مهاجرت به کانادا-کمک مهاجرت

اگرچه دولت کانادا همواره از سرمایه‌گذاری خارجی استقبال می‌کند؛ در حال حاضر هیچ گزینه مهاجرتی مناسبی برای خرید ملک در این کشور وجود ندارد. در نتیجه، متقاضیان نمی‌توانند خرید املاک مسکونی، تجاری یا صنعتی را اساس مهاجرت خود به کانادا قرار دهند. با‌این‌حال، دارایی‌های اشخاص در کانادا، بازتابی از وابستگی آن‌ها به این کشور است؛ بنابراین خرید ملک، به داوطلبان کمک کند تا شرایط اخذ ویزا و اقامت خود را در فرآیند مهاجرت، تسهیل کنند.

در این روش مهاجرت به کانادا اگر شما صاحب یک استارت‌ آپ نوآورانه هستید و می‌خواهید در محیطی تعاملی‌تر و خلاقانه‌تر از نظر ساختار اقتصادی و اشتغال مانند کشور کانادا به ادامه کار خود بپردازید، این روش مناسب شماست. به طور میانگین بررسی ویزای استارت آپ بین 12 الی 16 ماه و گاها کمتر نیز به طول خواهد انجامید. همچنین زمانی که درخواست برای ویزای دائم استارتاپ در حال بررسی است، افراد می‌توانند برای اقامت موقت و اجازه کار موقت در خاک کانادا نیز اقدام کنند.

مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ

اگر پدر و مادر فرزند متولد شده در کانادا دارای تابعیت کانادا باشند، قاعدتاً فرزند آنها نیز شهروندی و تابعیت کانادا را دریافت خواهد کرد. برای مهاجرت به کانادا در ازای زندگی و آینده ایده‌آل، ده‌ها چالش مثل دوری راه، دوری از وطن و خانواده، شرایط جدید فرهنگی و اجتماعی و … در پیش دارید. تمام جنبه‌های مثبت و منفی را کنار هم بچینید و یک تصمیم مسئولانه بگیرید. در اولین مرحله باید از رشته تحصیلی‌تان مطمئن شوید و شاخه آن را انتخاب کنید. در مقطع کارشناسی ارشد، لازم است یکی از دانشگاه‌ها و مراکز علمی معتبر کانادا شما را پذیرش کند. در جدول زیر لیست بهترین دانشگاه‌های کانادا و سایت هر کدام را برایتان آورده‌ایم.

استان کبک

امکان دریافت اقامت دائم با هر یک از روش‌های گفته شده، بعد ۳ الی ۵ سال وجود دارد. علاوه‌بر این، هر یک از این روش‌های مهاجرتی نیازمند صرف هزینه‌هایی هستند. برای آگاهی از هزینه‎ مهاجرت به کانادا با مشاوران موسسه مهاجرتی ایران کانادا همراه باشید.

  • افراد زیادی برای مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج شان اقدام می کنند.
  • این کشور برنامه جذب سالانه 500 هزار مهاجر را برای سال های 2023 تا 2025 تعریف نموده که این موضوع فرصت بسیار مناسبی را برای مهاجرت فراهم می کند.
  • تنها با مهاجرت تحصیلی به کشور کانادا امکان دریافت اقامت این کشور وجود ندارد اما می‌توانید پس از اتمام تحصیل در کشور کانادا با یافتن شغل مورد نظر خود ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل کرده و در این کشور اقامت کنید.
  • با توجه به شرایط اعلامی از سمت شما، پیشنهاد میشود از روش های قانونی دیگر و یا برای کشور های دیگر اقدام نمایید.

اما اقامت موقت راه را برای اخذ اقامت دائم هموار می‌کند و خود یک موفقیت بزرگ در میسر هدف شما محسوب می‌شود. در برخی از موارد ریجکتی یک درخواست آنچنان برنامه‌ها را به هم می‌زند که متقاضیان را کاملا سردرگم می‌‌ کند. به عنوان مثال فرض کنید که از یک دانشگاه معتبر کانادایی پذیرش تحصیلی گرفته‌اید و قرار است اولین ترم تحصیلی در ماه اکتبر آغاز شود. اما در ماه سپتامبر پرونده شما برای اخذ ویزای تحصیلی ریجکت می‌شود! درست است که می‌توانید با رفع نواقص پرونده دوباره درخواست دهید، اما باید ماه‌ها منتظر طی شدن روند قانونی آن باشید و این اصلا به نفع شما نیست.

آیا واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستم؟

سابقه کار به مدت حداقل یک سال (۱۵۶۰) که طی ۱۲ ماه به دست آمده باشد. اطلاعات خود را ثبت کنید تا مشاوران مهاجرتی ما سریعا برای مشاوره با شما تماس بگیرند. اقامت کانادا فقط و فقط به فرزند متولد شده در خاک کانادا تعلق می‌گیرد. خدمات موسسه مهاجرتی پارسی کانادا برای مهاجرت شامل خدمات قبل از اخذ و ویزا و خدمات بعد از اخذ ویزا. را برای 1 نفر مهاجر در کانادا برای 1 ماه را برای اساسی‌ترین هزینه‌های زندگی بررسی کرده‌ایم. جالب است بدانید بیش از 92 درصد از افرادی که توسط موسسه مهاجرتی پارسی کانادا به این کشور مهاجرت کرده‌اند، با فرم ارزیابی شروع کرده‌اند.

ما در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با شرایط و هزینه مهاجرت به کشور کانادا و روش های مختلف آن آشنا کنیم. برای مهاجرت به این کشور، ابتدا باید هدف و روش مناسب خود را انتخاب نمایید تا در ادامه با تهیه درست و صحیح مدارک بتوانید مسیر مهاجرتی را طی کنید. ما در موسسه مهاجرتی اصطهباناتی با تکیه بر سال مجله خبری مهاجرت ها تجربه در زمینه ی انجام امور مهاجرتی و اخذ ویزای کانادا آماده ارائه مشاوره و انجام امور مهاجرتی شما عزیزان هستیم. برای پرسیدن سؤالات خود و دریافت وقت مشاوره می توانید با شماره تلفن های ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما بر اساس جدیدترین اطلاعات اداره مهاجرت کانادا شما را راهنمایی خواهند کرد.