مراحل مهاجرت تحصیلی به کانادا 0 تا 100 تحصیل در کانادا رادسام-کمک مهاجرت

زیرا این افراد حرفه‌ای می‌دانند کانادا فرصت‌های بیشماری را برای بهبود کیفیت زندگی و موقعیت‌های شغلی هر شخص، مقابل او قرار می‌دهد. از طرف دیگر شهرهای کانادا همیشه در ده رتبه برتر لیست‌های بهترین شهرهای جهان برای زندگی وجود داشتند. به طور کلی یکی از راه‌های تسریع روند مهاجرت به کانادا از طریق برنامه نامزدی استانی می‌باشد.

اما در مراحل بعد به دلیل نا آشنایی با قوانین مهاجرت با ریجکتی پرونده مهاجرتی مواجه می شوند. متقاضیانی که دارای پرونده مهاجرت از طریق سرمایه گذاری و کارآفرینی در کانادا باشند. بسیاری از استان‌های کانادا دارای برنامه‌های مهاجرت تجاری خود هستند که به عنوان برنامه‌های نامزدانه ایالت شناخته می‌شوند. بر خلاف بخش‌های دیگر، برنامه‌های PNP احتیاجی به اجازه کار ندارند، و سرمایه گذار را مستقيما به اقامت دائم انتقال می‌دهند. این فرآیند مستلزم ترکیب شرکت کانادایی شما، ثبت نام با درآمد کانادایی، باز کردن حساب بانکی کانادا برای شرکت شما و سپردن پول به حساب کاربری برای استفاده از این شرکت است. پردازش کمتر از شش ماه طول می‌کشد پس از یک سال موفقیت در تجارت، می توانید بر اساس تجربه کانادایی برای اقامت دائم درخواست کنید.

متقاضیان مهاجرت تحصیلی، شغلی، کارآفرینی و…باید مدارک سوابق تحصیلی، شغلی، مدارک هویتی، مدرک زبان، گواهی‌های حرفه‌ای و دستاوردهای علمی و کاری خود، مدارک تمکن مالی و… باید توجه داشت که هر کدام از روش‌ها ممکن است مدارک بیشتری را با توجه به فرآیند پذیرش خود الزام نمایند. کانادا به عنوان بهترین کشور جهان برای مهاجرت شناخته می‌شود و سالانه هزاران نفر برای مهاجرت به کانادا اقدام می‌کنند. از آنجایی که این کشور یکی از مهم‌ترین مقصدهای مهاجرت در میان ایرانیان است، آشنایی با روش‌های مهاجرتی و اخذ اقامت آن از بیش از پیش احساس می‌شود.

پاسپورت این کشور علاوه بر درجه اعتبار بسیار بالا باعث می شود تا دارندگان آن راحتی و سرعت عمل زیادی را تجربه کنند و برای سفر به بسیاری از کشورهای دنیا نیازی به ویزا نداشته باشند. از دیگر مزایای دریافت پاسپورت کانادا این است که کشور کانادا موضوع دو تابعیتی را به رسمیت شناخته و به افراد اجازه می دهد که با حفظ ملیت قبلی خود پاسپورت این کشور را دریافت کنند. در واقع به عنوان مثال یک فرد ایرانی برای دریافت پاسپورت کانادا نیازی به لغو تابعیت ایرانی خود ندارد و می تواند به صورت همزمان تابعیت قبلی را در کنار تابعیت کانادایی حفظ کند.

اگر والدین فرزند متولد شده در کانادا فاقد تابعیت و شهروندی کانادا باشند و فقط در کانادا زندگی کنند، کودک می تواند تابعیت کانادا را دریافت کند. با سرمایه گذاری حداقل 100،000 دلار کانادا، حداقل 25 درصد از حقوق صاحبان تجارت در کبک را ایجاد کرده یا به دست آورید. اگر هیچ یک از موقعیت های ذکر شده برای شما صدق نمی کند، هرگز ناامید نشوید. پیشنهادهای ما را نیز بررسی کنید تا دریابید که راه های بسیاری برای مهاجرت به کانادا وجود دارد. احتمالاً می دانید که موارد زیادی وجود دارد که می تواند باعث شود درخواست ویزای شما رد شود یا حتی چندین سال از مهاجرت به کانادا منع شوید. یک وکیل مهاجرت، شما را با این قوانین و آخرین قوانین راهنمایی می کند.

