مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت شرایط و هزینه‌‌ها 2023-کمک مهاجرت

برای اخذ اقامت کانادا از این روش، باید یک نفر از اعضای خانواده یا خویشاوند درجه یک شما شهروند کانادا باشد. گرچه اقامتی که از طریق این روش اخذ می‌کنید موقت است اما بعداً می‌توانید روش‌های دیگری را درخواست دهید و اقامت دائم خود را اخذ کنید. لازم به ذکر است استان کبک کانادا بیشترین آمار جمعیت فرانسوی‌زبان‌ها را دارد که می‌تواند یکی از گزینه‌های شما برای مهاجرت باشد. مشاوران با تجربه ما اطلاعات مفیدی در مورد مهاجرت به کشورهای مختلف را در اختیارتان قرار می‌دهند و بر اساس رزومه، اهداف و شرایط شما بهترین روش‌ ممکن را برای مهاجرت به شما پیشنهاد می‌کنند.

باوجود اینکه این کشور در موقعیت جغرافیایی ویژه ای قرار نگرفته است، سطح بالای رضایت از زندگی و امکانات مطلوب آن سبب محبوبیت این کشور در بین مقاصد مهاجرت شده است. انگلیسی و فرانسوی دو زبان رسمی این کشور هستند و واحد پول آن دلار کانادا است. بهترین کشورهای دنیا از نظر تحصیل احتمالا متقاضیان تحصیل در سراسر دنیا، دلایل خوبی را دارند… بازار کار رشته زبان در آلمان را در این مقاله مورد بررسی قرار دادیم. روش دوم روش جاب آفر می باشد، که حتما باید پیشنهاد کار از کانادا دریافت شود. این بدان معناست که شما می‌توانید در یک دوره 5 ساله در مجموع حداکثر 3 سال را در خارج از کانادا سپری کنید.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به کانادا

متقاضی با دارا بودن سن مناسب می تواند بالاترین امتیاز را کسب کند. از جمله شرایط وکیل مهاجرت به کانادا آگاهی از قوانین مهاجرت کانادا در مورد محدودیت سنی برای هر روش مهاجرتی است. متقاضی با ارائه طرح کارآفرینی نوآورانه با اثبات سوددهی مطلوب می تواند در کشور کانادا کارآفرینی کند. اثبات تولید محصولات جدید و یا ارائه خدمات نوین از طریق اجرای این طرح کارآفرینی و همچنین رشد اقتصادی کانادا و استان محل اقامت و کار از شرایط کارآفرینی در کانادا است. از دیگر شرایط کارآفرینی در کانادا می توان به عدم نیاز به مدرک زبان انگلیسی و عدم محدودیت سنی اشاره کرد. از دیگر شرایط ازدواج در کانادا و شرایط اخذ اقامت دائم کانادا این است که متقاضی و همسر وی در یک خانه مشترک تا مدت 3 سال پس از ازدواج زندگی کنند.

اگر می‌دانید استان یا قلمروی مورد نظر خود برای زندگی را انتخاب کرده‌اید، می‌توانید درخواست خود را از طریق یکی از برنامه‌های نامزدی استان ارائه دهید. دارا بودن مدارک تحصیلی و سوابق کاری و مدارک هویتی معتبر از دیگر شرایط عمومی مهاجرت به کانادا است که بر اساس نوع روش مهاجرتی این مدارک می تواند متفاوت باشد. با توجه به روند پیچیده مهاجرت و مدت زمان طولانی انتظار برای دریافت ویزا ، کانادا در سال 2015 سیستم ورود سریع را راه اندازی کرد. کارگران ماهر بر اساس تحصیلات ، تجربه کاری ، دانش انگلیسی و یا فرانسوی و سایر عوامل به عنوان مقیم دائم انتخاب می شوند ، از 1 ژانویه 2015، تکمیل پروفایل اکسپرس اینتری اولین قدم برای مهاجرت دائم به کانادا به عنوان یک کارگر ماهر است. هنگام ارسال درخواست ، دولت کانادا اسناد مختلفی را برای تأیید تجربه کاری ، تحصیلات ، هویت و سوابق جنایی و پزشکی شما درخواست می کند ، انواع مدارک مورد نیاز به برنامه ای که برای آن درخواست می دهید بستگی دارد.

