هدف از مهاجرت به کانادا را در چه می دانید؟ چرا کشور کانادا؟ کدام استان کانادا؟-کمک مهاجرت

قوانین و شرایط جدید مهاجرت به کانادا 2019 طبق اطلاعات ما اتفاق خاصی نیفتاده و فقط بحث افزایش تعداد مهاجرینی است که قرار است این کشور در این سال بگیرد. با بهبود مدرک آیلتس خود و ارائه ریز جزئیات و رزومه کاری و تحصیلی می توانید برای بررسی شانس پذیرش خود اقدام نمایید. سلام دخترم دانشجوی پزشکی مرحله اینترنی دانشگاه جندی شاپور اهواز سپری می کند ، میخوام بدانم که چگونه و در چه زمانی میتواند برای مهجرت به کانادا اقدام کند و اینکه آیا امکان پذیرش با مدرک پزشک عمومی وجود دارد یا خیر.

دفتر رسمی بزرگترین شرکت مهاجرتی ایالت بریتیش کلمبیا کانادا در ایران

وجود دانشگاه‌های معتبر با رتبه‌های جهانی فوق‌العاده نشان از یک سیستم آموزشی بسیار قوی دارد. همیشه دانشگاه‌های کانادا رتبه‌های بسیار مناسبی را در رتبه بندی‌های جهانی کسب کرده‌اند. ارتباط نزدیک دانشگاه‌ها با شرکت‌های مختلف حاضر در بازار کار این کشور باعث شده که دانشجویان نگرانی از آینده شغلی خود در کشور کانادا نداشته باشند. این که آیا شما قصد تحصیل در کانادا را دارید ، یا افراد وابسته ای هستید که ممکن است در کانادا تحصیل کنند ، شناختن نحوه عملکرد سیستم های آموزش کانادایی و استانی جنبه مهمی برای استقرار در زندگی کانادایی خواهد بود. در این مسیر نیز کن وی با بهره مندی از متخصصان خود در زمینه های مختلف یارای شماست . تو این ویدیو مهاجرت به کشور کانادا از طریق جاب آفر یا همون پیشنهاد شغلی رو براتون توضیح دادیم و…

تا آنجایی که ما اطلاع داریم، اقدام با پاسپورت و شناسنامه افغانی محدودیت اندکی دارد برای اخذ ویزای کانادا. در صورتی که بتوانید مدرک خود را در کشور کانادا معادلسازی نمایید و دوره های مربوطه را بگذرانید؛ خواهید توانست که به حد نرمال مورد پذیرش برخی ارگان های دولتی برسید و یا اینکه از یک کارفرمای خصوصی پذیرش کار بگیرید. مورد دوم، ویزای این کشور را اخذ کنید و به کاریابی در آن کشور بپردازید. و در صورتی که موقعیت متناسبی یافتید، برای ویزای کار درخواست دهید.

نداشتن آگاهی کافی از این شیوه‌ها و نکات مهم مربوط به آنها باعث می‌شود شما با وجود دارا بودن شرایط کافی از مهاجرت به کانادا محروم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شوید. خوشبختانه اعضای تیم ای ویزا از تمام روش های مهاجرت به کانادا اطلاعات کافی دارند و تمام شرایط شما را به صورت دقیق و ریز بررسی می‌کنند تا بهترین گزینه را برای مهاجرت پیشنهاد دهند. اما کسانی که از مشاوره مهاجرت به کانادا استفاده می‌کنند پروسه آسان تری برای اخذ ویزا طی می‌‌‌‌کنند. مشاوران در درجه اول شما را راهنمایی می‌کنند تا با توجه به شرایط خود بهترین شیوه را برای مهاجرت انتخاب کنید و چون تیم مهاجرتی با تمام چند و چون و نکات ریز اخذ ویزا آشنایی دارد، احتمال اینکه درخواست ویزا ریجکت شود، بسیار پایین می‌آید. در این پروسه نیز همانند اکسپرس انتری علاوه بر سابقه کاری، مدرک تحصیلی، سن، مهارت زبان و تطابق پذیری شخص با محیط کانادا نیز امتیاز داشته و در رد و قبول شدن پرونده ایشان تاثیر گذارند. این برنامه مهاجرتی به اشخاصی که در زمینه های فرهنگی ورزشی و یا هنری فعالیت هایی انجام داده اند میتواند نقش ویژه ای در زندگی فرهنگی و یا ورزشی هنری کشور کانادا داشته باشند اجازه میدهد تا برای اقامت دائم این کشور اقدام نمایند.

