مهاجرت به کانادا معرفی بهترین روش های مهاجرت برای ایرانیان 2023 ویزا موندیال-کمک مهاجرت

مهاجرت تحصیلی به کانادا و تحصیل در بهترین دانشگاه های کشور کانادا تو این ویدیو مهاجرت تحصیلی به کشور کانادا… تو این ویدیو مهاجرت به کشور کانادا با ویزای استارت آپ یا همون ویزای شروع به کار کانادا رو براتون… نکات بسیار زیادی را می‌توان ذکر کرد که می‌توانند در فرآیند سفر شما مفید باشند. به عنوان مثال همیشه از کامل بودن مدارک خود پیش از سفر اطمینان حاصل کنید خصوصا پاسپورت، نامه پذیرش و نامه موافقت اداره مهاجرت با ویزای تحصیلی را پرینت گرفته همراه داشته باشید. همینطور حتما قبل از سفر به کانادا نسبت به هماهنگی بیمه درمانی و اسکان موقت اقدام کرده و پرینت مدارک مرتبط با آنها را همراه داشته باشید.

برای پیدا کردن حامی بیزنس پلن، می‌توانید با سازمان‌های مختلف تماس بگیرید. سختی کار همینجاست که با طرحتان، نظر یکی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری معتبر را جلب کنید (لیست موسسات معتبر را از سایت مهاجرت کانادا ببینید.) اگر بتوانید موافقت یک یا حتی چند حامی را بگیرید برایتان نامه پذیرش طرح ارسال می‌شود. خبر خوب اینکه با یک طرح بیزنس پلان تا ۵ نفر از خانواده می‌توانند مهاجرت کنند.

*تطابق پذیری با محیط کانادا:

اکسپرس اینتری یا ورود سریع به کانادا یکی از راه‌های اصلی است که کانادا از طریق اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا کارگران ماهر را مدیریت و پذیرش می‌کند. این بدان معناست که کانادا برنامه‌های مهاجرتی گسترده‌ای دارد که کاندیداهای دارای بالاترین امتیاز را انتخاب می‌کند و همچنین برنامه‌های هدفمندتری را اجرا می‌کند که مهاجران را بر اساس پیشینه شغلی آن‌ها انتخاب می‌کند. برای مجله خبری مهاجرت تحت برنامه PNP، یک فرد باید ابتدا برای یک گواهی نامزدی استانی به دولت استانی که مایل به سکونت در آن است، درخواست بدهد.

  • برای پیدا کردن حامی بیزنس پلن، می‌توانید با سازمان‌های مختلف تماس بگیرید.
  • در این دو صورت می توانید بهترین زمان ممکن را برای مهاجرت به کشور هدف خودتان، بدست بگیرید.
  • سایر راه های موجود مانند تحصیل و یا صرف کار، برای شما محدودیت هایی بعمل می آورد که شانس ویزا را کاهش می دهد.
  • نمی‌توانید اقامت دائم کانادا را به دست آورید اما فرزند متولد شده شما طبق قانون دولت کانادا شهروند کانادا محسوب می‌شود.

همچنین متقاضی می تواند برای همراهی همسر و فرزندان خود در کانادا ویزای همراه دریافت کند. یکی از موارد و مزایای مهم در مورد شرایط ویزای تحصیلی کانادا امکان اخذ مجوز اقامت دائم و یا تابعیت و شهروندی کانادا پس از اشتغال و کار در این کشور می باشد. از جمله شرایط اخذ اقامت دائم کانادا پس از فارغ التحصیلی کار و اشتغال مستمر و دائم در این کشور است. متقاضیان با دارا بودن شرایط اخذ تابعیت کانادا از جمله پرداخت منظم مالیات و بیمه سلامت، رعایت قوانین و مقررات مدنی کانادا و عدم ارتکاب جرم در این کشور می توانند شهروندی کانادا را دریافت کنند. برای مهاجرت کاری به کانادا می بایست از طریق ویزای اکسپرس انتری اپلای کنند . در صورت به حد نصاب رسیدن امتیازات می‌توانند اقامت دائم کانادا را گرفته و آنجا وارد بازار کار شوند.

با دریافت اقامت دائم کانادا از طریق استارت آپ می‌توانید همسر و فرزندان وابسته خود را هم به کانادا ببرید و برای آنها اقامت دائم بگیرید. خرید بیزینس هم یکی از راه‌های اخذ اقامت کانادا و سرمایه‌گذاری در این کشور است. در این روش، متقاضی می‌تواند ویزای Work Permit کانادا را با خرید یک کسب‌وکار در این کشور اخذ کند.

