مهاجرت به کانادا 2023 بهترین روش های اقامت در کانادا و قوانین آن-کمک مهاجرت

از دیگر نکات مهم که در رابطه با مهاجرت به کشور کانادا باید به آن توجه داشت، علاوه بر مخارج ویزا و سفر، داشتن حداقل تمکین مالی است. به طور کلی، حداقل تمکین مالی برای یکسال زندگی در کانادا در حدود 13هزار دلار است. همچنین هزینه‌های ویزا و مهاجرت نیز هر ساله با توجه به کشور مبدأ و دیگر عوامل تغییر خواهد کرد. بنابراین نمی‌توان مبلغ مشخصی را برای هزینه دریافت ویزا عنوان کرد. بهترین راه برای اطلاع از این موضوع، برقراری ارتباط با کارشناسان این حوزه است. شیوه‌های راه اندازی و علی الخصوص خرید بیزینس فعال پیچیدگی‌های قانونی خود را دارند و به راحتی منجر به اقامت دائم کانادا نمی‌شوند.

ثبت درخواست مشاوره فوری

یکی از راه‌های نسبتا آسان برای مهاجرت به کانادا، ازدواج با فرد شهروند یا مقیم دائم کانادا است. پس از ازدواج، همسرتان از طریق ویزای ازدواج کانادا اسپانسرشیپی شما را به عهده گرفته و برایتان درخواست اقامت دائم می‌دهد و شرایط مهاجرت شما به این کشور را فراهم کند. شرایط مربوط به اسپانسر کننده و اسپانسر شونده در این نوع ویزا را در بخش قبلی توضیح دادیم.

با این برنامه، شرکت‌های بین‌المللی این امکان را می‌دهند تا به طور موقت نیروهای کار واجد شرایط را به منظور بهبود اثربخشی مدیریت، افزایش رقابت در بازارهای خارج از کشور به کانادا منتقل کنند. اگر قصد رفتن به کانادا را دارید راه‌های متعددی برای مهاجرت ایرانیان به کانادا وجود دارد که در اینجا می‌خواهیم به بهترین و سریع‌ترین آن‌ها به صورت خلاصه اشاره کنیم. تاکنون راه‌های مهاجرت به کانادا که ایرانیان زیادی را به سرزمین بزرگ سفید شمالی رسانده شامل مهاجرت کاری، سرمایه‌گذاری، تحصیلی، استارتاپ، اسکیل ورکر و جاب آفر است. کانادا برنامه‌های مختلفی را برای جذب مهاجران از کل دنیا دارد و برای این منظور نیز روش‌های بسیار متنوعی را پیش روی مهاجران قرار داده است. این بدان معنی است که دولت کانادا از ورود مهاجران به این کشورش استقبال می‌کند.

اسپانسرشیپ خانوادگی باید در استان های مانیتوبا، ساسکاچوان، آلبرتا، نوا اسکوشیا و جزیره پرنس ادوارد اقامت داشته باشد و در این استان ها به کار و اشتغال مشغول باشد. دادن هرگونه اطلاعات و کمک به آشنایی بیشتر با کانادا از جمله آموزش‌ زبان، تاریخ و فرهنگ کانادا و… استان های بریتیش کلمبیا و ساسکاچوان، از آسان ترین استان های کانادا برای مهاجرت هستند. محتوای این مقاله توسط مشاور قانونی مهاجرت کانادا به نگارش درآمده است. به سوالات اپلیکیشن پاسخ دهید و فرم‌ها و مدارک مورد نیاز را آپلود کنید. تمکن مالی ارائه دهید که میزان آن بسته به تعداد اعضای خانواده فرق می‌کند.

شهروند کانادا بودن به معنای بهره‌مندی از تمام مزایا و حقوق شهروندی است و به عنوان یک کانادایی می‌توانید تا همیشه از امکانات این کشور استفاده کنید و زندگی خوبی را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید. امکان همراهی فرزند مدرسه‌ای خود را که دارای ویزای دانش آموزی کانادا است، خواهید داشت که پس از ورود به کانادا می‌توانید آن را به ویزای تحصیلی یا ویزای کار تبدیل کنید. در صورت داشتن شرایط لازم، امکان اخذ پذیرش از دانشگاه‌های کانادا در مقاطع فوق لیسانس و دکترا را دارید و به دنبال آن می‌توانید ویزای تحصیلی کانادا را دریافت کنید. این مهاجران روش‌های متنوعی را برای دریافت اقامت کانادا انتخاب می‌کنند. چه به‌عنوان یک دانشجو و چه به‌عنوان یک سرمایه‌گذار می‌توانید در کانادا زندگی کنید. یک برنامه مهاجرتی است که برای جذب کارآفرینان خارجی که می‌خواهند کسب‌وکار خود را در کانادا راه‌اندازی کنند، طراحی شده است.

در حال حاضر کم هزینه ترین روش مجله خبری مهاجرت، اکسپرس اینتری هست که لازمه امتیازتون محاسبه شود. همانطور که گفتیم روش‌های گوناگونی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد، بنابراین مدارک مورد نیاز برای هر روش مهاجرتی نیز با روش دیگر، تفاوت دارد. اما به طور کلی باید مدارک زیر را به سفارت کشور کانادا ارائه بدهید. وقتی فرزند شما به سن 18 سالگی رسیده و شرایط لازم مهاجرت به کانادا را داشته باشد می تواند باعث شود شما هم ابتدا اقامت دائم و سپس تابعیت بگیرید.

  • مانند اینکه اگر یک فرد ۳۲ ساله برای مقطع فوق لیسانس اقدام به پذیرش و پس از آن اقدام به ویزا کند احتمال ردی ویزای این فرد وجود دارد.
  • همچنین IRCC بر اساس این اطلاعات به شما یک امتیاز در سیستم رتبه بندی جامع اکسپرس اینتری یعنی می‌دهد.
  • باید توجه داشت که هر کدام از روش‌ها ممکن است مدارک بیشتری را با توجه به فرآیند پذیرش خود الزام نمایند.
  • خیر، فعلا تنها از طریق روش ثبت شرکت میتوان برای مهاجرت به کانادا اقدام کرد که به صورت اقامت موقت هست.

کشور کانادا همواره در آمارهای جهانی جزو امن‌ترین کشورهای دنیا معرفی شده است. کسانی که امنیت را اولویت مهاجرت خود قرار می‌دهند، می‌توانند با آسودگی خاطر این کشور را انتخاب کنند. علاوه بر دانشگاه‌ها، آموزش در مدارس این کشور نیز باکیفیت بسیار زیاد و با جدیدترین متدهای روز دنیا انجام می‌پذیرد. مهاجرانی که به صورت خانوادگی به کانادا مهاجرت می‌کنند، نباید نگرانی از آینده تحصیلی فرزندان خود داشته باشند. آیا درخواست مهاجرت شما رد شده است؟ درخواست تجدید نظر فرایندی است که طی آن فردی که دارای اقامت دائم…

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا