مهاجرت به کانادا بهترین روش‌ اخذ اقامت کانادا 2023-کمک مهاجرت

به عنوان مثال اگر بخواهید از روش تحصیلی اقدام کنید، بسته به مقطعی که انتخاب کرده اید شرایط سنی شما متفاوت خواهد بود. استان های آتلانتیک کانادا شامل استان های نیوبرانزویک، نوا اسکوشیا، جزیره پرنس ادوارد و نیو فاند و لابرادور است. یکی از روش های مهاجرت به کشور کانادا مهاجرت از طریق این استان های کم جمعیت با شرایط آب و هوایی خاص است. دولت کانادا به منظور جذب نیروی کاری متخصص و ماهر برنامه مهاجرت به این استان های شرقی کانادا را اجرا کرده است. مهاجرت یکی از مهمترین مراحل زندگی افراد است که استرس و نگرانی های زیادی به همراه دارد. ما در این مقاله از بلاگ گروه وکلای اصطهباناتی، شرایط و هزینه مهاجرت به کانادا و راه های مختلف آن را بررسی می کنیم.

متقاضیان باید در حوزه کاری خود به صورت خوداشتغالی و یا در سطح بین المللی فعالیت داشته باشند و باید در جدول امتیازبندی سیستم خوداشتغالی از مجموع 100 نمره حداقل نمره 35 را دریافت کنند. ویزای توریستی راهی برای مهاجرت به کانادا نیست و اقامت شما موقت است. این ویزا به طور خاص برای والدین مهاجر ، پدربزرگ و مادربزرگ هایی که فرزندان یا نوه های آنها مقیم دائم کانادا هستند طراحی شده است.

از این طریق شما براحتی می توانید شرایط لازم را برآورده کرده و برای اقدامات مربوط به اقامت، گام بردارید. بله می توانید مدارک خود را به همراه رزومه کاری در صورت وجود، به مشاورین ما تحویل دهید تا بررسی های لازم را برای شما انجام دهند و نتایج را به اطلاع شما برسانند. بله شما می توانید در مقطع دکتری حتی برای بورسیه های کشور کانادا نیز درخواست دهید. البته دقت داشته باشید که اگر شغل شما دارای اشباع انسانی نباشد، این امکان پذیر است و در غیر اینصورت باید از روش های دیگری اقدام نمود. در هر دو صورت شما نیاز به ارائه پیش نیاز هایی دارید که رزومه قوی و مدارک کاری از جمله مهمترین آن ها می باشد.

مهاجرت به کانادا از طریق پایلوت مهاجرتی مناطق روستایی و شمالی

تمام توان وب سایت مهاجرت ایرانی بر آن است تا حد ممکن آگهی دفاتر مهاجرتی و اعزام دانشجو ، مراکز آموزشی و شرکت های مرتبط با امور مهاجرت و مسافرت که دارای اعتبار کافی هستند را درج نماید. با این حال این وب سایت هیچ مسئولیتی در قبال هیچ یک از آگهی ها و دفاتر و مراکز معرفی شده پذیرا نیست و مسئولیت تعیین صحت و سقم ادعای این شرکت ها به عهده متقاضیان و بازدیدکنندگان محترم می باشد. مسئولیت استفاده از آگهی‌های این سایت بر عهده کابران است و وب سایت مهاجرت ایرانی هیچ تعهدى در قبال خسارات مستقیم، اتفاقى، تبعى، غیرمستقیم و کیفرى، ناشى از دسترسى و استفاده شما از این سایت ندارد. پس از کسب حداقل امتیاز، وارد مرحله دوم می شوید که در این مرحله نیز به نتیجه رسیدن روند مهاجرت به کانادا به کسب امتیاز از فاکتورهای مختلف بستگی دارد. کانادا دارای دلار باارزشی‌ست و بخاطر هزینه‌ بالای مسکن مخصوصاً در مناطق محبوب این کشور، صنعت ملک و املاک در کانادا دارای قدرت بالایی است. مهاجرانی که در کشور خودشان نیز با هزینه بالای مسکن روبرو بودند، تحمل این شرایط برای آنها کمی آسان‌تر خواهد بود.

سابقه کار مرتبط با مدرک تحصیلی

برنامه خود اشتغالی از جمله برنامه هایی است که از طریق آن می توانید اقامت کانادا را بگیرید. افرادی که در جنبه های مختلف هنری، ورزشی و فرهنگی فعال هستند می توانند از این برنامه بهره مند شوند. ممکن است این ویزا را به نام ویزای ورزشکاران یا ویزای هنرمندان هم بشناسید. در زیر مجموعه مهاجرت کاری برنامه های مختلفی وجود دارد که افراد می توانند از طریق ان ها اقدام کنند. اسکیل ورکر، خود اشتغالی، جاب آفر و… از جمله برنامه های گفته شده هستند.

