اقامت و مهاجرت به کانادا + هزینه و شرایط 2023 موسسه اصطهباناتی-کمک مهاجرت

فاکتور مهم دیگری که میتواند در اخذ ویزای تحصیلی و کاری تاثیرگذار باشد مدرک تحصیلی است که از جنبه های مختلفی مورد بررسی قرار میگیرد. مدرک زبان انگلیسی تقریبا در تمامی روش ها بسیار تاثیرگذار و تعیین کننده است. البته ممکن است نیاز هر یک از روش ها به مدرک زبان به طور متفاوتی از دیگری بیان شود. فاکتور های میزان سرمایه و سابقه کار نیز هر یک به گونه ای در روش های مختلف تاثیر گذارند. ممکن است یک روش بهترین راه مهاجرت برای یک پرونده باشد اما برای شخص دیگر روش دیگری مناسب باشد.

بابت اخذ اقامت دائم و یا شهروندی، باید 5 سال متوالی در این کشور اقامت موقت داشته باشید. سلام وقتتون بخیر.مدرک بنده کارشناسی طراحی صنعتی هست و همسرم کارشناسی هنر(نقاشی).بنظر شما امکان مجله خبری مهاجرت برای ما ممکن هست؟ ضمنا یک بچه 1/5 ساله هم داریم. سلام، بله برای مهاجرت به کانادا و تحصیل، میشه به راحتی با مدرک آیلتس ویزای گرفت در صورتی که نمره بالایی داشته باشه. با سلام، خیر شرایط مهاجرت به کانادا در سال 2022 از گذشته تاکنون تفاوتی نکرده. تنها مسئله‌ای که هست محدودیت‌ها و اقدامات جهت سفر و پرواز به این کشور خواهد بود. افراد می توانند از مقطع ابتدایی تا فوق دکترا از دانشگاه های کانادا پذیرش تحصیلی دریافت کنند.

برای یک نفر مبلغی معادل 213/13دلار کانادا و برای هر نفر اضافه 560/3 دلار کانادا تمکن مالی نشان دهد. ورزشکاران در نظر داشته باشند حداقل میبایست یا به صورت 2 سال به شکل خویش فرما مشغول به کار بوده و یا حداقل 2 سال در سطح جهانی فعالیت ورزشی داشته و یا یک سال خویش فرما و یک سال فعال در سطح بین المللی بوده باشند. به عنوان مثال، استان ساسکاچوان اعلام می‌کند که به 800 نفر برای کار نیاز دارد. به این ترتیب از طریق برنامه نامزدهای استانی، 800 نفر شانس این را دارند که در برنامه استان ساسکاچوان پذیرفته شوند.

این شخص باید تعهد بدهد که از پس تمام مخارج افراد مورد حمایت برمی‌آید. در واقع این افراد بعد از ورود به خاک کانادا، نباید هیچ کمک مالی و اجتماعی از دولت تقاضا کنند. همان دورانی که باید وقت سفارت می‌گرفتید و ماه‌ها در صف می‌ماندید. اما بعد از راه‌اندازی سیستم اکسپرس اینتری، تقاضاها فقط از همین راه بررسی می‌شوند.

در این مقاله سعی کردیم که شما را با انواع راه های مهاجرتی و شرایط اقامت دائم در کانادا آشنا کنیم. همانطور که گفته شد، کانادا دارای برنامه های مهاجرتی گوناگون است، و شما برای اخذ اقامت کانادا، با توجه به شرایط خود، می توانید از طریق یکی از این مسیرهای مهاجرتی اقدام کنید. برای آشنایی بیشتر با شرایط اقامت در کانادا، توصیه می کنیم که قبل از اقدام، حتما سایت مخصوص به برنامه مهاجرتی و استان مورد نظر خود را، مطالعه کنید. اقامت دائم کانادا یا Permanent Residency مخصوص به برای افرادی است که اجازه کار و زندگی را در این کشور بدون هیچ محدودیتی دارند.

