مهاجرت به کانادا 2023 و اخذ اقامت کانادا آتلانتیک 724-کمک مهاجرت

به طور کلی هزینه اجاره مسکن در کشور کانادا برای خانه‌های یک ‌خوابه یا سه خوابه در بازه مشخصی قرار دارد. اما این که ملک مورد نظر شما در مرکز شهر باشد یا خارج از شهر نیز در تعیین میزان اجاره خانه تأثیرگذار است. به عنوان مثال هزینه اجاره آپارتمان یک خوابه تقریباً بین 650 تا 2100 دلار متغیر است.

بله دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی میتوانند مشغول به کار شوند.در مقطع کارشناسی یک دانشجو بین المللی 10 ساعت در هفته و مقطع کارشناسی ارشد 20 ساعت در هفته و در مقطع دکترا 30 ساعت در هفته اجازه کار دارند. هرچه سابقه فعالیت شخص در این زمینه بیش تر باشد امتیاز بالاتری کسب خواهد نمود. هم چنین این افراد باید با ارائه مدرک رسمی فعالیت های خود را چه به صورت خویش فرما یا غیر خویش فرما در زمینه مجله خبری مهاجرت های ورزشی،فرهنگی و هنری ثابت نمایند. در واقع حداقل امتیازی سن که عدد 1 است برای سن 46 سال تعریف شده و بیشترین امتیاز بخش سن که عدد 12 می باشد برای محدوده سنی 18الی35 سال تعریف شده است. شرایط مورد نیاز و حائز اهمیت در هر بخش را در قسمت توضیحات کامل همان بخش مورد پوشش قرار خواهیم داد. کانادا راه های زیادی را برای مهاجرت پیش پای مهاجران قرار داده است که در چند دسته اصلی طبقه می شوند.

مهاجرت به کانادا، ویزای تحصیلی و سرمایه گذاری کانادا

متوسط درآمد مردم کانادا به میزان 53 هزار دلار در سال پس از کسر مالیات می‌باشد که این رقم، یک میانگین کلی از کشور بوده و بنابراین در جاهایی می‌توان انتظار حقوق خیلی بیشتر و در مقابل برعکس، حقوق کمتر را شاهد بود. اما خوشبختانه کانادا عمدتا در اکثر شهرهای خود و عموما در کل کشور از جمله کشورهایی بوده که دارای یکی از بهترین توازن‌ها بین میزان درآمد فردی و در مقابل میزان مخارج، مالیات، مراقبت‌های پزشکی و… به غیر از فرانسوی‌ها و بریتانیایی‌ها، تعداد قابل توجهی از مردم دیگر کشورها و نژادها نیز به کانادا انتقال داده شده‌اند. برای اینکه فرایند مهاجرت به استرالیا و اخذ ویزای کانادا را با موفقیت طی کنید، باید تمامی مراحل درخواست ویزا را به درستی و مطابق با استانداردهای کنونی اداره مهاجرت کانادا طی کنید. یکی از مهم‌ترین دلایل رد شدن یا ریجکت شدن درخواست ویزای کانادا، سردرگمی و تردید آفیسر پرونده است. پر کردن فرم‌های مربوط و ارائه مدارک در قالبی درست و شفاف می‌تواند از ایجاد این سردرگمی جلوگیری کند.

  • جالب است بدانید بیش از 92 درصد از افرادی که توسط موسسه مهاجرتی پارسی کانادا به این کشور مهاجرت کرده‌اند، با فرم ارزیابی شروع کرده‌اند.
  • بعد از پیدا کردن ایمیل و اطلاعات استاد، باید درخواستتان را مکاتبه کنید.
  • حواستان به اهمیت زبان باشد و بهتر است در همه مراحل، روی این موضوع تمرکز کرده و به تمرین بپردازید.
  • نمی‌توان مبلغ خاصی را به عنوان هزینه ماهیانه زندگی در کانادا بیان کرد.

افراد با سابقه کاری حداقل ۲ سال در این زمینه، می‌توانید از طریق این برنامه به‌عنوان مراقب کودک یا بهیار افراد نیازمند به مراقبت‌های پزشکی درخواست اقامت دائم کنند. هزینهٔ درخواست از این طریق، ۱۰۴۰ دلار و مدت زمان لازم برای بررسی آن ۶ ماه است. داشتن مدرک قابل‌قبول زبان از دیگر شرایط لازم برای درخواست اقدام از این طریق است. همچنین مدرک پرستاری، کمک ‌پرستاری یا بهیاری معتبر برای مراقبت از افراد نیازمند به مراقبت‌های پزشکی ضروری است و تجربه کاری دوره تحصیل به عنوان سابقه کار قابل‌ قبول نیست. همچنین برنامه هایی مانند ICT برای مهاجرت به کانادا بدون مدرک زبان مناسب است. برنامه ICT یا Intra Company Transferees برنامه انتقال درون شرکتی است که متقاضی از طریق این برنامه مهاجرتی می تواند کسب و کار تجاری خود را به کانادا منتقل کند.

در برنامه مهاجرتی آتلانتیک به مهارت زبان و تحصیلات بالا، و سابقه کار بالا زیاد نیست و سن هم اهمیتی ندارد چون این برنامه مبتنی بر سیستم امتیازبندی نیست. در صورتی که شغلتان در سیستم طبقه بندی ملی مشاغل کانادا یا به اختصار ناک شغلی کانادا جزو سطوح TEER 0, 1, 2, 3, 4 باشد، می‌توانید برای این برنامه اقدام کنید. در ادامه آمار مربوط به صدور کارت اقامت دائم کانادا برای ۱۸ کشور اول را طی ۵ سال گذشته مشاهده می‌کنید که کشور ایران امسال در این میان رتبه ششم را دارد. با سیاست‌های جدید کانادا در پذیرش مهاجرین ممکن است در سال‌های آینده سهم ایرانیان در دریافت اقامت دائم کانادا بیشتر شود و به همین نسبت در رتبه‌های بالاتر این آمار قرار بگیرد. اگر توان مالی برای خرید یا راه اندازی کسب و کار در کانادا را دارید، امکان مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری را دارید.

تاریخچه مهاجرت به کانادا