مزایا و معایب مهاجرت به کانادا چیست؟ آیا به کانادا مهاجرت کنیم؟-کمک مهاجرت

ویزای چند ساله به مدت 10 سال اعتبار دارد ، اما به دلیل اعتبار 5 ساله گذرنامه ایرانی ، ویزای 5 ساله نیز نامیده می شود. این ویزا برای ورودهای متعدد معتبر است و با هر بار ورود می توانید تا 6 ماه در کانادا بمانید. در سال های اخیر ، این امر منجر به افزایش نرخ زاد و ولد خارجیان در کانادا و پدیدار شدن پدیده ای به نام گردشگری هنگام تولد شده است.

این ویزا به طور خاص برای والدین، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌هایی درنظر گرفته شده است که فرزند یا نوه آن‌ها اقامت دائم کانادا را داشته باشد. این افراد با سوپر ویزای کانادا می‌توانند در هر ورود تا 2 سال و نهایتاً تا سقف 10 سال در کانادا بمانند. می‌توانید 3 سال دیگر در کانادا کار کنید و شرایط اخذ اقامت دائم کانادا را برای خود فراهم کنید. در ادامه هم شرایط، هزینه‌ها، امتیازبندی و مدارک مورد نیاز اخذ ویزای کانادا را بررسی می‌کنیم. روش‌های مختلفی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد که می‌تواند در نهایت منجر به دریافت اقامت دائم شود.

با ایمیگو مهاجران ساده‌، ارزان و کم‌دردسر مهاجرت می‌کنند و در مقابل، آژانس‌های مهاجرتی نیز بدون صرف هزینه‌های کلان برای تبلیغ کسب‌وکار خود، به مشتری واقعی دست می‌یابند. ورک پرمیت یا مجوز کار چیست؟ اگر شما قصد کار در کانادا را دارید، و واجد شرایط مهاجرت به این… اکنون پزشکان می توانند برای برنامه اکسپرس اینتری کانادا درخواست دهندادامه خبر . مثلا دوره آموزشی شما دو ساله اما اعتبار ویزای تحصیلی شش ماهه باشد.

  • اما بعد از راه‌اندازی سیستم اکسپرس اینتری، تقاضاها فقط از همین راه بررسی می‌شوند.
  • برای مشاوره حضوری می توانید به دفاتر میرداماد و شهرک غرب مراجعه فرمایید.
  • اگر مادر فرزند دارای تابعیت و شهروندی کانادا باشد و پدر تابعیت یک کشور دیگر را داشته باشد و فرزند در خاک کانادا متولد شود، فرزند تابعیت پدر و مادر خود را دریافت می کند.
  • امنیت شغلی همچنین می تواند به شما آزادی برنامه ریزی برای زندگی جدید در کانادا را بدهد در حالی که خیالی آسوده دارید که از قبل شاغل هستید.

متقاضیان برای برخی از برنامه های مهاجرتی کانادا باید دارای مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه و یا حداقل آشنایی با این زبان ها داشته باشند. از جمله مدارک زبان معتبر و مورد پذیرش اداره مهاجرت کشور کانادا که در سایت این سازمان تایید شده است، مدرک آیلتس و تف و سلپیپ را می توان نام برد. مدرک زبان تافل مورد تایید اداره مهاجرت کشور کانادا نیست اما متقاضیان با ارائه آن می توانند پذیرش تحصیلی را از دانشگاه های کانادا دریافت کنند. متقاضیان برای مهاجرت به کشور کانادا از طریق روستاها و استان های شمالی باید دارای شرایط لازم باشند.

صفر تا صد مهاجرت به کانادا و اخذ تابعیت کانادا

هر استان مسیرهای مختلفی تعیین کرده و گاه یک مسیر چند زیر شاخه دیگر دارد. اگر شرایط تحصیلی، زبان، سن و تجربه کاری داشته باشید و مشاوره درست دریافت کنید، مجله خبری مهاجرت با این برنامه‌ها تقریبا آسان خواهد بود. اما فقط شرکت‌های مهاجرتی که به معنای واقعی در این زمینه حرفه‌ای هستند می‌توانند با توجه به شرایط متقاضی بهترین مسیر را تعیین کنند. اما تجربه نشان داده است که با وجود اخذ پذیرش از بهترین دانشگاه‌های کانادا و ارائه مدارک کافی این احتمال وجود دارد که درخواست شما برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا ریجکت شود. برای مثال ممکن است شما در استادی پلن خود به حد کافی توضیح نداده باشید که چرا می‌خواهید در کانادا تحصیل کنید و پس از تحصیل در کانادا شغل شما در کشور مبدا چه پیشرفت‌هایی خواهد داشت. این باعث می‌شود تا آفیسر فکر کند که قصد مهاجرت همیشگی به کانادا را دارید و قرار نیست به کشور خود برگردید.

مزایای زندگی و مهاجرت به کانادا