اقامت کانادا مهاجرت به کانادا با ساوجی-کمک مهاجرت

این فراوانی از منابع طبیعی به این معنی است که برای کار در کانادا مانند ساخت خانه‌ها و تعمیر خانه‌ها، مقرون به صرفه است. کانادایی حق دریافت 60 درصد از حقوق و دستمزد قبلی شان را در صورت از دست دادن شغل شان دارند، در صورتیكه در مدت تقریبا 6 ماه در كانادا تا آن زمان كار کرده باشند. اگر مادر فرزند دارای تابعیت و شهروندی کانادا باشد و پدر تابعیت یک کشور دیگر را داشته باشد و فرزند در خاک کانادا متولد شود، فرزند تابعیت پدر و مادر خود را دریافت می کند. اگر والدین فرزند متولد شده در کانادا دارای حق شهروندی و تابعیت کشور کانادا باشند، کودک نیز شهروندی و تابعیت این کشور را دریافت خواهد کرد.

  • پس از اخذ جاب آفر و ویزای کار و مهاجرت موقت به کانادا، از طریق استان‌ها یا یکی از برنامه‌های فدرال (تجربه کانادایی یا پایلوت) امکان اخذ اقامت دائم کانادا از طریق کار را خواهید داشت.
  • با اخذ جاب آفر کانادا در یک استان، سیستم اکسپرس اینتری، سرمایه‌گذاری و… می‌توانید به یکی از استان‌های کانادا مهاجرت کنید.
  • روش‌های مهاجرت به این کشور مختلف است و قرار نیست شرایط شما دقیقا مانند یک متقاضی دیگر باشد.
  • لازم به ذکر است که داشتن پیشنهاد کار از سوی یک کارفرما در کانادا (پیشنهاد کارJob offer) می تواند نقطه مثبتی برای این نوع مهاجرت و در نهایت دریافت اقامت باشد.
  • برای دریافت پذیرش مدارکی مانند پاسپورت معتبر، مدارک هویتی، مدارک تحصیلی گذشته، ریزنمرات تحصیلی، مدارک زبان انگلیسی یا زبان فرانسه با توجه به درخواست دانشگاه، انگیزه نامه تحصیلی و معرفی نامه اساتید نیاز دارید.

به کمک این نامه می‌توانید برای گرفتن ویزای تحصیلی کانادا اقدام کنید. کشور کانادا از جمله کشورهایی بوده که از قانون خاک پیروی می‌نماید. بر حسب این قانون، اگر نوزادی در خاک کانادا مجله خبری مهاجرت یا در حال عبور از خاک کانادا؛ حال حتی می‌خواهددر هواپیما، کشتی و… باشد متولد شود، آن نوزاد رسما شهروند کانادا محسوب شده و از کلیه حقوق شهروندی کشور کانادا بهره‌مند خواهد بود.

برنامه اکسپرس انتری یک سیستم امتیاز دهی آنلاین می باشد که دولت کانادا برای مدیریت و رسیدگی به درخواست اقامت دارد از طریق نیروی کار بین المللی آن را طراحی کرده است. قوانین مهاجرتی کانادا درخواست‌های ویزای اقامت دائم را در 4 دسته اصلی در نظر می‌گیرد. شرایط مختلفی برای اجازه اقامت در کانادا تحت هر یک از این دسته بندی‌ها وجود دارد. بدیهی است که هر چه امتیاز کسب شده بالاتر باشد، شانس بیشتری برای دریافت اقامت دارید. اگر برای کار قصد دارید تا به کانادا مهاجرت نمایید می توانید به مراکزی که نیروی کار را با پیش نیاز زبان فرانسه می پذیرند درخواست دهید و درصورتی که درخواستتان قبول شد، اقدامات مربوط به ویزا را به پشتوانه دعوتنامه کاری انجام دهید.

مثلاً این شرکت می‌تواند به یک ایرانی تعلق داشته باشد و نیروی کار خود را از داخل ایران تأمین کند. اگر هنوز در تلاش برای درخواست ویزا یا مجوزهای مناسب برای ورود به کانادا هستید ، لطفا یک ارزیابی رایگان را پر کنید تا درباره گزینه های خود برای مهاجرت به کانادا بیشتر بدانید . ما عملکرد و خط مشی خود را به گونه ای طراحی کرده ایم که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی از تجربه ای که در طول این سالها با همکاری نزدیک با افراد و خانواده هایی که برای اولین بار به کانادا آمده است ، بهره مند شوید .

