مهاجرت به کانادا 10 روش‌ برتر اخذ اقامت کانادا 2023-کمک مهاجرت

اگر شما فرد متخصصی هستید و می خواهید همراه با خانواده به کانادا، مهاجرت کنید اکسپرس اینتری روشی بسیار مناسب برای شما خواهد بود زیرا از همان ابتدای مسیر می توانید اقامت دائم را دریافت کنید. بر اساس قوانین اعلام شده از سوی سایت اداره مهاجرت کشور کانادا، برای این که افراد بتوانند ویزای تحصیلی بگیرند ابتدا باید پذیرش تحصیلی خود را از یکی از مؤسسات آموزش مجله خبری مهاجرت عالی معتبر در این کشور دریافت کرده باشند. از جمله دلایل محبوبیت ویزای تحصیلی کانادا می توانیم به مواردی همچون؛ رتبه علمی بالای دانشگاه های این کشور، هزینه معقول تحصیل و امکان گرفتن اقامت دائم از طریق ویزای تحصیلی اشاره کرد. ناگفته نماند که دانشگاه های کانادا برای اعطای پذیرش تحصیلی به مدرک زبان با حداقل نمره آیلتس ۶ و رزومه تحصیلی قوی نیاز دارند.

آلودگی ناشی از کارخانه های آمریکایی در نزدیک مرز دو کشور یکی از این تلفات است. خیر ف حضور یک وکیل مهاجرت در این مسیر الزامی نبوده اما می تواند مراحل را آسانتر سازد ، مشاورین معتبر موسسه مهاجرتی رجبی نیز می توانند همچون یک وکیل در این مسیر همراه شما باشند. و شانس صدور این ویزاها با مشورت با وکیل مهاجرت و وکیل زبده به نتیجه خواهد رسید. به این ترتیب که در ابتدا سن آن شخصی که متقاضی ویزا میباشد باید به آن مقطع پذیرش گرفته همخوانی داشته باشد. حتی در مقایسه با برخی کشورهای اروپایی که تحصیل در آنها هزینه بر میباشد باز هم از هزینه ی کمتری برخوردار است.

مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی ورزشی هنری

با توجه به اینکه سابقه کار زیادی ندارند امتیاز شان به حد نصاب نمی رسد. بنابراین بهتر است مهاجرت تحصیلی به کانادا یا کشور های دیگر را انجام داده و در کنار تحصیل وارد بازار کار شوند. برای دریافت اقامت و مهاجرت به کشور کانادا مسلماً بهترین روش، روشی است که نیاز به زمان و هزینه‌های کمتری داشته باشد. یکی از بهترین و مناسب‌ترین روش‌های مهاجرت به کانادا، روش اکسپرس اینتری کانادا است. زیرا در این روش فرد از همان ابتدا اقامت دائم را دریافت نموده و این شرایط تنها برای خود شخص نیست بلکه شامل همسر و فرزندان زیر 21 سال متقاضی نیز می‌شود که می‌توانند با استفاده از این روش اقامت دائم کانادا را به دست آورند. ممکن است روش مهاجرتی سرمایه گذاری برای متقاضی دارای تمکن مالی بالا مناسب باشد در حالی که برای متقاضی دیگری با دارا بودن شرایط تحصیلی عالی و استعداد تحصیلی روش اخذ ویزای تحصیلی مناسب باشد.

سریع ترین راه برای مهاجرت به کانادا

اگر می‌خواهید بعد از تحصیل در کانادا زندگی کنید، حتما برنامه آن استان را قبل از اقدام بررسی کنید. برای مثال در استان بریتیش کلمبیا، اقامت فارغ‌التحصیلان رشته کشاورزی، بیولوژی مهندسی، علوم کامپیوتر، ریاضیات و آمار، منابع طبیعی و… مورد تایید است. یا در استان انتاریو فارغ‌التحصیلان با CLB 7 به بالا، توان تامین مالی و چند شرط دیگر می‌توانند برای اقامت اقدام کنند. برای درخواست اقامت در این سه برنامه، اول باید ناک شغلی‌تان را بدانید. دولت کانادا مشاغل مهاجرتی را طبقه‌بندی و کدبندی کرده، تا مشخص کند برای هر برنامه به چه تخصصی نیاز دارد. در واقع هر کدام از سه برنامه‌ای که توضیح دادیم، شغل و سطح مهارت خاصی می‌طلبند.

زیبایی‌ها و امتیازهای این کشور شگفت به زیبایی مسحور کننده آبشار نیاگارا، مناظر بکر و طبیعی، اقلیم جالب و تنوع جغرافیایی و پایین بودن جرم و جنایت و امنیت خلاصه نمی‌شود. یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند، اخذ اقامت آن است. به همین دلیل مشاوره اقامت کانادا اهمیت بیشتری برای آنها پیدا می‌کند. برای اطمینان خاطر این عزیزان باید بگوییم تمام شیوه‌های مهاجرت به کانادا می‌تواند منتهی به اخذ اقامت این کشور شود.

