اقامت و مهاجرت به کانادا + هزینه و شرایط 2023 موسسه اصطهباناتی-کمک مهاجرت

وجود مهاجران در کانادا باعث می‌شود که اسکان در این کشور بسیار آسان‌تر شده و ارتباط برقرار کردن در این کشور بسیار راحت‌تر شود. دریافت اقامت استرالیا برای ایرانیان 2023 استرالیا به عنوان محبوب‌ترین مقصد مهاجرت ایرانیان بعد از آمریکا و کانادا شناخته می‌شود…. مدت زمان ویزای کار پس از تحصیل در استرالیا افزایش یافتادامه خبر . به علاوه سعی کنید طوری برنامه ریزی کنید که از نظر مالی نیز به مشکل نخورید و سریع‌ترین راه را برای دسترسی به حساب‌های خود در کانادا انتخاب کنید. طرف دوم ازدواج دارای مجوز شهروندی کانادا و یا از شهروندان کانادا باشد. فعالیت خود اشتغالی برای موسسه خصوصی و یا دولتی باید به صورتی باشد که فعالیت متقاضی وابسته به کار در آن موسسه نباشد و بتواند مستقلانه از محل فعالیت خود کسب درآمد کند.

و تصمیم بزرگی به اسم مهاجرت

قطعا پیشنهاد می شود هر دو با هم یک پروفایل تشکیل دهند تا امتیاز یک پروفایل بالاتر رود و شانس بالاتری برای دریافت دعوتنامه داشته باشند. اوتاوا پایتخت این کشور بوده و تورنتو، مونترال و ونکوور از دیگر شهر های مهم آن هستند. از آنجایی که بخش اصلی اقتصاد کانادا وابسته به نفت بوده و اغلب مشاغل، صادرات و درآمد مالیاتی کشور از این بخش است، ممکن است نگرانی‌هایی درمورد میزان پایداری اقتصاد این کشور به وجود بیاورد. ایرانیان برای مهاجرت تمایل بیشتری به برخی استان های کانادا دارند. نیوبرانزویک، ساسکاچوان و بریتیش کلمبیا استان های محبوب ایرانیان هستند.

مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ و کارآفرینی

ضمن اینکه شرکت رادسام می تواند مترجمین رسمی در کانادا و ایران به شما معرفی کند که گواهی موقت مدرک تحصیلی شما را بدون نیاز به آزادسازی مدرک برایتان ترجمه کنند. سیستم مراقبت‌های بهداشتی در کل سیستم بسیار خوبی است که به طور عادلانه با افراد رفتار می‌کند. برنامه‌های اجتماعی زیادی وجود دارند که بر آموزش و تمرین تمرکز می‌کنند تا به افراد کمک کند که شغلی با مهارت فراوانی کسب کنند. اگر شهروند و تبعه کانادا با یک زن خارجی ازدواج کند، فرزند متولد شده از این زوج در خاک کانادا تابعیت کانادا را دریافت می کند. بیشتر کشورهای جهان برای اعطای تابعیت به کودکان خارجی متولد شده در این کشورها بر اساس دو قانون خون و خاک عمل می کنند. بر طبق قانون خون اگر کودکی در یک کشور خارجی از پدر و مادری متولد شود که دارای تابعیت آن کشور باشند، تابعیت آن کشور به کودک متولد شده اعطا می شود.

این اطلاعات شما را با اقتصاد ، جغرافیا ، فرهنگ ، سیاست ، سیستم های مراقبت های بهداشتی و سیستم های آموزشی هر استان و سرزمین آشنا می کند. در این بخش ما هدف ما فراهم کردن ابزارها ، منابع و اطلاعات مورد نیاز برای اطمینان از ادغام موفقیت آمیز شما در جامعه کانادا و نیروی کار کانادا است. اگر به دنبال پیدا کردن برنامه مهاجرتی مناسب خود برای کانادا هستید، در این مطلب موضوعات مرتبط با راه های مهاجرتی کانادا را ارائه خواهیم کرد تا به شما کمک کند با شناخت بالاتر، تصمیم درستی بگیرید.