برخی از مسیرهای مهاجرت در زیرگروه فدرال و برخی در زیر گروه استان ها قرار دارند. وجه مشترک همه این ها این است که شما کسب و کاری را در کانادا راه اندازی کنید. وجه مشترک همه این‌ها این است که شما کسب و کاری را در کانادا راه اندازی کنید. این روش در حال حاضر بسیار دشوار بوده و افراد بسیار معدودی در این روش واجد شرایط می‌شوند.

هزینه کارآفرینی

برخی از متقاضیان به علت بی اطلاعی از روش‌های متنوع مهاجرتی، روشی را در نظر می‌گیرند که به هیچ وجه آنها را به مقصد نخواهد رساند. برای اطمینان از مسیر انتخابی و بررسی اینکه ایا شرایط لازم را دارید یا خیر، می‌توانید هر جا که زندگی می‌کنید، به سادگی از مشاوره آنلاین مهاجرت به کانادا استفاده کنید. یک جلسه مشاوره آنلاین با کارشناسان حرفه‌ای ای ویزا دید بسیار وسیعی درباه مسیری که در پیش دارید، ارائه می‌دهد و بسیاری از شک و شبه‌ها را از همان گام نخست رفع می‌کند. برای اطلاع دقیق تر درمورد نحوه امتیازبندی و آگاهی از اینکه به طور مثال داشتن تحصیلات لیسانس، مدرک آیلتس 6 و سن 25 سال چه مقدار امتیاز برایتان به ارمغان می آورد به صفحه امتیازبندی مهاجرت به کانادا مراجعه فرمایید. یکی از راه هایی که برای سرمایه گذاری در کانادا دارید، خرید بیزینس است.

پس پیشنهاد می شود حتی پس از سابمیت پروفایل تان همچنان در پی افزایش مهارت ها و به دنبال آن امتیازتان باشید تا هرچه تا هرچه سریعتر دعوتنامه برایتان ارسال شود. ویزای توریستی به دارندگانش اجازه می دهد به عنوان توریست در کشور مقصد حضور داشته باشند و به هیچ عنوان افراد با این ویزا اجازه کار یا تحصیل در کشور کانادا نخواهند داشت. چرا که دولت کانادا بیزینس هایی که از طریق ویزای استارت آپ در کانادا اجرایی شوند را حمایت مالی نمیکند بنابراین متقاضی می بایست به صورت حساب بانکی بودجه مورد نیاز برای این پروسه را نشان دهد که میزان آن به تعداد نفرات خانواده متقاضی بستگی دارد.

متقاضیان با دارا بودن شرایط ویزای کار کانادا، شرایط عمومی مهاجرت به کانادا، شرایط ویزای تحصیلی کانادا و شرایط اقامت در کانادا می توانند مقدمات شرایط اخذ تابعیت کانادا را نیز مهیا کنند. در نتیجه مدارک موردنیاز برای هرکدام از این روش‌ها نیز با یکدیگر متفاوت هستند. اما یکسری مدارک کلی و مشترک بین تمام روش‌های مهاجرت به کانادا وجود دارد. از مهم‌ترین مدارک لازم می‌توان به مدرک تحصیلی، سوابق کاری، رزومه، مدرک زبان، مدارک هویتی، معاینات پزشکی، فرم درخواست ویزا و اثبات تمکن مالی اشاره کرد که با توجه به روش مهاجرتی موردنظر شما مدارک باید به سفارت کانادا ارائه گردد. روش دیگر در زیرمجموعهٔ مهاجرت کاری به کانادا، کار به‌عنوان مراقب کودک یا بهیار است.

اما اگر بتوانید دوره های تکمیلی این تخصص را در کشور کانادا بگذرانید، برای ورود به بازار کار، بهترین گزینه است. بایستی رزومه کاری خود را برای مراکز ارائه دهنده خدمات شغلی ارسال کنید تا در صورت نیاز برای شما دعوتنامه کاری ارسال کنند، اما در نظر داشته باشید که می توانید با گذراندن دوره های فنی در رشته مرتبط نیز ، وارد بازار کار شوید. می توانید مدارک خود را + ریز نمرات آخرین سال تحصیلی برای ما ارسال کنید تا امکان سنجی های لازم بررسی شده و به شما اطلاع دهیم.

تحصیل پزشکی و دندان پزشکی در کانادا