هدف از مهاجرت به کانادا را در چه می دانید؟ چرا کشور کانادا؟ کدام استان کانادا؟-کمک مهاجرت

به همین دلیل شورای قانونگذاری مهاجرت کانادا تنها فعالیت وکلا و مشاورینی را که مجوز دارند، قانونی می‌داند. اگر مشاوره مهاجرت به کانادا درست انجام نشود، متقاضی علاوه بر مشکلات قانونی، با انتخاب یک شیوه نامناسب در رسیدن به هدف خود شکست خواهد خورد. به همین دلیل در این مقاله معیارهای مهم برای مشاوره مهاجرت به کانادا و خدماتی را که ای ویزا در این زمینه ارائه می‌دهد، مورد بررسی قرار خواهیم داد. یکی دیگر از روش های مهاجرت به کشور کانادا تولد فرزند در این کشور می باشد.با توجه به قوانین وضع شده از سوی دولت فدرال کانادا هر شخصی که در خاک این کشور متولد شود شهروند کانادا محسوب شده و تابعیت کانادایی دریافت خواهد کرد. از هر روش مهاجرتی که برای ورود به کانادا استفاده کنید لازم است حداقل 3 سال در این کشور به تحصیل یا کار و زندگی مشغول باشید تا بتوانید تابعیت و پاسپورت کانادایی دریافت کنید.

تا سال 2022 حدود 33.6 درصد از افرادی که به کانادا مهاجرت از طریق برنامه‌های استانی جذب شده‌اند. نکته مهم در مورد مهاجرت تحصیلی به کانادا امکان تبدیل اقامت تحصیلی به اقامت کاری و شانس بالای دریافت اقامت دائم برای دانشجویانی است که در این کشور تحصیل کرده‌اند. شاید یکی از مراحل مهاجرت تحصیلی به کانادا که کم اهمیت به نظر برسد، مشاوره تحصیلی است. ولی در اصل مشاوره مهاجرت تحصیلی به کانادا نقش بسیار مهم و تعیین کننده‌ای در اخذ پذیرش و دریافت ویزای تحصیلی خواهد داشت. به عنوان مثال برخی از رشته‌ها در کانادا از اهمیت کمتری برخوردار هستند و بازار کار مناسبی ندارند.

  • اگر به دنبال پیدا کردن برنامه مهاجرتی مناسب خود برای کانادا هستید، در این مطلب موضوعات مرتبط با راه های مهاجرتی کانادا را ارائه خواهیم کرد تا به شما کمک کند با شناخت بالاتر، تصمیم درستی بگیرید.
  • اگر پدر و مادر فرزند متولد شده در کانادا دارای تابعیت کانادا باشند، قاعدتاً فرزند آنها نیز شهروندی و تابعیت کانادا را دریافت خواهد کرد.
  • اما کسانی که از مشاوره مهاجرت به کانادا استفاده می‌کنند پروسه آسان تری برای اخذ ویزا طی می‌‌‌‌کنند.
  • از‌این‌رو، مشاوره با یک وکیل مهاجرت به کانادا، راه درست را برای شما روشن خواهد کرد.
  • بعد از آپلود مدارک باید به ازای هر نفر، مبلغی به دلار کانادا واریز کنید.

بنابراین بهتر است دربارهٔ این برنامه و زیرمجموعه‌های آن از کارشناسان حرفه‌ای ما راهنمایی دقیق‌تر بگیرید. تجربهٔ خود اشتغالی و کار در هنگام تحصیل برای این کلاس قابل ‌پذیرش نیست. همچنین درخواست‌ فرد متقاضی در سیستم اکسپرس اینتری ارزیابی می‌شود.

شرایط مهاجرت به کشور کانادا از طریق خود اشتغالی

بله، اخذ اقامت کانادا بدون مدرک زبان قطعاً سخت‌تر از دریافت اقامت با ارائه این مدرک است و مسلماً شانس افرادی که دارای مدرک زبان معتبر با نمره عالی هستند برای اخذ ویزا و اقامت، بیشتر است. در این مقاله معیارهای مناسب برای انتخاب یک تیم مشاورتی مطمئن و خدماتی را که شرکت ای ویزا در زمینه مشاوره مهاجرت به کانادا ارائه می‌دهد، مورد بررسی قرار دادیم. همانطور که گفتیم، تمام وکلای این شرکت مجوز دارد و بزرگ‌ترین شرکت در استان بریتیش کلمبیا است. برنامه‌های استانی مهاجرت به کانادا از روش‌های سریع اخذ اقامت دائم کانادا هستند. هر کدام از استان‌ها برنامه‌‌ های منحصر به فرد خود را دارند و طبق قراردادی که با اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی امضا می‌کنند، می‌توانند برای برطرف کردن نیازهای کاری خود نیروهای خارجی جذب کنند.

امتیازبندی مهاجرت به کانادا

ممکن است ایده نوآورانه نداشته باشید ولی بتوانید با پرداخت هزینه در یک ایده نوآورانه شرکت کنید و از آن طریق به کانادا مهاجرت کنید. من ۳۴ سال دارم،متاهل هستم و فرزندی ندارم،در یک شرکت بین المللی مشغول به کار هستم و دارای گواهی نامه پایه یک و چرثقیل و لیفتراک هستم. بهترین مسیر ممکن برای اینکه سریع و راحت به کانادا مهاجرت کنید موقعی مشخص می‌شود که ابتدا شرایطتان به دقت ارزیابی شود. اگر می‌خواهید پرونده شما سریع‌تر به موفقیت برسد وکیل مجله خبری مهاجرت می‌تواند راه حل فوق العاده‌ای باشد. پایلوت مهاجرت به روستاها و مناطق کم‌جمعیت کانادا در سال 2019 به‌عنوان ابتکاری تازه برای تحریک رشد اقتصادی و رشد جمعیتی در این مناطق راه‌اندازی شد.

یکی از شرایط و مدارک مهم برای مهاجرت به کانادا که از جمله شرایط عمومی مهاجرت به کانادا و شرایط زندگی در کانادا است، تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسه و دارا بودن مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه است. برای متقاضیانی که قصد تحصیل در دانشگاه های کانادا را دارند، شرایط برای ارتقا مهارت زبان انگلیسی یا فرانسه وجود دارد. علاوه بر این متقاضیان می توانند دوره و کورس زبان را در کالج های کانادا فراگیرند و برای تحصیل در دانشگاه های این کشور آماده شوند. یکی دیگر از انواع برنامه های مهاجرت سرمایه گذاری در کانادا و شرایط رفتن به کانادا روش کارآفرینی در این کشور است. متقاضیان دارای تمکن مالی کافی می توانند از طریق برنامه سرمایه گذاری کارآفرینی Entrepreneur به کانادا مهاجرت کنند. از مهم ترین شرایط کارآفرینی در کانادا دارا بودن سوابق کاری حرفه ای، دارا بودن تمکن مالی کافی و دارا بودن ایده و طرح تجاری نوآورانه را نام برد.

مهاجرت از طریق استارت آپ