  • به طور کلی متقاضیانی که دارای امتیاز بالای 400 هستند از شانس بالاتری برای دریافت اقامت کانادا برخوردارند.
  • متقاضیان با دارا بودن شرایط اخذ تابعیت کانادا از جمله پرداخت منظم مالیات و بیمه سلامت، رعایت قوانین و مقررات مدنی کانادا و عدم ارتکاب جرم در این کشور می توانند شهروندی کانادا را دریافت کنند.
  • اگر استعداد تحصیلی دارید، باید از رزومه قوی برخوردار بوده و ثابت کنید که پیشرفت علمی خوبی خواهید داشت.
بهترین موقعیت برای شما در سن کنونی است، چرا که با افزایش سن؛ شانس شما نیز برای ویزا کاهش می یابد. بدین منظور بهتر است اطلاعات جزئی تری را در اختیار ما قرار دهید تا بهتر شما را راهنمایی کنیم. به منظور اثبات نیت خود به سفارت، باید شواهد مجله خبری مهاجرت و مدارکی را نیز به آن مرجع ارائه کنید. یافتن کارفرما نیز می تواند گزینه ای دیگر باشد که از طریق جستجو در بانک مشاغل می توانید اقدام کنید. آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.

مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی

همانظور که گفته شد نیروی کار متقاضی دریافت اقامت دائم کشور کانادا میبایست حداقل امتیازات لازم جهت شرکت در برنامه ی اکسپرس انتری را کسب نماید تا بتواند از این طریق اقدام کند. پرونده‌ها تقریبا هر دو هفته یکبار بررسی می‌شوند و برای بهترین امتیازات دعوت‌نامه (یا ITA) ارسال می‌شود. بعد از دریافت دعوت‌نامه ۶۰ روز فرصت دارید تا مدارکتان را در سیستم آپلود کنید. این مدارک شامل تصویر شناسنامه، پاسپورت، عقدنامه، گواهی عدم سوءپیشینه، کارنامه آیلتس، گواهی آزمایشات پزشکی، نامه سابقه کار، مدرک تحصیلی هستند.

ایران در سالهای اخیر همواره جزء ده کشور اول از نظر تعداد Study Permit های صادر شده بوده است. به طوری که در سرشماری سال ۲۰۰۶ جمعیت ایرانیان و ایرانی‌تبارها ۱۲۱ هزار نفر بود اما در سرشماری سال ۲۰۱۶ مرکز آمار کانادا این رقم به حدود ۲۱۰ هزار نفر رسید. یعنی میانگین رشد سالانه ۳۴ درصدی مهاجران ایرانی در این ده سال ثبت شده است. مجاورت جغرافیایی این کشور با ایالات متحده باعث شده است که روابط اقتصادی بین کانادا و ایالات متحده به حدی گسترده باشد که ایالات متحده و کانادا بزرگترین روابط اقتصادی در جهان را دارند و این دو کشور بیش از دو کشور دیگر در جهان تجارت می کنند. با این حال ، این رابطه اقتصادی قوی به کانادا نیز آسیب رسانده است.

رفاه اجتماعی، نرخ پایین بیکاری و تورم، سیستم درمانی بی‌نقص، بازار کار مناسب و همچنین سهولت اخذ شهروندی کانادا، از دلایل مهم افزایش تقاضا برای مهاجرت به کانادا هستند. در صورتی که سابقه کار در کانادا را دارید از طریق برنامه تجربه کانادایی می‌توانید اقامت دائم کانادا را به دست آورید. این برنامه بر اساس سیستم امتیازبندی است و حداکثر امتیاز آن ۱۲۰۰ است.

متقاضیان ویزای توریستی کانادا را برای اهداف و مقاصد مختلف دریافت می کنند. ذکر این نکته ضروری است که ویزای توریستی کانادا را نمی توان به منظور اخذ اقامت دائم کانادا و یا اخذ ویزای اقامت بلند مدت کاری و ویزای تحصیلی کانادا دریافت کرد. ویزای توریستی کانادا مختص متقاضیانی است که قصد گردش و تفریح، دیدار خانواده درجه یک و دو، شرکت در کنفرانس های علمی و جلسه های کاری در کانادا را دارند. برای اینکه بتوانید وارد خاک کشور ترکیه شوید نیاز دارید ویزای کشور کانادا را دریافت. ویزای کشور کانادا انواع مختلفی دارد که شامل ویزای توریستی، ویزای تحصیلی و ویزای کاری و … می‌شود.

تحصیل پزشکی و دندان پزشکی در کانادا