از چه راه‌هایی می‌توانیم برای مهاجرت به کانادا اقدام کنیم؟

اگر هم بتوانید در خواست کاری را از سوی یک کارفرمای کانادایی دریافت کنید روند اخذ ویزای شما تسریع می گردد. سلام من ۴۶ سالم هست ودیپلم برق صنعتی دارم و۲۶سال هم تجربه کاری باپرداخت بیمه دارم قصد مهاجرت به کانادا را به همراه همسر و دخترم را دارم لطفا راهنمایی گنید به چه صورت میتوانم به نتیجه برسم متشکرم. بهترین گزینه برای شما با توجه به سنتان، سرمایه گذاری در این کشور است که به شما دسترسی های گسترده ای از جمله اقامت و کار و زندگی می دهد. بهترین نحوه اقدام برای شما مهیا کردن رزومه کاری و تحصیلی خود سپس ارجاع آن به کارفرمای مربوط در کشور کاناداست. راه های متفاوتی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد که سرمایه گذاری، کار و یا تحصیل از جمله آنهاست. مورد دوم، ویزای کشور کانادا را دریافت نموده و به کاریابی در آن کشور بپردازید.

سرمایه‌گذاری در کانادا

بنابراین این روش مهاجرت کانادا، اگرچه برای آینده کودک مفید است، اما شاید برای والدین چندان روش سریع و مطمئنی نباشد. برنامه مهاجرت روستایی و استان‌های شمالی کانادا ، ابتکاری جامعه‌محور برای ارائه فرصت‌های مهاجرتی به متقاضیان بین‌المللی است که در راستای جبران کمبود نیروی کار، افزایش جمعیت و رشد اقتصادی مناطق کم‌جمعیت این کشور طراحی شده است. با ارسال مدارک مورد‌نیاز و دریافت هر یک از ویزا‌های گفته‌شده، امکان دریافت اقامت دائم در کانادا برای افراد موفق در زمینه‌های هنری، ورزشی و کشاورزی فراهم می‌شود. در گام بعد متقاضی باید ثابت کند از عهده هزینه زندگی خود و وابستگانش در کانادا برمی‌آید. این رقم برای خانواده یک ‌نفره و دو نفره به ‌ترتیب حدود ۱۳ هزار و ۱۶ هزار دلار کاناداست.

  • ویزای خود اشتغالی در کانادا به ویزای هنرمندان و ورزشکاران نیز معروف است و متقاضیان برای اخذ این ویزا باید از طریق وکیل مهاجرت کانادا در موسسه های مهاجرتی اقدام کنند.
  • در این روش مهاجرت پس از انتخاب کردن نوع سرمایه گذاری (سرمایه گذاری از طریق برنامه فدرال، برنامه استانی کبک، برنامه PNP و کارآفرینی)، عواملی چون تمکن مالی، میزان سرمایه و رزومه متقاضی، مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
  • طیف وسیعی از برنامه‌های مختلف در کانادا وجود دارد که دانشجویان بین المللی می‌توانند پس از تحصیل برای مهاجرت دائمی پس از آن درخواست دهند.
  • مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج یکی از ساده ترین راه های مهاجرت است.
  • داشتن وکیل یا مشاور مهاجرت می تواند این روند را تسریع کرده و میزان موفقیت پرونده مهاجرت شما را افزایش دهد.
  • لطفا دقیق تر بفرمایید که شرایط شما چیست و چه رشته و دانشگاهی را برای تحصیل، مد نظر دارید.

شرایط مهاجرت به کانادا می تواند برای هر فرد متفاوت باشد ، اما مهاجرت تحصیلی به کانادا را می توان یکی از آسان ترین روش ها دانست. پناهندگی به هیچ عنوان جزو روش های قانونی مهاجرت به کانادا دسته بندی نشده و توصیه می شود به هیچ عنوان به سراغ آن نرفته و مسیرهای قانونی و آسان را بررسی کنید . در هر روش شما می توانید با فراهم نمودن مجموعه ای از مدارک و دریافت تاییدیه از سوی سفارت به صورت قانونی پا به خاک کشور کانادا گذاشته و مهاجرت آسانی را برای خود رقم بزنید .