مهاجرت به کانادا بروزترین اخبار مهاجرتی-کمک مهاجرت

فرزند متولد شده از پدر و مادر دارای تابعیت ایران تابعیت و شهروندی کانادا را دریافت خواهد کرد، حتی اگر پدر و مادر این فرزند با ویزای توریستی به کانادا سفر کرده باشند. متقاضی باید دارای حداقل 2 سال سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی و حوزه خود اشتغالی باشد. کانادا یکی از کشورهای آمریکای شمالی است که بخش اعظم آن را مناطق سردسیر تشکیل داده اند و جمعیتی حدود ۴۰ میلیون نفر دارد. کانادا به دلایل زیادی از جمله امنیت بالا، رشد بالای تولید ناخالص داخلی، اقتصاد قوی، دانشگاه های معتبر، سیستم بهداشت و درمان پیشرفته و فرهنگ مهاجرپذیر مقصد بسیاری از مهاجران در سال های گذشته بوده است. بسیاری از ایرانیان نیز به دنبال راهی برای مهاجرت به این کشور پیشرفته و در نهایت اخذ اقامت آن هستند. بعد از ۱۸ سالگی او می‌تواند اسپانسرتان شود و با ویزای خانوادگی (روش بالا) به شما اقامت کانادا بدهد.

  • شرکت ایران کانادا می‌تواند شما را در‌خصوص شرایط دریافت ویزای گاردین راهنمایی کند.
  • برای اخذ این نوع ویزا ، ارائه مدارکی مانند گذرنامه ، مدارک شغلی و تحصیلی ، گواهی سلامت ، عدم سوء پیشینه ، دعوتنامه و تکمیل فرم های مربوطه ضروری است.
  • کانادا یک کشور دو زبانه است و زبان انگلیسی و فرانسوی هر دو زبان رسمی و پرکاربرد در این کشور هستند.
  • مزیت اقدام از موسسات مهاجرتی این است که از آخرین تغییرات و قوانین جدید مهاجرت به کانادا آگاه هستند.

در ادامه مدارک پذیرش تحصیلی را همراه مدرک زبان و سایر مدارک مورد نیاز برای اداره مهاجرت کانادا ارسال نمایید. شرایط تخصصی مهاجرت به کشور کانادا برای هر روش و برنامه مهاجرتی متفاوت است. متقاضی که قصد مهاجرت تحصیلی به کانادا را دارد، باید علاوه بر دارا بودن مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه دارای ریز نمره های تحصیلی خوب در مقطع قبل نیز باشد.

با تحصیل در کانادا می‌توانید اجازه کار پس از تحصیل دریافت و راه را برای اخذ اقامت این کشور هموار کنید. متاسفانه در زمینه مشاوره مهاجرت به کشورهای مختلف مشکلات خاصی وجود دارد و مشاوره مهاجرت کانادا هم جزو این موارد محسوب می‌شود. مشکلات مشاوره مهاجرت کانادا را می‌توان به چند نوع مختلف تقسیم کرد.

زیرا وکیل و مشاور مهاجرت، به قوانین و مقررات و روال کار آشنایی بیشتری دارند و راه را برای شما هموار می‌کنند. در صورت اثبات حقیقی‌نبودن ازدواج، زوج خاطی ممکن است با عواقبی مانند زندان، جریمه مالی و ممنوعیت ورود به خاک کانادا مواجه شوند. برای آشنایی با شرایط دریافتویزای ازدواج کانادا، می‌توانید با کارشناسان ایران کانادا تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری غیرفعال برای ایرانیان، در استان کبک امکان‌پذیر است. برای شرکت در این برنامه سرمایه‌گذاری باید شرایط زیر را داشته باشید. وکلا و مشاورین خبره با شناخت دقیق از قوانین مهاجرتی و تطابق پرونده با این قوانین، اقدام به درخواست ویزا می‌کنند.