متقاضیان می توانند در مقاطع دبستان، دبیرستان، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا از مؤسسات آموزشی کانادا پذیرش تحصیلی دریافت کنند. اگر افراد نتوانند بورسیه های موجود در این کشور را اخذ نمایند، باید به صورت میانگین ۱۵ تا ۵۰ هزار دلار سال برای شهریه دانشگاه خود هزینه کنند. در کانادا مؤسسات بین‌المللی پیشرفته ای از جمله پتیسن، بادول، کالج بریمار و کالج تامسون وجود دارند که افراد می توانند در مقاطع مدرسه و کالج از آنها پذیرش تحصیلی بگیرند. در این طرح شما به طور مستقیم نمی‌توانید خواهر یا برادر خود را از طریق اسپانسرشیپ به کانادا بیاورید اما بنا به مورد آخر از موارد مذکور فوق، به طور غیر مستقیم و تحت شرایط خاصی، همانطور که گفته شد آن‌ها هم می‌توانند در این طرح شامل شوند.

شما مهاجرت تحصیلی و کاری را می توانید پیش روی خود بگذارید اما مهاجرت برای سرمایه گذاری نیز از گزینه هایی است که می توانید خانواده شما را به اقامت برساند. سلام بهترین راه برای شما این است که برای اخذ ویزای اقامت کاری درخواست دهید و این بهنرین را برای انجام این اقدامات است. متقاضی برای مهاجرت به هر کشور جهان و از جمله کانادا باید از قوانین مهاجرتی این کشور اطلاع داشته باشد. عدم آشنایی با آخرین قوانین مهاجرتی کشورهای مبدا و مقصد و همچنین عدم آگاهی از روش های مهاجرت اهمیت مشاوره مهاجرت به کشور کانادا را مشخص می کند.

شرایط ثبت شرکت در کانادا

توجه داشته باشید زمان بررسی مدارک برای همسر 12 ماه، برای والدین و پدربزرگ-مادربزرگ 20 تا 24 ماه و برای فرزندان نیز 10 الی 12 ماه به طول می‌انجامد. همچنین هزینه‌ی درخواست مهاجرت به کانادا از طریق روش اسپانسرشیپ برای همسر، والدین و پدر بزرگ / مادر بزرگ 1050 دلار و برای فرزندان 150 دلار است. از طرفی امضای مشترک همسر متقاضی برای اسپانسر شدن والدین و دیگر افراد می‌تواند همسر را هم در تامین تمکن مالی لازم شریک نموده و در نتیجه بار روی دوش متقاضی را از نظر فراهم آوردن تمکن مالی و هزینه‌ها کمتر نماید. البته توجه نمایید که اگرچه از ژوئن سال 2014، برنامه‌های مهاجرت از طریق سرمایه گذاری فدرال متوقف شده و همچنین برنامه سرمایه‌ گذاری استان کبک نیز تا اپریل سال 2023 به حالت تعلیق درآمده است. در کلیه روش‌های فوق یعنی مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌ گذاری، متقاضیان می‌توانند همسر و فرزندان خود را به عنوان همراه با خود ببرند. اخذ اقامت موقت کانادا مجوز یک بار ورود و یا چند بار ورود متقاضیان به این کشور را فراهم می‌کند.

فلذا توصیه میشود اگر قطعا هدف این است که از طریق ازدواج واقعی قصد ورود بهکانادارا دارید دست به این عمل بزنید. نکته ی بسیار مهم این است که هزینه ی باید درآمد خالص نشان دهد نه اینکه دارایی نشان دهد.و این یکی از مدارک لازم و قطعی این پروسه است. به این صورت که برای ویزا شدن از این طریق فرد متقاضی باید مدارک محکم و قوی و مستدلی را جهت ورود و قانع کردن سفارت ارائه دهد.

  • به صورت کلی بر اساس تعداد پرونده ها، محبوب ترین روش های مهاجرت به کانادا، مهاجرت از طریق کار و تخصص و مهاجرت تحصیلی است، روش های سرمایه گذاری نیز در رتبه های بعدی قرار می گیرند.
  • اگر مشاوره مهاجرت به کانادا درست انجام نشود، متقاضی علاوه بر مشکلات قانونی، با انتخاب یک شیوه نامناسب در رسیدن به هدف خود شکست خواهد خورد.
  • با امتیازات تحصیل در کانادا و کار در کانادا، امتیاز مجموع شما تا حد خوبی بالا می‌رود.
  • یکی دیگر از زیرمجموعه‌های برنامه‌های مهاجرت استانی کانادا، برنامه استانی نوا اسکوشیا به اختصار است که با آن می‌توانید به استان زیبای نوا اسکوشیا مهاجرت کنید و از این طریق برای اقامت کانادا اقدام کنید.
  • متقاضی در این طرح، در قالب برنامه نیروی متخصص کبک یا برنامه تجربهٔ کبک (مناسب کسانی که تجربه کار یا تحصیل در ایالت کبک را دارند) ارزیابی می‌ شوند.