مراحل مهاجرت تحصیلی به کانادا 0 تا 100 تحصیل در کانادا رادسام-کمک مهاجرت

همچنین هزینه اجاره یک آپارتمان سه خوابه نیز می‌تواند بین 1100 تا 4 هزار دلار در ایالت‌های مختلف کانادا متغیر باشد. برای دریافت خدمات مهاجرت به کانادا اطمینان حاصل کنید که وکیل شما از طرف اداره مهاجرت کانادا مجوز دارد. پس اگر سرمایه دارید، سرمایه شما تنها زمانی برای کانادا مفید است که قدرت مدیریتی و اداره موفق یک بیزینس را داشته و برای کانادایی‌ها شغل ایجاد کنید. اگر استعداد تحصیلی دارید، باید از رزومه قوی برخوردار بوده و ثابت کنید که پیشرفت علمی خوبی خواهید داشت.

معرفی انواع روش‌های مهاجرت به کشور کانادا

شما در صورت اقدام در اکثر برنامه های استانی کانادا و گرفتن پذیرش از آن ها، می توانید اقامت دائم کانادا را دریافت کنید. همچنین برای گرفتن این اقامت راه هایی از جمله اسپانسرشیپ یا ازدواج با یک شهروند کانادایی نیز وجود دارد. دقت کنید که اقامت دائم کانادا به معنی شهروندی این کشور نیست و شما برای تبدیل اقامت دائم کانادا به شهروندی، نیاز دارید که حدود سه سال از پنج سال را در کانادا اقامت داشته باشید. شما از طریق گرفتن پذیرش در یکی از دانشگاه ها یا مراکز تحصیلی کانادا، می توانید ویزای تحصیلی این کشور را بگیرید. بعد از اتمام دوره تحصیلی خود، می توانید از یکی از برنامه های مهاجرتی کانادا برای گرفتن اقامت دائم این کشور اقدام کنید یا با وارد شدن در بازار کار، ویزای خود را به ویزای کاری تغییر دهید.

  • اما برای ویزاهای بلندمدت به جز مدارک عمومی، مدارک دیگری نیاز دارید که البته لازم نیست نشان دهنده قصد شما برای ترک کانادا باشد.
  • اگر دلتان می‌خواهد در استان خاصی اقامت کنید، حتما برنامه PNP آنجا را چک کنید.
  • در مرحله اول می‌توانید از مشاوره مهاجرت به کانادا بهره‌مند شوید تا بتوانید با خیال راحت درباره مهاجرت کاری تصمیم بگیرید.
  • اما پیش نیاز این امر، داشتن رزومه تحصیلی و سابقه خوب در رشته تحصیلی تان است.

طرح دیگری به نام آتلانتیک پایلوت وجود دارد که به منطقه آتلانتیک کانادا اختصاص دارد و استان‌های نیوبرانزویک، نوا اسکوشیا، پرینس ادوارد، لابرادور و نیوفاندلند را شامل می‌شود. برخی تیم‌های مهاجرتی اطلاعات کافی از شیوه‌‌‌‌‌‌‌‌‌های مهاجرت به کانادا ندارند. روش‌های مهاجرت به این کشور مختلف است و قرار نیست شرایط شما دقیقا مانند یک متقاضی دیگر باشد. مهاجر پذیر بودن کانادا باعث شده بسیاری از افراد غیر حرفه‌ای اقدام به تاسیس شرکت مهاجرتی کرده و افراد زیادی را فریب دهند.

متقاضیان موفق برنامه‌های مهاجرت کارگران ماهر، ویزای مهاجرت کانادا (اقامت دائم) دریافت می‌کنند، که اجازه می‌دهد متقاضی همراه با خانواده‌اش به کانادا مهاجرت کند. پس از انتخاب دانشگاه مورد نظر خود باید برای دریافت پذیرش از آن دانشگاه اقدام کنید. برای دریافت پذیرش مدارکی مانند پاسپورت معتبر، مدارک هویتی، مدارک تحصیلی گذشته، ریزنمرات تحصیلی، مدارک زبان انگلیسی یا زبان فرانسه با توجه به درخواست دانشگاه، انگیزه نامه تحصیلی و معرفی نامه اساتید نیاز دارید.