ذکر این نکته ضروری است که متقاضیان بدون وکیل مهاجرتی کشور کانادا و از طریق ارسال مدارک به سایت اداره مهاجرت کشور کانادا می توانند برای مهاجرت به کشور کانادا اقدام کنند. اما برای دریافت نتیجه مطلوب و با ریسک کمتر و در زمان کوتاه تر مشاوره مهاجرت به کشور کانادا با وکیل مهاجرت به کشور کانادا بهترین گزینه ممکن است. با توجه به این که جمعیت کانادا در حال پیر شدن است، سیاست های مجله خبری مهاجرت این کشور و دولت آن در جهتی است که مهاجران جوانتر وارد آن شوند. با این حال یکی از موارد بسیار مهم که در سایت اداره مهاجرت کانادا نیز مطرح شده، شرط سنی مهاجران می باشد. تجربه نشان می دهد که معمولاً افراد ۲۵ تا ۳۵ سال بیشترین امتیاز ها را در زمینه سن دریافت می کنند و شانس بیشتری برای دریافت ویزا خواهند داشت. در زمینه سنی، روشی که برای مهاجرت انتخاب می کنیم تاثیر زیادی دارد.

  • ویزای کاری کانادا با هدف نیروی ماهر، خود اشتغالی و یا شروع کسب و کار صادر می‌شود.
  • آزمون سلپیپ برای مهاجرت ، پناهندگی و شهروندی کانادا و انواع اقامت دائم و مهاجرت و همچنین جهت صدور گواهینامه حرفه ای برای تعدادی از سازمان ها پذیرفته می شود.
  • هزینهٔ درخواست از این طریق، ۱۰۴۰ دلار و مدت زمان لازم برای بررسی آن ۶ ماه است.
  • اگر هیچ یک از موقعیت های ذکر شده برای شما صدق نمی کند، هرگز ناامید نشوید.
  • یکی از بهترین اقداماتی که داوطلبان می‌توانند در راستای صرفه‌جویی در زمان و هزینۀ خود انجام دهند، آشنایی با راه‌های مهاجرت به کانادا و شرایط هر کدام است.

برنامه آزمایشی یا پایلوت مهاجرتی مناطق روستایی و شمالی کانادا یک برنامه کامیونیتی محور است (community-driven) است. این برنامه با هدف گسترش سود و منفعت اقتصادی در جوامع کوچک کانادا طراحی شده و به دنبال جذب نیروهای کار خارجی است که قصد کار و زندگی در یکی از این جوامع را دارند. متقاضیان پس از تایید جامعه مورد نظر، اقامت دائم خود را از اداره مهاجرت کانادا دریافت خواهند کرد. برنامه خود اشتغالی فدرال کانادا بر اساس سیستم امتیاز بندی است و امتیاز شما بر اساس ۵ فاکتور سابقه کار، میزان تحصیلات، سن، توانایی زبان انگلیسی یا فرانسه، و انطباق پذیری محاسبه می‌شود. حداکثر امتیازات این برنامه ۱۰۰ است که برای واجد شرایط بودن باید حداقل ۳۵ امتیاز کسب کنید.

افراد پناهنده، تا یک سال (و در مواردی بیشتر) تحت تکفل مالی قرار می‌گیرند. اما بعد از این مدت اگر فرد ارزش افزوده‌ای نداشته باشد ممکن است دیپورت شود. در آخر با پذیرش نهایی می‌توانید همراه اعضای خانواده به کبک مهاجرت کنید. مبلغ ۱.۲ میلیون دلاری هم بعد از ۵ سال سرمایه‌گذاری به شما بازگردانده می‌شود. در واقع شما نیازی نیست حتما شرکتی ثبت کنید یا گزارش‌های سودآوری استارتاپتان را به دولت ارائه بدهید. حتی بعد از این سرمایه‌گذاری، الزامی برای کار کردن یا کار مدیریتی در کانادا هم ندارید.