برای اطلاعات بیشتر در این مورد به صفحه ویزای کانادا مراجعه نمائید. سیستم‌های تحصیلات و خدمات درمانی دولتی کانادا، از استانداردهای بسیار بالایی برخوردارند، بصورتی که برخی از شهروندان بریتانیا، خدمات درمانی و تأسیسات مرتبط در کانادا را بهتر از کشور خودشان توصیف کردند. زیرا ثابت شده هر شخصی که همراه با خانواده‌اش به یک کشور خارجی مهاجرت کرده و در آن زندگی می‌کند، از موفقیت بیشتری نسبت به سایرین برخوردار می‌شود.

در صفحه مشاورین رسمی و مجاز جهت انجام امور مهاجرتی به کاناداو صفحه وکیل مهاجرت به کانادا در ونکوور می‌توانید اطلاعات بیشتری را در این زمینه به دست آورید. برای مثال، استان انتاریو از طریق یکی از زیرگروهای برنامه اکسپرس انتری خود به نام برنامه نیروهای متخصص فرانسوی زبان انتاریو اقدام به جذب نیروهای ماهر فرانسوی زبان می‌کند. استان نوا اسکوشیا هم به طور منظم متقاضیان فرانسوی زبان را مستقیما از استخر قرعه کشی اکسپرس انتری خود دعوت به اقدام برای برنامه می‌کند. لایکو به معنای حداقل میزان درآمد فرد پس از کسر مالیات است که میزان آن در سه سال آخر قبل از درخواست اسپانسرشیپ محاسبه می‌شود.

آیا اطلاعات بیشتری در این رابطه نیاز دارید ؟

بر همین اساس می توانید گزینه مد نظر را انتخاب نموده و با مشاورین ما گفت و گو نمایید. برای هرکدام، یک نمره مشخص و مدرک معتبر نیاز است که باید بر اساس توانایی شما سنجیده شود. برای ادامه تحصیل در رشته حقوق می توانید شاخه ای جامع تر از رشته کنونی تان را پذیرش بگیرید. در صورتی که پیش نیاز شما و دانشگاه تطبیق داده شود، می توانید پذیرش خواهید شد. شما می توانید برای ادامه تحصیل اقدامات اولیه را که شامل فراهم کردن مدارک و نمرات می باشد، انجام دهید. بله می توانید با گذراندن دوره های فنی در این کشور، اجازه کار موقت را کسب کرده و به کار بپردازید.

موسسه حقوقی مهاجرتی دکتر مهدی براتعلی‌پور با دارا بودن کادری مجرب و کارشناسان متخصص شما را در این امر راهنمایی میکنند. برای آمدن به کانادا به عنوان یک نیروی کار خارجی باید مجوز کار دریافت کنید که انواع مختلفی را شامل می شود ، اگر شهروند یا مقیم دائم کانادا نیستید ، باید از اداره مهاجرت ، پناهندگی و شهروندی کانادا یا یک دفتر ویزای کانادا مجوز کار دریافت کنید . اخذ اقامت کانادا از طریق کار می تواند شما را به آسانی به یک شهروند این کشور مبدل سازد. همانطور که گفتیم ثبت شرکت در کانادا، نوعی سرمایه‌گذاری برای دریافت اقامت این کشور است.

مشاوره مهاجرت به کشور کانادا

لازم به ذکر است که تا به زمان حال که این مقاله نگارش شده، تنها 30 کشور در دنیا از قانون خاک پیروی کرده که کانادا و آمریکا به دلیل محبوبیت‌شان از نظر مهاجرت، در این لیست 30 تایی بسیار مورد توجه هستند. اما نکته توجه در این راستا آن است که به هیچ طریقی از این روش، شهروندی یا حتی اقامت به پدر یا مادر طفل تعلق نخواهد گرفت و برای اخذ اقامت یا شهروندی کانادا، والدین باید از دیگر روش‌ها (مانند دیگر روش‌های مذکور در این مقاله) استفاده نمایند. دریافت ویزای تحصیلی نیز از دیگر روش‌های مهاجرت و دریافت اقامت کانادا است که طرفداران زیادی در بین جوانان دارد. در مقاله ”ویزای تحصیلی کانادا” به صورت مفصل به شرایط و هزینه‌های این روش مهاجرتی پرداخته‌ایم. دانشگاه‌های کانادا سیستم آموزشی بسیار خوبی دارند و جزو بهترین دانشگاه‌های دنیا محسوب می‌شوند. بهتر است برای لذت از بهترین سیستم آموزشی دنیا از سن کم وارد جامع کانادا شوید تا نه تنها اقامت دائمی آن را بگیرید، بلکه گامی محکم برای آینده خود بردارید.