کشور کانادا یکی از بهترین مقاصد برای ادامه تحصیل دانش آموزان‌ و دانشجویان سراسر دنیا می باشد. تسهیلات فراوانی برای اقامت دائم دانش آموختگان در کانادا پیش بینی شده است. این ویزا فرصت منحصر به فرد و ایده آلی برای صاحبان بیزینس است که با ایجاد و راه اندازی بیزینس خود در کشور کانادا بدون نیاز به اجازه اداره کار برای ویزای کار اقدام کنند. برای تحلیل وبرسی دقیق تر و آشنایی با جزییات ویزای تحصیلیکاناداومهاجرت به کانادابه قسمت ویزای تحصیلیکانادارجوع شده و آن را با دقت بخوانید. همچنین برای اخذ اطلاعات بیشتر در زمینه ی ویزای سرمایه گذاریکاناداتوصیه میشود به قسمت ویزای سرمایه گذاریکانادارفته و در آنجا مطالب را مطالعه نمایید.

برای دریافت ویزای تحصیلی کشور کانادا نیاز به داشتن مدرک زبان انگلیسی یا فرانسوی و پذیرش از طرف دانشگاه، مدرسه یا مرکز آموزشی مورد نظر خود هستید. جواب ویزای تحصیلی کشور کانادا بین 4 تا 6 ماه صادر می‌شود؛ پس بهتر است از چندین ماه قبل از مهاجرت اقدام به دریافت ویزا کنید. ویزای کاری کانادا با هدف نیروی ماهر، خود اشتغالی و یا شروع کسب و کار صادر می‌شود. اخذ ویزای کاری کانادا نیز مانند ویزای تحصیلی این کشور نیاز به مدرک زبان انگلیسی و یا فرانسوی دارد.

اپلای و اخذ پذیرش تحصیلی

البته این روش چندان هم ساده نیست، اخیرا شرایط مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج بسیار سخت شده است و تنها افرادی موفق به مهاجرت به این روش می‌شوند که با ازدواج واقعی می‌خواهند به این کشور مهاجرت نمایند. برای دریافت این ویزا نیز لازم است تا افراد مدارکی چون میزان درآمد و قدرت تامین هزینه زندگی، میزان دارایی و مکان مورد نظر برای زندگی را مشخص نمایند. هزینه‌هایی که باید برای این روش مهاجرتی پرداخت شود، شامل هزینه‌های مربوط به اسپانسرشیپ، حمایت مالی از شریک حقوقی (همسر) و حمایت مالی از کودک (فرزند) می‌شود.

IRCC صراحتا اعلام کرده است افرادی که فکر می کنند ازدواج صوری و ساختگی بلیط آنها برای ورود به کانادا است ، سخت در اشتباه هستند. این کشور به لحاظ وسعت دومین کشور دنیا و به لحاظ جمعیت کشور سی‌وهشتم دنیاست. یعنی نسبت تعداد افرادی که هر سال به کانادا مهاجرت می‌کنند به جمعیت کانادا بیشتر از هر کشور دیگری است. بیش از ۳۴ گروه قومی با جمعیت بیشتر از صد هزار نفر در این کشور زندگی می‌کنند که یکی از این گروه‌ها ایرانیان هستند.

برای مثال شما برای شغل پزشکی نمی‌توانید از برنامه پیشه‌وران ماهر فدرال اقدام کنید. هیچ اجباری نیست که برای مجله خبری مهاجرت به موسسات مهاجرتی مراجعه کنید. اما اگر وقت کافی ندارید، زبان انگلیسی‌تان خوب نیست یا استرس دارید بهتر است از مشاوران حقوقی کمک بگیرید. مزیت اقدام از موسسات مهاجرتی این است که از آخرین تغییرات و قوانین جدید مهاجرت به کانادا آگاه هستند.