‌شوند. برای مثال در روش مهاجرت کاری مواردی مانند مدرک زبان، مدرک تحصیلی، سن و سابقه کاری دارای امتیاز و اهمیت بیشتری هستند. به همین دلیل محاسبه امتیاز در زمان انتخاب روش مهاجرتی و یا ایالت موردنظر برای مهاجرت بسیار مهم و حیاتی است. پس بهتر است شخص در مسیری قدم بگذارد که حداقل امتیازهای لازم را در آن کسب نموده است.

  • یعنی با توجه به فاکتورهای مختلف مانند بودجه مالی، سن، میزان تحصیلات، نوع سابقه کاری و غیره، بهترین شیوه مهاجرتی را انتخاب کنید و با موفقیت در آن برای اخذ اقامت کانادا درخواست دهید.
  • یکی از آسان‌ترین و کم هزینه‌ترین روش‌ها برای مهاجرت به کانادا، مهاجرت کاری است.
  • اسپانسرشیپ خانوادگی باید در استان های مانیتوبا، ساسکاچوان، آلبرتا، نوا اسکوشیا و جزیره پرنس ادوارد اقامت داشته باشد و در این استان ها به کار و اشتغال مشغول باشد.
  • هیچ اجباری نیست که برای مهاجرت به کانادا به موسسات مهاجرتی مراجعه کنید.