ما در مورد کارت اقامت دائم شما و اینکه در صورت عدم حضور در کانادا و نیاز به سند مسافرت موقت ، چه کارهایی باید انجام دهیم ، اطلاعات مفیدی برای ارائه به شما در اختیار داریم . برای شرکت در برنامه سوم اکسپرس اینتری کانادا یعنی برنامه تجربه کانادایی، نیاز به داشتن سابقه کار کانادایی یا سابقه زندگی در کانادا دارید. کشور کانادا سعی در جذب نیروی متخصص، ایده جدید کسب و کار و سرمایه گذاری دارد تا بتواند مسیر رشد و توسعه پایدار را ادامه دهد. به همین منظور برنامه های متنوع و چند بعدی را طی سالیان اخیر طراحی کرده و هر ساله رکورد این کشور در جذب مهاجر شکسته می شود. این کشور برنامه جذب سالانه 500 هزار مهاجر را برای سال های 2023 تا 2025 تعریف نموده که این موضوع فرصت بسیار مناسبی را برای مهاجرت فراهم می کند. شما برای اخذ اقامت امارات از طریق ثبت شرکت نیازی به مدرک زبان ندارید، به جز مشاغل و حوزه¬های مجوز حرفه ای احتیاجی به مدرک تحصیلی ندارید، نیازی نیست که…

به عنوان مثال طبق سیاست‌های جدید این کشور از سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳ این کشور بیش از ۱٫۲ میلیون مهاجر را جذب خواهد کرد. وجود روش‌ها و گزینه‌های مختلف برای مجله خبری مهاجرت نیز تاییدی بر این ادعاست. امکان تحصیل به زبان انگلیسی، سیستم آموزشی عالی، دانشگاه‌های معتبر، امکان استفاده از بورسیه‌های مختلف و همچنین اجازه کار هنگام تحصیل از مزیت‌های مهاجرت تحصیلی به کانادا است. برنامه استارت آپ ویزای کانادا یکی از برنامه های کانادا است که از طریق آن استارت آپ هایی که نوآوری و آینده روشن دارند می توانند از نقاط مختلف جهان وارد کانادا شوند. شما از طریق این برنامه مهاجرتی می توانید ویزای استارت آپ کانادا را دریافت کنید. منظور از برنامه مهاجرتی مناطق روستایی و شمالی کانادا RNIP چیست؟ اقامت در مناطق شمالی و روستایی کانادا بستری امن برای استفاده از مزایای شغلی این کشور برای مهاجرین فراهم می کند.

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه نیروی کار ماهر اسکیلد تریدز (FSTP)

اسکان دادن شخص در اماکن دائمی ویژه پناهندگان تا زمان به نتیجه نهایی رسیدن پرونده شخص. در آخر باید بتوانند نشان دهند که مهارت‌های الزامی متناسب با شغل درخواستی را دارا هستند. در مهارت‌های گفتاری و شنیداری آزمون آیلتس حداقل نمره 5، در مهارت‌ خواندن نمره 3.5 و در مهارت نوشتن نمره 4 را کسب کنند. © کلیه حقوق وب سایت برای ایران کانادا محفوظ بوده و کپی برداری مطالب بدون کسب اجازه ممنوع می باشد. سوء پیشینه نداشته باشید و آزمایشات پزشکی مورد تایید کانادا را هم انجام دهید.

  • یکی از عوامل دخیل در انتخاب مقصد مهاجرتی، آسودگی خاطر از آینده خانواده و فرزندان است.
  • البته در سال‌های اخیر به دلیل درخواست‌های بسیار زیاد برای این نوع مهاجرت، کشور کانادا محدودیت‌ها و شرایط خاصی در نظر گرفته که باعث شده افراد از شانس کمتری برای مهاجرت با این روش برخوردار باشند.
  • برای هر نوع ویزایی که برای مهاجرت به کانادا درخواست می‌دهید، اداره مهاجرت کانادا هزینه‌ای را بابت بررسی اپلیکیشن آن دریافت می‌کند که به آن Application Processing Fee می‌گویند.
  • برای افراد مختلف با شرایط گوناگون، راه های زیادی وجود دارد که می توانند اقامت این کشور را بگیرند.