اقامت و مهاجرت به کانادا + هزینه و شرایط 2023 موسسه اصطهباناتی-کمک مهاجرت

با آن شغل همخوانی داشته باشد می‌تواند با مصاحبه با کارفرمایان و سپس توافق، پیشنهاد کار دریافت نموده و سپس ویزای کاری خود را دریافت نمایید. ویزایی که از این طریق اعطا می‌شود یک ویزای موقت بوده و شما با حضور و اشتغال به مدت 3 سال در کانادا، می‌توانید با شرکت در برنامه اکسپرس اینتری در جهت اخذ اقامت دائم اقدام نمایید. برای اخذ ویزای جاب آفر کانادا عموما تخصص و مدرک تحصیلی مرتبط با آن شغل، سابقه کار و دانش زبان (ارائه مدرک زبان با نمره قابل قبول) را نیاز خواهید داشت. اگر می‌خواهید از طریق ویزای استارتاپی یا راه‌اندازی کسب‌وکار به کانادا مهاجرت کنید به طرح تجاری یا بیزینس پلن احتیاج دارید.

کشور کانادا برای اعطای تابعیت به کودکان متولد شده در این کشور بر اساس قانون خون و خاک عمل می کند. بر طبق این قانون اگر پدر یا مادر یا هر دو والدین فرزند متولد شده در خاک کانادا دارای تابعیت کانادا باشند، این کودک تابعیت کانادا را اخذ می کند. به طور کلی همه کشورهای جهان برای اعطای تابعیت و شهروندی به کودکان متولد شده در این کشورها بر طبق دو قانون خون و خاک عمل می کنند.

متقاضی پس از اخذ این ویزا و شروع به کار هم می‌تواند برای اخذ اقامت دائم کانادا درخواست دهد. تقریباً 33 درصد از صاحبان مشاغل در کانادا مهاجر هستند که به نوبه خود یک آمار قابل‌توجهی است. مهاجرت کاری به کانادا از جمله بهترین روش‌های پیش روی افرادِ علاقه‌مند به مهاجرت به کانادا است، روشی که می‌تواند منجر به دریافت اقامت دائم نیز شود.

  • ورود قانونی و شرایط رفتن به کانادا شامل چند نوع ویزا می شود که در این قسمت مقاله راجع به آن ها صحبت می کنیم.
  • امنیت و آرامش بالایی در این کشور حکم فرماست و شما می‌توانید زندگی ایده آلی را با سطح استاندارد بالا در کانادا تجربه کنید.
  • به دلیل پیچیدگی اخذ ویزا از این طریق به شما توصیه می‌کنیم که تمام اقدامات خود را زیر نظر وکلای بین‌المللی انجام دهید تا دچار مشکل نشوید.
  • سپس بهتر است در زمانی که پروفایل خود را سابمیت میکند و استان های مورد علاقه تان را انتخاب میکنید استانی را انتخاب کنید که شغل شما جز لیست مشاغل پر نیاز آن استان باشد.
متقاضی نباید مدت زمان کوتاهی قبل از ارائه درخواست برای اخذ اقامت دائم کانادا با شهروند کانادا آشنا شده باشد. امکان زندگی و کار در هر شهر و استان کانادا و همچنین عدم نیاز به سرمایه گذاری و کوتاه بودن روند رسیدگی به این پرونده مهاجرتی بین 10 ماه تا یک سال از مهم ترین مزایا و شرایط خود اشتغالی در کانادا است. از دیگر قوانین و شرایط خود اشتغالی در کانادا این است که متقاضی برای اخذ ویزای خوداشتغالی کانادا باید دارای تمکن مالی کافی برای پرداخت هزینه های زندگی حداقل 6 ماه اول در کانادا باشد. ویزای ورزشکاران و ویزای هنرمندان از جمله ویزاهای خود اشتغالی کانادا محسوب می شود.

صفر تا صد مهاجرت به کانادا و اخذ تابعیت کانادا

اما مهاجرت و اخذ اقامت این کشور شگفت انگیز به سادگی میسر نمی‌شود. بدین منظور کارشناسان و مشاوران برجسته موسسه حقوقی و مهاجرتی میرداماد در این مقاله به شرح و توضیح چگونگی اخذ اقامت این کشور و شرایط لازم برای این امر می‌پردازند. همانطور که گفتیم کشور کانادا به دلیل شرایط عالی، مقصد تعداد زیادی از مهاجران بین‌المللی است. این کشور روش‌های بسیاری را برای مهاجرت در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد که انتخاب صحیح مسیر مهاجرت به کانادا برای شما اهمیت بسیار زیادی دارد. کارشناسان مهاجرت ما در باراد اماده هستند تا با بررسی دقیق شرایط شما بهترین مسیر برای مهاجرت به کانادا را به شما پیشنهاد دهند و تا رسیدنه به نتیجه شما را همراهی کنند.

استان های شمالی کانادا و 11 شهر کوچک و بزرگ کانادا در این برنامه مهاجرتی شامل استان های نوا اسکوشیا، استان نیوبرانزویک، استان نیوفاندلند و لابرادور و جزیره پرنس ادوارد و همچنین شهرهای Timmins، Gretna و Moose Jaw می باشد. اهداف دولت کانادا برای اجرای این برنامه مهاجرتی نیاز دولت فدرال و دولت های استانی به متقاضیان متخصص و با سوابق کاری برای رفع کمبودهای نیروی کاری ماهر این مناطق می باشد. یکی از برنامه های مهاجرت نسبتاً جدید دولت کانادا برای جذب متقاضیان بین المللی در مناطق کمتر برخوردار و یا شهرها و روستاهای کم جمعیت این کشور برنامه مهاجرت به کشور کانادا از طریق روستاها و استان های شمالی است. این برنامه مهاجرتی که در سال 2019 تصویب شد، به منظور افزایش جمعیت و رونق اقتصادی این مناطق کانادا اجرا کرد.

در ادامه هزینه‌هایی مانند خورد و خوراک و حمل و نقل و … را در جدول بررسی می‌کنیم. برادر، خواهری که در کانادا زندگی کند و شهروندی یا اقامت دائم کانادا را داشته باشد. اگر فرزند مجله خبری مهاجرت دارای مادر شهروند کانادا باشد و در کانادا متولد شود، این فرزند تابعیت کانادا را دریافت می کند، اگر این فرزند در خارج از کشور کانادا متولد شود، این تابعیت را دریافت می کند.

هر چه شناخت وکیل و مشاور از قوانین مهاجرتی عمیق‌تر باشد، او امکان ارائه پرونده قویتری را داشته و این موضوع به اخذ نتیجه مطلوب کمک می‌کند. در واقع یک وکیل مهاجرتی خوب می‌تواند شانس ویزای شما را افزایش دهد. یکی از بزرگترین دغدغه‌های همه مهاجرین کاری و تحصیلی موضوع اقامت دائم است. ما در ویزا موندیال تا سقف دو بار و تا سه سال پس از فارغ‌التحصیلی شما در کانادا برای گرفتن اقامت دائم شما تلاش خواهیم کرد. درخواست مهاجرت به کانادا از ایران سال به سال بیشتر و بیشتر می‌شود. انگار که هر سال تقاضای ایرانیان برای رفتن به کانادا به شکل فزاینده‌ای در حال رشد است و ایرانیان هم جزء اقشار موفق کشور کانادا هستند.

خرید خودرو در کانادا