مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت شرایط و هزینه‌‌ها 2023-کمک مهاجرت

موفقیت ویزای توریستی مستلزم لحاظ ظرایف و نکات بسیاری است که دانش و تجربه‌‌ می طلبد. اگر می‌خواهید در مورد تجربه های مهاجرتی افراد موفق، بیشتر بدانید و یا اطلاعات مفیدی در مورد مهاجرت به کانادا به دست بیاورید، ما را در اینستاگرام دنبال کنید و از گفتگو های زنده و ویدیو های خبری ما بهره مند شوید. چرا که اخذ پذیرش از دانشگاههایکانادامخصوصا در رنکینگ متوسط آن با توجه به اینکه هزینه بر است با داشتن مدارک کار سختی نیست. نظام حقوقی کشورکانادابرای اخذ اقامت از طریق تولد نظام خاک میباشد و در زمره ی کشورهای محدودی محسوب میشود که از طریق تولد در این خاک اقامت و تابعیت را به فرد متقاضی اعطا میکند. اما در حال حاضر گرفتن ویزای ازدواج در کشورهای نعتبر دنیا امریست پیچیده و سخت و معمولا افرادی در این زمینه موفق میشوند که واقعا قصد ازدواج داشته و مدارک لازم و کافی در این جهت ارائه میدهد و صبوری کرده تا به موفقیت برسد. اخذ ویزاهای توریستی از کشورهای معتبر دنیا شرایط خاص خود را دارد و معمولا نیازمند ارائه مدارک قوی و تضمین کننده ی برگشت متقاضی از کشور مقصد میباشد که معمولا نیازمند ارائه مدارکیست که نشان میدهد فرد متقاضی به کشور خود برمیگردد.

  • درست به دلیل اهمیت انتخاب شیوه مناسب و موفقیت در اخذ ویزای مربوط به آن است که توصیه می‌کنیم برای مشاوره اقامت کانادا حتما یک تیم قوی انتخاب کنید.
  • همانطور که گفتیم کانادا یکی از کشورهای مهاجرپذیر در جهان است که به سرزمین بزرگ سفید شمالی شهرت دارد.
  • متاسفانه اطلاعات شما برای ارائه مشاوره کافی نمی باشد؛ لطفا با ما در ارتباط باشید.
  • لازم به ذکر است که تا به زمان حال که این مقاله نگارش شده، تنها 30 کشور در دنیا از قانون خاک پیروی کرده که کانادا و آمریکا به دلیل محبوبیت‌شان از نظر مهاجرت، در این لیست 30 تایی بسیار مورد توجه هستند.

برای اینکه بتوانید وارد رشته پزشکی شوید و پذیرش دانشگاه مورد نظر خود را دریافت کنید نیاز به شرکت در آزمون MCAT را دارید و باید حداقل نمره لازم را کسب کنید. علاوه بر نمره آزمون MCAT معدل دیپلم دبیرستان باید حداقل 25 باشد و به مدرک زبان انگلیسی آیلتس 5 نیز نیاز است؛ اگر مدرک زبان انگلیسی ندارید می‌توانید در دوره‌های آمادگی زبان که در دانشگاه‌های کشور کانادا برگزار می‌شود شرکت کنید. اخذ ویزای سرمایه گذاری یکی دیگر از روشهای مهاجرت به کانادا است که البته معمولاً بیشتر از سایر روشها به طول می انجامد و همانطور که از نامش پیداست یکی از گرانترین راههای اخذ اقامت دائم کانادا است. طبق آمار اداره مهاجرت کانادا؛ در سال 2019، این کشور 642 هزار ویزای تحصیلی صادر کرده است که این تعداد کانادا را در رتبه سوم بیشترین پذیرش تحصیلی پس از آمریکا و استرالیا قرار می‌دهد. همانطور که گفتیم کشور کانادا با کمبود شدید نیروی کار انسانی مواجه است که بخش زیادی از این نیاز را از طریق مهاجران تأمین می‌کند.

دیگر استان‌ها مانند ساسکاچوان ممکن است امتیاز بیشتری برای دارندگان مهارت زبان فرانسه در نظر بگیرند. برای زیرگروه فارغ التحصیلان خارجی، در یکی از موسسات آموزشی معتبر و بالاتر از سطح دبیرستان در آتلانتیک حداقل ۲ سال به صورت تمام وقت تحصیل کرده باشید. فرد اسپانسر کننده که می‌تواند همسر، فرزند یا نوه شما باشد، باید با امضای قراردادی تعهد نماید که هزینه‌های خوراک، پوشاک، و مسکن شما را به عنوان فرد اسپانسر شده برای مدت زمان مشخصی پرداخت نماید. توانایی مالی کافی برای مخارج زندگی خود و خانواده‌تان به مدت حداقل ۶ ماه در کانادا را داشته باشید.

اگر شهروند کانادا با یک زن خارجی ازدواج کند، فرزند متولد شده از این زوج در خاک کانادا تابعیت کانادا را دریافت می کند. متقاضی باید ثابت کند توانایی تامین هزینه های زندگی در مدت اقامت در کانادا از طریق درآمد مربوط مجله خبری مهاجرت به خود اشتغالی را دارد. در طول یک یا دو سال گذشته از طرف یک کارفرمای کار مهارتی در کانادا پیشنهاد کار تمام وقت دریافت کرده و یا گواهی رسمی یک رشته مهارتی را از طریق یکی از استان‌های کانادا کسب کرده باشند.

مهاجرت به کشور کانادا از طریق جاب آفر استان های آتلانتیک

می توان گفت بهترین و راحت ترین روش مهاجرت به کشور کانادا بر اساس شرایط هر متقاضی متفاوت است. بر این اساس در این بخش به اختصار به ارائه بهترین روش های مهاجرت به کشور کانادا و یا شاید بتوان گفت متداول ترین روش های مهاجرت به کشور کانادا در سال های اخیر برای متقاضیان ایرانی می پردازیم. از دیگر انواع روش سرمایه گذاری در این کشور، کارآفرینی در کانادا است که تقریبا در همه استان‌های کانادا قابل اجرایی است. میزان سرمایه برای این روش مهاجرتی بسته به استان انتخابی از کمتر از 500 هزار دلار تا 800 هزار دلار ممکن خواهد بود و ضمن آنکه شرایط لازم برای این روش مهاجرتی در هر استان دارای تفاوت است.

مهاجرت از طریق کار

مهاجرت به کانادا از طریق برنامه استارت آپ Startup یکی از روش های کم هزینه اخذ اقامت این کشور و شرایط رفتن به کانادا است. متقاضی با اخذ ویزای استارت آپ کانادا از همان ابتدای کار می تواند برای اخذ مجوز اقامت دائم اقدام کند. در واقع حتی اگر طرح تجاری ارائه شده برای استارت آپ به سوددهی مطلوب نرسد و یا اجرای موفقیت آمیزی نداشته باشد، مجوز اقامت دائم کانادا باطل نمی شود.