ویزای ازدواج و نامزدی کانادا

قاعده کلی برای کارآفرینی کانادا این است که فرد خارجی نباید جایگاه فرد مقیم‌ یا شهروند کانادا را اشغال کند ولی همواره تبصره و ‌موارد استثنایی وجود دارد. کانادابا توجه به مساحت بزرگ و به همان نسبت جمعیت کم و اقتصاد قوی و زبان رسمی انگلیسی به عنوان اصلی ترین گزینه های مهاجرتی دنیا انتخاب میشود. هزینه یتحصیل در کالجها و دانشگاههایکانادااز سالی ۶ هزار دلار تا ۲۰ هزار دلارکانادادر تغییر است که میانگین این هزینه تحصیلی حدود ۱۵ هزار دلارکانادابه صورت سالیانه میباشد. برای مثال یکی از مدارک مهمی که جهت ارائه نیاز میباشد این است مه فرد حاضر درکانادانشان دهد علاوه بر هزینه ی زندگی خود به قدری درآمد دارد تا هزینه های فرد دیگری که برای ازدواج معرفی کرده رادارد. در حال حاضر برای یک نفر باید حدود 13 هزار دلار کانادا تمکن ارائه بدین.

تجربه نشان می‌دهد که بعد از طی کردن تمام این راه‌ها و صرف زمان و هزینه، همچنان نمی‌توانیم یک نفس راحت بکشیم و با اطمینان خاطر قدم بعدی را برداریم. ما در ایمیگو روش‌های مهاجرتی کشورهای مختلف را جمع‌آوری و سپس در قالب یک موتور قوانین مهاجرت طراحی و پیاده‌سازی کرده‌ایم. به جای مجله خبری مهاجرت تمام آن راه‌های سخت، پیچیده و نامطمئن، فقط کافیست یک پروفایل در ایمیگو بسازید تا جواب تمام سوال‌هایتان را یکجا دریافت کنید. هر استان کانادا با توجه به نیازهای خود، برنامه های مشخص استانی دارد که به وسیله آن ها در زمینه های متفاوتی از جمله سرمایه گذاری یا جاب آفر و …

در برنامه های استانی که در جلوتر راجع به آن ها صحبت خواهیم کرد، هر استان بر اساس نیازهای شغلی خود، برنامه هایی را جهت جذب نیروی کار ارائه کرده است. متقاضیان پس از 3 تا 5 سال از اخذ مجوز اقامت دائم کانادا می توانند با دارا بودن شرایط اخذ تابعیت کانادا اقدام کنند. برای مهاجرت به کانادا فقط در مورد اخذ ویزای تحصیلی کانادا محدودیت سنی وجود دارد و محدودیت سنی زیادی برای روش های دیگر مهاجرت به کانادا وجود ندارد. متقاضی با دارا بودن سن مناسب می تواند احتمال اخذ ویزای اقامت را افزایش دهد. اگر از شرکت تان در خارج از کشور به یک شرکت کانادایی وابسته به عنوان مدیر، اجرایی یا فردی با تخصص منتقل می‌شوید، ممکن است بعدا بتوانید اقامت دائم کانادا را دریافت کنید. پس از یک سال، می‌توانید طبق مجموعه تجربه کانادایی برای اقامت دائم درخواست دهید.

  • این نکته ریز را هم بدانید که Express Entry یک روش مهاجرت نیست؛ بلکه یک طرح برای ارزیابی تخصص شماست.
  • مخصوصا اگر یک پیشنهاد کاری در کانادا پیدا کنید، اقامت دائم‌تان تقریبا تضمین شده می‌شود.
  • در نظر داشته باشید که هر متقاضی اقامت دائم در کانادا باید تحت بررسی های پزشکی و سابقه کیفری اقدام کند.
  • با این حال به صورت تقریبی در این بخش مهمترین هزینه های مهاجرت به کشور کانادا را ذکر می کنیم.