فروش اقساطی محصولات ایران خودرو با شرایط بسیار آسان با ارائه یک برگ چک هر کدام از محصولات ایران خودرو که میخواهید بخرید و بعد 3 سال پولش را بدهید! | kamapress

به هر حال، تمامی این موارد در بخش نامه فروش قسطی ایران خودرو بیان خواهند شد. فروش اقساطی ایران خودرو به احتمال زیاد در نیمه دوم سال ۱۴۰۳ آغاز شده و متقاضیان می توانند بدون نیاز به پرداخت تمام وجه، نسبت به دریافت اتومبیل از این شرکت اقدام نمایند. با توجه به وضعیت نابسامان بازار خودرو کشور و افزایش قابل توجه تقاضا نسبت به عرضه در سال های اخیر، نرخ بسیاری از محصولات شرکت ایران خودرو در بازار تا چندین برابر قیمت فروش کارخانه می رسید. در همین راستا، وزارت صمت به منظور بهبود شرایط اقدام به ارائه طرح فروشی جدید با عنوان طرح فروش یکپارچه نمود. در این طرح تمامی متقاضیان می توانستند خودرو مد نظرشان را سفارش داده و شرکت های خودروساز داخلی از جمله ایران خودرو هم باید نسبت به تامین این تقاضا اقدام می کردند. ثبت نام فروش اقساطی ایران خودرو ۱۴۰۳ هم در پی برگزاری موفق این طرح عنوان گردیده است.

فروش اقساطی پژو پارس ELX قدیم

برای اطلاع از جزییات طرح‌ها و استعلام لیست قیمت ایران خودرو اقساطی 1403 همین الان تماس بگیرید. رانا در حقیقت دومین برند ملی است که در ایران خودرو به ثبت رسیده است. رانا ترکیبی از ظرافت در طراحی، ایمنی و ویژگی های مناسب را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. ضمانت سه ساله یا 50،000 کیلومتر، بیمه بدنه و دارا بودن کارت طلایی از دیگر مزایای جانبی این خودرو است که جای خود را با سرعت در بازار پیدا نمود. حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه و سایر خودروسازان ۲۴ ماه است.

  • سایت مشاوره همراه مشاور یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد.
  • این ماشین برای رانندگی در شهر مناسب است، لوازم یدکی آن به راحتی پیدا می شود و بازار خرید و فروش خیلی خوبی دارد.
  • با این شرایط، مشتریان ما از بهترین شرایط فروش اقساطی خودرو بهره‌مند می‌شوند.
  • با توجه به صحبت های وزارت صمت در اواخر فرودین سال جاری، به احتمال زیاد شرکت های مختلف خودروساز از جمله ایران خودرو در نیمه دوم سال طرح های فروش اقساطی ارائه می دهند.
  • سمند در انواع و مدل‌های متعددی تا کنون تولید و عرضه شده است، اما هم اکنون طرح‌های خرید سورن پلاس، سورن و سمند EF7 از بازار بسیار خوبی برخوردار است.

در نتیجه علاقه مندان به خرید محصولات ایران خودرو راحت تر از گذشته می توانند در این رابطه تصمیم بگیرند. اگر قصد خرید اقساطی ایران خودرو را دارید، به‌احتمال زیاد می‌دانید که اولین و بزرگترین کمپانی تولیدکننده خودرو کشورمان سالهاست که طرح اقساطی ندارد و متاسفانه هیچ همتی برای رفع خلاء موجود هم وجود ندارد. به‌عبارتی خودروساز ایرانی بخش قابل توجهی از مشتریان بالقوه خود که با مشکل تامین مالی برای پرداخت یکباره مبلغ تمام شده خودرو مواجه هستند را نادیده می‌گیرد.

در این رابطه باید بگوییم که نحوه تحویل خودروهای ارائه شده در طرح فروش اقساطی ایران خودرو هم از طریق بخش نامه مربوطه به صورت کامل اطلاع رسانی خواهند لیست قیمت ایران خودرو اقساطی شد. پس کسانی که قصد ثبت نام در این طرح را دارند، ابتدا باید بخش نامه فروشی که در سایت شرکت ایران خودرو قرار می گیرد را به صورت کامل مطالعه کنند. برای خرید اقساطی پارس سال لیزینگی با اقساط طولانی و تحویل فوری با چک صیادی و شرایطی مناسب با کمترین پیش پرداخت کلیک کنید. برای خرید اقساطی دنا پلاس ۶ دنده توربو لیزینگی با اقساط طولانی و تحویل فوری با چک صیادی و شرایطی مناسب با کمترین پیش پرداخت کلیک کنید.

لینک سایت ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۲ / سایت ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی

امکان انصراف از ثبت نام تا قبل از پایان مهلت ثبت نام از طریق سایت و میز خدمت مشتری ایران خودرو در پنل کاربری میسر است. خودروی ثبت نامی از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهد بود و در صورت افزایش قیمت بیمه شخص ثالث یا سایر الزامات ،قانونی مشتری متعهد به پرداخت مابه التفاوت است. گفتنی است قیمت کارخانه ای ایران خودرو، که از آذرماه 1400 تاکنون هیچگونه افزایشی پیدا نکرده بود، همان قیمت خام خودروهاست و سایر هزینه‌های جانبی مانند عوارض شماره گذاری، عوارض شهرداری، مالیات ارزش افزوده، مالیات هوای پاک، بیمه شخص ثالث و … خودروهایی که نام‌شان در این لیست قیمت وجود ندارد، محصولاتی هستند که در اردیبهشت‌ماه سال 1402، یا تولید نشده‌اند یا هنوز زمان عرضه و تحویل آنها فرا نرسیده است. اگر پول کافی برای خرید خودرو ندارید، خرید به صورت اقساطی بهترین گزینه است.

قیمت محصولات جدید ایران خودرو

فروش اقساطی محصولات ایران خودرو با شرایط بسیار آسان با ارائه یک برگ چک هر کدام از محصولات ایران خودرو که میخواهید بخرید و بعد 3 سال پولش را بدهید! | kamapress