مهاجرت به کانادا بهترین روش‌ اخذ اقامت کانادا 2023-کمک مهاجرت

برای مثال، در ویز‌اهای کوتاه‌مدت مانند ویزای تحصیلی، مدارک شما باید شامل نامه پذیرش دانشگاه، پیشنهادات شغلی احتمالی‌تان و مدارکی دال بر وابستگی‌ به کشور مبدا باشد. در واقع این مدارک باید اثبات کند که شما بعد از اتمام تحصیل‌تان در کانادا به کشور خود باز می‌گردید. پس به جز مدارک کلی، سایر مدارک شما نیز باید نشان‌دهنده قطعیت خروج‌تان از کانادا پس از فارغ‌‌التحصیلی باشد. لازم به ذکر است که پس از تولد فرزند، والدین بلافاصله اقامت کانادا را به دست نمی آورند و لازم است تا فرزند با رسیدن به سن ۱۸ سالگی، از طریق اسپانسرشیپ برای اقامت پدر و مادر خود اقدام نماید.

سیستم اکسپرس انتری

در صورتی پذیرش شما، دعوتنامه برایتان ارسال می گردد و روند اخذ ویزا را انجام دهید. بدین صورت بهترین راه ممکن برای اخذ مجوز مهاجرت به شماپیشنهاد داده خواهد شد. شانس پذیرش شما برای کار، تخصص و تجربه و البته تلاش شما برای کاریابی است. اما پیش نیاز این امر، داشتن رزومه تحصیلی و سابقه خوب در رشته تحصیلی تان است.

برای مهاجرت به کانادا چه مدرک زبانی مورد نیاز است؟

متقاضی برای مهاجرت به کشور کانادا از طریق حمایت مالی خویشاوندان درجه یک باید توانایی و مهارت لازم و تسلط زبانی برای شرکت در دوره های طولانی مدت آموزشی در کانادا را دارا باشد. زیرا با اخذ ویزای اسپانسرشیپ خانوادگی متقاضی باید برای کار و اشتغال در دوره های یک ساله آموزشی و یا دوره های زبان شرکت کند تا آمادگی های لازم برای ورود به بازار کار کانادا را کسب کند. متقاضی برای مهاجرت به کشور کانادا از طریق خود اشتغالی کانادا باید دارای تمکن مالی کافی برای تامین هزینه های زندگی و اقامت در کانادا حداقل برای 6 ماه اول باشد. از دیگر مزایای مهم اخذ ویزای استارت آپ کانادا اخذ ویزای همراه و سپس اخذ ویزای اقامت برای همسر و فرزندان متقاضی است. اکسپرس اینتری روشی است که از سال ۲۰۱۵ توسط اداره مهاجرت کانادا ایجاد شده.

ارزیابی رایگان کانادا

متقاضیان می‌توانند برای این که تجارت خود را در این کشور راه بیندازند، اقدام به ثبت شرکت نموده و از طریق آن سرمایه‌گذاری کنند. سرمایه‌گذاری در کانادا دارای فاکتورهای مناسبی است که می‌توان آن را سرمایه‌گذاری مطمئن دانست. البته باید توجه داشته باشید که تنها ثبت شرکت در این کشور منجر به دریافت اقامت نمی‌شود، مگر آن که فرد همزمان با ثبت شرکت کارآفرینی هم انجام دهد. کشور کانادا به دلیل امنیت شغلی بالا، اقتصاد قوی، کیفیت بالای دانشگاه‌ها و… مقصد بسیاری از مهاجران بین‌المللی است. این کشور برای جذب نیروی کار و سرمایه‌های خارجی، مسیرهای مهاجرتی بسیار متنوعی را برای افراد متقاضی فراهم آورده است.

زیرا هر گونه مشکل در ثبت اطلاعات و عدم همخوانی با اطلاعات متقاضی می تواند منجر به ریجکتی ویزای متقاضی شود. در این بخش از مقاله به اختصار اطلاعات لازم در مورد بندهای فرم ثبت نام مهاجرت به کشور کانادا را ارائه می دهیم. همه استان های کانادا به جز استان کبک دارای برنامه مهاجرت استانی مجزایی می باشند. مجله خبری مهاجرت متقاضیان از طریق برنامه های استانی کانادا PNP می توانند از روش های مختلف سرمایه گذاری، کاری، ثبت شرکت، خود اشتغالی، کارآفرینی و غیره به این استان ها مهاجرت کنند. وکیل مهاجرتی کانادا، وکیل مهاجرتی تورنتو و دیگر شهرهای کانادا اطلاعات لازم در مورد برنامه های مهاجرت استانی به کانادا را ارائه می دهند.

  • پیشنهاد می کنیم قبل از تماس با مشاوران ما از روش های مهاجرت به برخی از کشورهای ایده آل اروپایی نیز مطلع شوید.
  • یا برای مهاجرت به کشور کانادا از طریق استارت آپ با اینکه متقاضی نیاز به سرمایه کلان ندارد ولی برای راه اندازی طرح تجاری باید بودجه لازم را داشته باشد.
  • سلام، بله روش استارت آپ کانادا به اقامت دائم ختم میشه و مدرک تحصیلی حداقل لیسانس لازمه.
  • برای اطمینان خاطر این عزیزان باید بگوییم تمام شیوه‌های مهاجرت به کانادا می‌تواند منتهی به اخذ اقامت این کشور شود.