مهاجرت به کانادا شرکت مهاجرتی رجبی-کمک مهاجرت

سلام برای مهاجرت به کانادا بدون مدرک زبان فقط از طریق سرمایه گذاری و یا ثبت شرکت در کانادا میشه اقدام کرد اگر شرایط لازم رو داشته باشید. از مهم‌ترین دغدغه‌ها برای افرادی که به دنبال مهاجرت به کانادا هستند، بحث هزینه‌ها برای مهاجرت است. در این موضوع باید توجه داشت که میزان هزینه پرداختی در مهاجرت به این کشور، تحت تأثیر عوامل بسیاری کاهش یا افزایش می‌یابد.

اگر رزومه تحصیلی قوی ندارید یا سنتان بالا رفته، سرمایه‌گذاری روش مناسبی برای شماست. مخصوصا اینکه با سرمایه‌گذاری می‌توانید همراه خانواده مهاجرت کنید. از بین روش‌های متنوع سرمایه‌گذاری در کانادا، چند روش ربطی به اقامت دائم ندارند. مثلا خرید سهام بورس یا ملک در کانادا یک سرمایه‌گذاری به حساب می‌آید، اما هیچ اقامتی برای شما به همراه ندارد.

اگر ورزشکار یا هنرمند در سطح بین‌المللی هستید و قادر به اثبات این موضوع نیز خواهید بود میتوانید مسیرویزای خود اشتغالی کانادا را انتخاب کنید. پارسی کانادا برای متقاضیان مهاجرت به کانادا خدمات زیر را ارائه می‌دهد. همچنین امکان دارد که در روند مهاجرتتان، مدارک دیگری هم از شما درخواست کنند. برای مثال تکمیل یکسری فرم و ارائه رسید پرداخت هزینه‌های دولتی هم جزو همین مدارک است.

والدین کودکی که در کانادا متولد می شوند نمی توانند تابعیت کانادا را دریافت کنند و شهروندی فقط به کودکی متولد می شود. در زیر تجربه کلاینت ها در خصوص مهاجرت به کانادا را ببینید و برای دیدن باقی فیلم ها به بخش “ما تا حالا چه کار کردیم؟” بروید. پذیرش در دانشگاه و یا کالج های کانادا می تواند توسط کارشناسان ما به آسانی انجام شود ، از این رو توصیه می کنیم تا ضمن مطالعه عنوان تحصیل در کانادا حتما با دفاتر تهران و یا شیراز ما تماس حاصل نمایید. اما اگر این مقطع را یک فرد ۲۶ ساله اقدام کند احتمالا گرفتن پذیرش و ویزا کاریست شدنی و نزدیک به واقعیت. در حالی که این خدمات و امکانات برای افراد لوکال و دارای تابعیت این کشور به صورت رایگان یا نیمه رایگان میباشد. و احتمالا حین تحصیل و یا پس از اتمام تحصیل تبدیل به ویزای کاری میکنند.

هزینه اخذ ویزاهای اقامت دائم

وجود شرایط آب و هوایی سرد و یخبندان، وجود تعداد زیاد سالمندان و سالخوردگان و همچنین کمبود نیروی کار در این استان ها موجب شده است تا دولت کانادا برنامه مهاجرتی اخذ اقامت این کشور از طریق این برنامه مهاجرتی را اجرا کند. استان های کانادا بر اساس کمبود نیروی کاری متخصص، نیاز به مهارت های حرفه ای در صنایع و تولیدات و همچنین رونق اقتصادی آن استان می توانند به طور مستقلانه برای جذب متقاضیان واجد شرایط اقدام کنند. در واقع دولت کانادا حق جذب متقاضیان متخصص و حرفه ای را برای پیشرفت و رشد اقتصادی و رونق بازار کار هر استان به آن ها ارائه داده است.

در این روش افرادی که بین ۲۵ تا ۳۵ سال سن دارند بالاترین امتیاز را دریافت می کنند. برای راه اندازی بیزینس نیز افراد باید بالای ۱۸ سال سن داشته باشند. اگر می خواهید از طریق استارتاپ وارد کانادا شوید مجله خبری مهاجرت باید بدانید که حداکثر سن برای راه اندازی استارتاپ در کانادا ۴۵ سال است. متقاضی باید ثابت کند که دارای سوابق کاری و حرفه ای در حدود 3 تا 5 سال قبل از اقدام برای مهاجرت به کشور کانادا می باشد.

EXPRESS ENTRY چیست؟ مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری

برخی از مشکلات مشاوره مهاجرت کانادا مربوط به اطلاعات غلطی است که در این زمینه ارائه می‌شود. متاسفانه برخی از سایت‌ها برای جذب مشتری، تیترهایی را به عنوان تبلیغ انتخاب می‌کنند که اصلا در مورد مهاجرت به کانادا درست نیست. افراد می توانند سابقه کار پاره وقت مرتبط با مدرک تحصیلی شان را نیز ارائه دهند با در نظر گرفتن این نکته که امتیازشان نصف امتیاز افرادی خواهد بود که با تعداد سال های برابر سابقه کارتمام وقت ارائه داده اند. موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان بیش از 20 هزار پرونده مهاجرتی موفق و بالغ بر 18 سال سابقه درخشان در زمینه مهاجرت دارد.

بی‌طرفی و آرامش این کشور شرایط مناسبی را برای مهاجران مختلف فراهم می‌کند. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آراد دانان برنا (مشاورین تحصیلی گروه ادب) می باشد. استفاده از مطالب سایت ادب ویزا فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع (همراه با لینک منبع) بلامانع است. استان منیتوبا در قلب کانادا در سال‌های اخیر شاهد افزایش جمعیت مهاجر به مناطق شهری و روستایی خود بوده است. مرکز این استان، وینی پگ به عنوان پایتخت فرهنگی و کشاورزی کانادا شناخته شده و علیرغم زمستان‌های سرد و خشکش، محبوبیت زیادی در بین مهاجران حوزه کشاورزی و صنایع غذایی دارد.

  • مشاوران ما بهترین راه برای اقامت کانادا از طریق تحصیل را به شما معرفی می‌کنند.
  • کشور کانادا از جمله کشورهایی است که از قانون تابعیت از اصل خاک را پیروی می‌کند.
  • با اقدام از طریق هر یک از این برنامه‌های سرمایه گذاری کانادا می‌توانید کسب و کاری را در این کشور راه اندازی یا خریداری کنید و یا شعبه‌ای از شرکت خود را در آنجا ثبت کنید.
  • بله شما هم می توانید از طریق ادامه تحصیل و هم اینکه برای کار، به کانادا مهاجرت کنید.
  • اداره مهاجرت کشور کانادا IRCC با تامین منابع مالی به اجرای برنامه های آموزش زبان برای مهاجران، کمک در اسکان پناهندگان، اشتغال و مشارکت در فعالیت های اجتماعی و ارائه اطلاعات در مورد قوانین زندگی در کانادا فعالیت می کند.

در ادامه هزینه‌های دولتی مهاجرت به کانادا از طریق روش‌های مختلف را بررسی کرده‌ایم. این جداول بر اساس آخرین آمار منتشر شده (30-آوریل-2022) در وب‌سایت اداره مهاجرت کانادا است. بررسی درخواست‌ها در این روش، با دقت بالا و به‌سختی انجام می‌شود تا تنها افرادِ واجد شرایط بتوانند وارد کانادا شوند. روش‌های مهاجرت به کانادا آن‌قدر متنوع است که تقریباً هر فرد با هر شرایطی که داشته باشد، می‌تواند از روش‌های قانونی برای مهاجرت به این کشور استفاده کند.