مدارک مورد نیاز مهاجرت به کانادا

هر یک از روش های مجله خبری مهاجرت قوانین خاص خود را دارد که خوب است جهت اطلاع از جزئیات حتما با مشاورین ما تماس حاصل نمایید. در این مقاله از شرکت مهاجرتی رجبی به شماره ثبت ۵۶۲۰۵۱ ( موسسه حقوقی رجبی ثبت ۴۰۴۵۱ ) به بررسی روش های مهاجرت به کانادا خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید تا بتوانید ضمن اطلاع از کلیه شرایط خود به بهترین شیوه ممکن دست یابید. یکی از موارد اصلی و قطعی جهت ویزای تحصیلیکانادامخصوصا برای مقاطع دانشگاهی داشتن مدرک زبان است. فلذا با توجه به سیایتهای این کشور مبنی بر اخذ مهاجر میتوان گفت ویزای تحصیلی در حال حاضر از بهترین انتخابها و شاید بتوان گفت بیشترین ویزایهای حال حاضرکانادااز همین طریق اخذ میشود. بسیاری از ایرانیان که به این کشور مهاجرت کرده‌اند، از تجربه مثبت خود از مهاجرت و رفتار مردم کانادا گفته‌اند.

هزینه‌های مشترک در تمامی روش‌های مهاجرت به کانادا

معمولا به باور مردم چنن روشی مهاجرت رایگان به کانادا تلقی می‌گردد. یکی دیگر از زیرمجموعه‌های برنامه‌های مهاجرت استانی کانادا، برنامه استانی نوا اسکوشیا به اختصار است که با آن می‌توانید به استان زیبای نوا اسکوشیا مهاجرت کنید و از این طریق برای اقامت کانادا اقدام کنید. مهاجرت و اخذ اقامت کانادا فواید زیادی به همراه دارد که در این قسمت قصد داریم بهترین مزایای مهاجرت به کانادا را در جدول زیر بررسی کنیم. دسترسی به فرصت‌های شغلی و شرایط کار خوب یکی از مزایای مهاجرت به کانادا است. بر اساس داده‌های بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول، کشور کانادا جزو ۲۰ کشور ثروتمند جهان است که در سال‌های اخیر همواره اقتصاد رو به رشدی داشته و هرساله تولید ناخالص این کشور رو به افزایش بوده است. از سوی دیگر، ایمیگو به آژانس‌های مهاجرتی کمک می‌کند تا بدون صرف هزینه‌های کلان به مشتریان واقعی دست یابند.

برنامه سرمایه گذاری کبک کانادا برای سرمایه گذاران باتجربه ای است که دارایی خالص شخصی قابل توجهی دارند و می… کانادا دارای ارزانترین شهریه در بین تمامی کشورهای انگلیسی زبان جهان است. شهریه تحصیل بین 15 تا 30 هزار دلار در سال (بسته به مقطع، رشته و دانشگاه) است. ثانیا قرار دادن رسید پرداخت شهریه در مدارک ویزای تحصیلی می‌تواند شانس دریافت ویزای شما را افزایش دهد. هر کالج یا دانشگاه دارای فرم‌های درخواست پذیرش تحصیلی مخصوص به خود است. تکمیل فرم‌های مربوط به اخذ پذیرش، فاند و دارای ظرافت‌های خاصی است.

مثلاً در روش اکسپرس انتری نیروهای کار ماهر، این زمان، شش ماه است. این درحالی است که اگر از روش اسپانسرشیپ خانواده بخواهید اقدام کنید، ممکن است تا چندین سال هم طول بکشد. این پایلوت یک روش مهاجرتی کاری است و استان مورد نظر پس از بررسی نیازهای خود به نیروی کار، متقاضیان را تأیید کرده و برای آن‌ها ورک پرمیت صادر می‌کند. اطلاعات کامل درباره برنامه مهاجرت به مناطق کم جمعیت کانادا را در مطلب زیر مطالعه کنید. از متداول‌ترین سؤال‌های متقاضیان برای مهاجرت به کانادا این است که آیا می‌توان از طریق خانواده یا فامیلی اقامت کانادا را دریافت کرد، در پاسخ به این سوال باید گفت که روش مهاجرت از طریق فامیلی، اسپانسرشیپ و خانوادگی وجود دارد.

برای دریافت مشاوره رایگان مهاجرتی فرم زیر را پر کنید.