مهاجرت به کانادا 2023 بهترین روش های اقامت در کانادا و قوانین آن-کمک مهاجرت

مرحله آخر هم تکمیل مدارک، آزمایشات پزشکی و گواهی عدم سوءپیشینه است. با انجام مراحل ثبت برند، کارهای مالی، نام تجاری و… شرکت شما ثبت می‌شود. خب پس چرا داریم درباره ثبت تجاری حرف می‌زنیم؟ نکته اینجاست که اگر شرکت شراکتی باشد، یا مثلا ۵۰ درصد سهام را به نام همسرتان بزنید اوضاع فرق می‌کند. در اینصورت شما می‌تواند به عنوان نیروی کار در این شرکت مشغول شوید. و خب به دلیل کار در کانادا، شرایطش را دارید که برای اقامت دائم اقدام کنید.

جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با موسسه مهاجرتی ایران کانادا در ارتباط باشید. حوزه‌های کاری مجاز در این برنامه به دسته‌های گوناگونی طبقه‌بندی شده‌اند. تحصیلات عالی و مدرک دانشگاهی در این برنامه ضروری نیست ولی وجود آن امتیاز شما را افزایش می‌دهد. همسری که از این طریق اقامت دائم دریافت کرده است تا ۵ سال اجازه اسپانسر شدن برای همسر دیگری را نخواهد داشت. خیر، اما سن یکی از فاکتورهای مهمی است که در سیستم‌های امتیاز بندی مهاجرتی تاثیر گذار است.

در سال 2019 ، کانادا 1700 درخواست مهاجرت ازدواج به کانادا را به دلیل جعلی بودن آنها رد کرد. اکنون بسیاری از مهاجران از طریق اکسپرس اینتری وارد کانادا می شوند. کانادا کشوری در شمال آمریکای شمالی است که از ده استان و سه قلمرو تشکیل شده است.از شرق تا اقیانوس اطلس ، از غرب تا اقیانوس آرام ، از شمال به اقیانوس منجمد شمالی ، و از جنوب به ایالات متحده مجله خبری مهاجرت امتداد دارد. کانادا دومین کشور بزرگ جهان از نظر مساحت کل و چهارمین کشور بزرگ جهان از نظر مساحت است. پیشنهاد می کنیم قبل از تماس با مشاوران ما از روش های مهاجرت به برخی از کشورهای ایده آل اروپایی نیز مطلع شوید. ثبت شرکت در این کشور نیازمند مراحل مختلفی است ، اما به عنوان یکی از اصلی ترین ها شما باید حتما یک شریک مقیم این کشور نیز داشته باشید.

در هر بار ورود نیز می‌توانید به مدت 6 ماه در این کشور اقامت کنید. کشور کانادا یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای جهان است که مهاجرت به این کشور بسیار پرطرفدار است.مهاجرت به کانادااز روش‌های مختلف مهاجرت از جمله مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، مهاجرت و ویزای سرمایه گذاری در کانادا و غیره امکان پذیر است. کشور زیبای کانادا یکی از بهترین کشورهای جهان برای همه مهاجران به ویژه ایرانی‌ها محسوب می‌شود. این کشور پهناور با در اختیار داشتن منابع طبیعی فراوان و جمعیت بسیار کم و فرصت‌های شغلی فراوان نیازمند افراد متخصص و توانا و با مهارت از اقصی نقاط جهان برای به چرخش درآوردن چرخ‌های اقتصاد کشور می‌باشد.

موسسات آموزشی ٬ مدارس و دانشکاه های طرف قرارداد ما

با افزایش جمعیت مهاجر به کانادا در طی سال‌های اخیر، برخی از استان‌های کانادا بیشتر از دیگر استان‌ها در میان مهاجران محبوبیت پیدا کردند. دلایل متعددی برای این امر وجود دارد که شاید اصلی‌ترین آن‌ها مربوط به سطح رفاه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی، موقعیت‌های شغلی و سطح درآمد افراد، کیفیت نظام تحصیلی و… در راستای این روش مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج، ازدواج زوجین حداقل به میزان 2 سال باید حفظ گردد. در طول 3 سال گذشته حداقل یک سال سابقه کار تمام وقت یا معادل آن در کانادا را داشته باشند. بارها دیده شده که متقاضیانی که به تنهایی اقدام کرده‌اند به علت نقص در پرونده مهاجرتشان، ریجکت شده‌اند.

  • در واقع این مدارک باید اثبات کند که شما بعد از اتمام تحصیلی‌تان در کانادا به کشور خود برمی‌گردید.
  • بعد از ارائه مدارک و درخواست به دانشگاه، پرونده شما بررسی می‌شود.
  • کشور کانادا یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای جهان است که مهاجرت به این کشور بسیار پرطرفدار است.مهاجرت به کانادااز روش‌های مختلف مهاجرت از جمله مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، مهاجرت و ویزای سرمایه گذاری در کانادا و غیره امکان پذیر است.
  • منتهی باید در نظر اگر از طریق برنامه استانی می خواهید دعوتنامه دریافت نمایید هر کدام از استان ها لیست مشاغل مورد نیاز خود را ارائه می دهند که در این لیست طی زمان تغییراتی نیز ممکن است رخ دهد.
  • احتمالاً می دانید که موارد زیادی وجود دارد که می تواند باعث شود درخواست ویزای شما رد شود یا حتی چندین سال از مهاجرت به کانادا منع شوید.

این استان به دلیل آب‌وهوای دلپذیر، بازار کار فوق‌العاده و همچنین حمایت همه‌جانبه از کارآفرینان و استارتاپ‌ها به یکی از مقاصد پر تقاضای نه تنها ایرانیان بلکه سایر مردم در جهان برای مهاجرت تبدیل شده است. متقاضیان می‌توانند از طریق برنامه استانی بریتیش کلمبیا به اختصار در این استان اقامت کنند. از مزایای مهاجرت به کانادا می‌توان به دسترسی به یک محیط امن و تمیز اشاره کرد.

مراحل زیر را برای درخواست مهاجرت به کانادا دنبال نمایید

قبل از اینکه امتیازبندی اکسپرس اینتری را بررسی کنیم، بهتر است کمی از سه برنامه مهاجرتی آن بدانیم. روند اخذ ویزا ممکن است طولانی باشد و صبر و هزینه زیادی از شما بگیرد. این رقم در سال 2021 در تاریخ کانادا رکورد جدیدی با پذیرش 401 هزار مهاجر را زد که قبل از آن آخرین رکورد در سال 1913 و در خلل جنگ جهانی اول و به تعداد 400 هزار نفر بوده است. در حال حاضر در کانادا بیش از 30 گروه قومیتی مختلف در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و همین موضوع موجب غنی‌ شدن فرهنگ کانادایی در خلقیات اجتماعی و هنجارهای فرهنگی گردیده است. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که تمایل دارید با مهاجرت به کانادا شرایط زندگی خود را تغییر دهید و یا به امکانات و فرصت‌های بهتری دست پیدا کنید تا پایان این مقاله با ادب ویزا همراه شوید.