بررسی کامل انواع روش‌های مهاجرت به کانادا گروه مهاجرتی طینت-کمک مهاجرت

بر اساس قوانین جدید مهاجرتی کانادا گروه های آسیب پذیر جامعه افغانها شامل رهبران زن، مدافعان حقوق بشر، خبرنگاران، اقلیت های مذهبی و جنسیتی و اعضای خانواده مترجمان می توانند تحت حمایت دولت کانادا به این کشور مهاجرت کنند. متقاضیان افغانی ساکن در کشور افغانستان یا کشورهای دیگر مانند ایران می توانند فرم ثبت نام مهاجرت به کشور کانادا برای افغانها را از سایت اداره مهاجرت کانادا تکمیل و ارسال کنند. علاوه بر این متقاضیان افغانی واجد شرایط می توانند از طریق آدرس Canada- و یا IRCC.Situation سوال های خود در مورد طرح جدید اسکان افغانها در کانادا و یا فرم ثبت نام مهاجرت به کشور کانادا برای افغانها را مطرح کنند. برای کارشناسی ارشد در دانشگاه های این کشور محدودیت سنی وجود ندارد. برای ورود به مقطع دکترا نیز افراد با حداکثر سن ۳۰ سال می توانند اقدام کنند. در سایر روش ها از جمله مهاجرت از طریق جاب آفر، هرچه فرد جوانتر باشد امتیاز بیشتری دریافت می کند.

مهاجرت به کانادا از طریق استارتاپ از بهترین روش های مهاجرت تضمینی به کانادا است که اخیرا این کشور برای سهولت در مهاجرت صاحبان کسب و کارها و ایده های خلاق ارائه کرده است. علاوه‌بر این باید در رزومه خود حداقل ۲ سال سابقهٔ کار خوداشتغالی داشته باشید. هزینه درخواست برای متقاضی ۱۰۸۰ دلار و برای همسر و فرزندان ۱۷۱ دلار کانادا است.

ارزیابی رایگان کانادا

نرخ جرم بسیار پایین، دولت سیاست‌مند و صلح‌جو و نبود نیاز به استفاده از عملیات نظامی و جنگی همگی از ویژگی‌های مثبت کشور کانادا هستند. کیفیت خدمات درمانی و بهداشتی در کشور کانادا بسیار بالا است، به طوری که شهرت جهانی دارد. کانادا امکانات مجله خبری مهاجرت و خدمات بهداشتی در این کشور را با بودجه دولتی اداره می‌کند. شهروندان می‌توانند بدون نگرانی از هزینه‌ها به خدمات درمانی دسترسی داشته باشند. ایمیگو پلتفرم واسطه‌ای است بین متقاضیان مهاجرت و آژانس‌های مهاجرتی با هدف هموار شدن مسیر مهاجرت.

  • با سلام، خیر شرایط مهاجرت به کانادا در سال 2022 از گذشته تاکنون تفاوتی نکرده.
  • اقامت دائم کانادا یا Permanent Residency مخصوص به برای افرادی است که اجازه کار و زندگی را در این کشور بدون هیچ محدودیتی دارند.
  • برای اخذ ویزای کار باید امتیازبندی لازم رو در سیستم ویزای اکسپرس اینتری داشته باشید.
  • دانشجویان در مقاطع مختلف (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) می‌توانند برای تحصیل در کانادا اقدام کنند.
  • بدیهی است که این اصلا به نفع کشوری که اقتصادی بسیار پویا دارد، نیست.

با سلام فرم درخواست مشاوره را پر کنید، همکارانم با شما تماس می گیرند راهنماییتان می کنند. برای مشاوره حضوری می توانید به دفاتر میرداماد و شهرک غرب مراجعه فرمایید. برنامه اسپانسرشیپ خانواده، برنامه ای است که به شما اجازه می دهد همسر، فرزندان، والدین و حتی پدربزرگ و مادربزرگ تان را برای مهاجرت حمایت کنید. جالب است بدانید از اقشار موفق در کانادا، هم وطنان خودمان هستند که در زمینه های مختلف مشغول به فعالیت می باشند. با این که برای بیشتر روش های مهاجرت، محدودیت سنی تعریف نمی شود اما پایین تر بودن سن همیشه یک امتیاز محسوب می شود. اگر بتوانید امتیاز لازم را کسب کنید، در دوره های مخصوص امتیاز بندی رقابت می کنید.

انتخاب بهترین و راحت ترین روش مهاجرتی به کشور کانادا از میان این 100 روش بر اساس شرایط متقاضی، وضعیت تحصیلی و وضعیت مالی و دیگر شرایط لازم وی می باشد. مهاجرت به کانادا با ویزای کار یکی از بهترین روش های مهاجرت به کانادا و در عین حال سخت ترین راه برای اخذ ویزا است. متقاضیان این روش می توانند از طریق برنامه هایی (اکسپرس اینتری ، برنامه استانی و خوداشتغالی) اقامت کانادا را دریافت کنند. البته باید توجه داشته باشید که در این روش شرایطی مانند سابقه کار ، وضعیت تاهل ، مدرک زبان و سن افراد مورد ارزیابی قرار می گیرد. برای اخذ این نوع ویزا ، ارائه مدارکی مانند گذرنامه ، مدارک شغلی و تحصیلی ، گواهی سلامت ، عدم سوء پیشینه ، دعوتنامه و تکمیل فرم های مربوطه ضروری است. اما با تمام این تفاسیر افرادی هستند که به دلایل مختلف امکان دریافت مدرک زبان انگلیسی را ندارند.

مشاوره برای مهاجرت به کانادا: مشاوره مهاجرت کاری