اگر اطلاعات کافی بدست آورید می توانید تمام مراحل درخواست ویزا یا پذیرش از دانشگاه و … موسسات مهاجرتی (در صورتی که حرفه ای و معتبر باشند) می توانند این پروسه را راحت تر کنند. موسسات معتبر می توانند با مشاوره های تخصصی و بر اساس تجربه و اطلاعاتی که دارند بهترین مسیر را به شما نشان دهند. اما از طرف دیگر اننخاب یک موسسه نامعتبر و بدنام هزینه مادی و زمان تلف شده زیادی را به شما تحمیل خواهد کرد.

مشاوره مهاجرت به کانادا از طریق تولد

برای انتخاب ارزان‌ترین روش مجله خبری مهاجرت باید عوامل بسیاری را بررسی کرد. در صورتی که افراد بخواهند هزینه کمتری به دولت پرداخت کرده و یا بخواهند سرمایه‌گذاری کمتری در این کشور انجام دهند، هر کدام روش متفاوتی خواهند داشت. اما به طور کلی، در بین تمامی روش‌های گفته شده، چند روش از بقیه ارزان‌تر هستند.

موجودی حساب کسب‌وکار به عنوان ضمانت اجرایی طرح در نظر گرفته می‌شود و پس از ارائه طرح کسب‌وکار و اثبات اجرایی بودن آن بازگردانده می‌شود. در رابطه با کسب‌وکار باید برای راه‌اندازی کسب‌وکار، مالک ۲۵ درصد سهام آن باشید و چنانچه کسب‌وکار را می‌ خرید، باید مالک ۵۱ درصد سهام آن باشید. علاوه‌بر این، کسب‌ و کار مورد نظر نباید در حوزهٔ ساخت و ساز و معاملهٔ املاک، کارگزاری بیمه، موسسات اعتبار‌دهنده، وصول چک و گرو گذاری و شرکت‌های مربوط به صنعت پورنوگرافی باشد. کسب‌وکاری که می‌خرید باید ۵ سال پیش از ارائهٔ درخواست‌تان فعال بوده باشد. هزینهٔ درخواست برای متقاضی، ۱۰۸۰ دلار و برای همسر و فرزندان ۱۷۱ دلار کانادا است. افرادی که اقامت دائم کانادا را داشته باشند، با حق اسپانسری، اجازه دعوت بستگان خود برای اشتغال به کار یا تحصیل را دارند.

  • همچنین باید توجه داشت که جمعیت این کشور با توجه به مساحت آن، بسیار کمتر بوده و همین امر، فرصت‌های شغلی بسیاری را ایجاد کرده است.
  • مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، مهاجرت از طریق برنامه‌های استانی، سرمایه‌گذاری، از طریق استارت آپ و کارآفرینی، خوداشتغالی، اسپانسرشیپ خانوادگی، از طریق ازدواج و تولد رایج‌ترین روش‌های مهاجرت به کانادا هستند.
  • مثلا خرید سهام بورس یا ملک در کانادا یک سرمایه‌گذاری به حساب می‌آید، اما هیچ اقامتی برای شما به همراه ندارد.
  • از لحاظ جسمی سالم باشید و آزمایشات پزشکی کانادا را انجام داده باشید.

به صورت کتبی تعهد دهد که به مدت ۲۰ سال ساپورت مالی والدین خود را به عهده خواهد گرفت. فرد متقاضی باید در فعالیت‌های فرهنگی یا ورزشی تجربه کافی داشته باشد. اگر هنوز نمی‌دانید با کدام روش و به کجا مهاجرت کنید، راهنمایی‌تان می‌کنیم.