روش‌های مهاجرت به کانادا 2023 شرایط + هزینه‌ها ایران کانادا-کمک مهاجرت

موسسه ی مهاجرتی میرداماد، مهاجرت را برای شما آسان ، سریع و بدون دغدغه می‌کند. در صورت عدم پاسخگویی تلفن ها، لطفا درخواست خود را در واتس اپ ارسال نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود. داشتن وکیل یا مشاور مهاجرت می تواند این روند را تسریع کرده و میزان موفقیت پرونده مهاجرت شما را افزایش دهد. شما میتوانید با متخصصان ما مشورت کنید و اطلاعات دقیق تری در این زمینه کسب کنید.

ولی بطور معمول برای اخذ پذیرش تحصیلی از اکثر کالج های کانادا نمره 6، مقاطع لیسانس و فوق لیسانس نمره 6.5 و برای مقطع دکترا نمره آیلتس 7 مناسب است. موسسه حقوقی میرداماد با سابقه فعالیت در زمینه حقوق خصوصی داخلی و بین الملل هم اکنون یکی از موسسات موفق و محبوب حقوقی کشور می باشد. موسسه حقوقی میرداماد هم اکنون از طرفی به عنوان یک دفتر مهاجرتی در شیراز تحت عنوان حقوق بین الملل خصوصی و از طرف دیگر بررسی پرونده های حقوقی و کیفری در زمینه های خانواده، ملک، قراردادها، مسائل کارگر و کارفرما را پذیرا می باشد.

روش‌ های مهاجرت به کانادا

بخش دیگری از این نیروها هم با فارغ‌التحصیلی از دانشگاه‌های کانادا وارد بازار کار این کشور می‌شوند. به دلیل نیاز بسیار به نیروی کار متخصص در حوزه‌های مختلف و گستردگی سیستم آموزشی کانادا، رشته‌های تحصیلی موردنیاز این کشور هم بسیار متنوع هستند. در نتیجه شانس پیدا کردن کار بعد از فارغ‌التحصیلی برای دانشجویان بیشتر می‌شود. همانطور که تا اینجا اشاره کردیم، دریافت خدمات مشاوره مربوط به مهاجرت کانادا اهمیت زیادی دارد و یک مشاوره غیر حرفه‌ای منجر به انتخاب اشتباه و تغییر برنامه‌های شما خواهد شد. اما قرار نیست برای دریافت مشاوره از همان اول به صورت حضوری به دفاتر مهاجرتی مراجعه کنید. شما می‌توانید به آسانی از خدمات مشاوره آنلاین مهاجرت به کانادا بهره مند شوید.

اخذ اقامت کانادا از طریق موسسات مهاجرتی

به صورت کلی بر اساس تعداد پرونده ها، محبوب ترین روش های مهاجرت به کانادا، مهاجرت از طریق کار و تخصص و مهاجرت تحصیلی است، روش های سرمایه گذاری نیز در رتبه های بعدی قرار می گیرند. لازم است توجه داشته باشید که مهاجرت غیرقانونی یکی از گزینه های اشتباه است و مشکلات بسیار زیادی را در پی خواهد داشت. افراد ابتدا ویزای کار دریافت می نمایند و پس از یک یا دو سال سرمایه گذاری و فعالیت مستمر می توانند از یکی از روش های کارآفرینی برای مهاجرت به کانادا اقدام نمایند. همه متقاضیان برای مهاجرت به کشور کانادا باید ویزای اقامت این کشور را دریافت کنند. گرچه مهاجرت به کانادا از طریق سازمان ملل یا پناهندگی با اخذ ویزای توریستی و ورود به این کشور امکان پذیر است. اما برای اخذ ویزای توریستی نیز متقاضیان باید فرم ثبت نام مهاجرت به کشور کانادا را تکمیل و ارسال کنند.

فرم ارزیابی و مشاوره

اگر بورسیه نباشید هزینه تحصیل در دانشگاه‌ها کانادا با توجه به مقطع و رشته شما، سالیانه حدود ۱۵ تا ۲۰ هزار دلار است. در غیر اینصورت ناامید نشوید و سعی کنید با آیتم‌هایی مثل سطح زبان، امتیازتان را بالا ببرید. امتیازدهی و حداقل امتیاز لازم در این مرحله، برای برنامه‌های مهاجرتی مختلف کمی فرق دارد. همانطور که گفتیم اصلی‌ترین و رایج‌ترین برنامه، نیروی متخصص فدرال است. وجود همزبانان فراوان در کنار ثبات سیاسی، سطح رفاه بالا، اقتصاد قوی، زبان رسمی انگلیسی، شرایط مطلوب کار و… از انگیزه‌های ایرانیان برای مجله خبری مهاجرتست. وقتی صحبت از کار و زندگی در خارج می‌شود، کشور کانادا یکی از اولین انتخاب‌ها است.

  • نکتهٔ مهم دیگر این است که بدون مدرک زبان معتبر، درخواست شما بررسی نخواهد شد.
  • برای اطلاع از جزئیات این روش و هزینه‌ها بسته به دانشگاه و مقطع تحصیلی مورد نظر خود با کارشناسان آتلانتیک ۷۲۴ تماس بگیرید یا فرم ارزیابی را تکمیل نمایید.
  • در طول 5 سال گذشته حداقل دو سال سابقه کار مستمر و تمام وقت یا معادل آن را در رشته‌های مهارتی اعلام شده داشته باشند.
  • برنامه خوداشتغالی کانادا (Self-employed) به افراد این امکان را می‌دهد تا به صورت دائمی به عنوان یک فرد خود اشتغال به کانادا مهاجرت کنند.