تمام راه های مهاجرت به کانادااخذ اقامت کانادا تضمینی-کمک مهاجرت

(توجه داشته باشید که همه کارفرماها واجد شرایط دادن جاب آفر نیستند و باید از دولت استانی در حوزه آتلانتیک مجوز بگیرند). این برنامه مدرک تحصیلی خاصی نیاز ندارد اما برای افزایش امتیاز مجله خبری مهاجرت خود می‌توانید مدرک تحصیلی خود را از طریق یکی از سازمان‌های ارزیابی مدارک در کانادا معادل سازی کنید. با داشتن سوپر ویزا در هر بار ورود خود می‌توانید به مدت ۵ سال در این کشور بمانید.

آزادسازی مدرک تحصیلی

اما شما می توانید کشور های مطلوب و سطح بالای دیگر را نیز مانند کانادا، استرالیا، نیوزلند، آلمان و آفریقای جنوبی انتخاب کرده و برای سفر اقدام نمایید. مورد دوم، ویزای جستجوی کار رااخذ کنید و به کاریابی در آن کشور بپردازید. شما می توانید ویزای این کشور را اخذ نموده و برای یافتن کار، به آنجا مهاجرت کنید. مورد دوم، ویزای جستجوی کار را اخذ کنید و به کاریابی در آن کشور بپردازید. ابتدا بایستی در ارگان های مورد نظر درخواست معادلسازی را بدهید و در صورت تصدیق مدارکتان باید رزومه کاری خود را به مراکز مربوطه ارسال نموده و درخواست کار کنید. بله شما هم می توانید از طریق ادامه تحصیل و هم اینکه برای کار، به کانادا مهاجرت کنید.

ویزای کاریکانادابا متد و مدل جدید از اواخر سال ۲۰۱۷ شرایط بهتری را نسبت به گذشته جهت ورود فراهم آورده است. آن چیزی که در ویزای تحصیلیکانادادارای اهمیت بیشتریست خود مرحله ی ویزاست. در گذشته تر مرسوم بود افراد از روش ویزای ازدواج به صورت سوری و غیرواقعی خود را به کشور مقصد رسانیده و از این طریق اقامت آن کشور را اخذ میکردند و برای آن فرد حاضر در کشور مقصد هم کسب درآمد میشد گرچه به صورت عجیب.

با استفاده از این روش می‌توانید ویزای کار کانادا بگیرید و به این کشور مهاجرت کنید. با اطلاع از جدیدترین قوانین و شرایط، شما را در این روند راهنمایی می‌کند. مشاور مهاجرتی کانادا با توجه به شرایط و مدارکتان، بهترین روش را به شما پیشنهاد داده و به شما در روند اخذ ویزا کمک می‌کند.

هر فرد می‌تواند با مراجعه به جدول امتیاز بندی مهاجرت به کانادا و یا سیستم ارزیابی آنلاین ما امتیاز مهاجرت به کانادا را محاسبه نماید تا انتخابات بهتری در این زمینه داشته باشد. از مهم ترین شرایط لازم برای مهاجرت به کشور کانادا از طریق روستاها و استان های شمالی اخذ جاب آفر Job Offer یا پیشنهاد کاری از کارفرمای رسمی کانادایی و اخذ Work Permit است. متقاضی باید برای پر کردن فرصت های کاری مورد نظر در این استان ها واجد شرایط باشد. علاوه بر این متقاضی باید تاییدیه های لازم را از سازمان های مربوط دریافت کند. پس از اخذ تاییدیه های لازم و اخذ مجوز موقت کار متقاضی می تواند برای اخذ اقامت دائم کانادا اقدام کند.

ویزای کارآفرینی

سرمایه گذاری در کانادا می‌تواند به روش‌های مختلف مانند کار آفرینی، خرید بیزینس فعال و راه اندازی بیزینس (ثبت شرکت) انجام شود. استارتاپ هم جزو برنامه‌های کار آفرینی محسوب می‌شود اما در این روش متقاضی، سرمایه لازم را از سازمان‌های حامی استارتاپ در کانادا دریافت می‌کند. یک شیوه برای اخذ ویزا کاری کانادا این است که از یک کارفرمای کانادایی جاب آفر دریافت کنید.

  • هیچ اجباری برای طی کردن پروسه اقامت از طریق دفاتر و موسسات مهاجرتی نیست.
  • تمام مدارک مورد نیاز برای درخواست مهاجرت از لینک Funding Guidelines قابل دریافت است.
  • شرکت رادسام با داشتن سهمیه نمایندگی کالج‌ها و دانشگاه‌های معتبر می‌تواند برای بعضی رشته‌ها پذیرش مشروط یا کاندیشنال دریافت کند.
  • در این بخش حداقل امتیاز مورد نیاز در قسمت های مختلف این سیستم آنلاین آورده شده است(متقاضی باید حداقل 67 امتیاز از 100 امتیاز را در مرحله ی اول بررسی کسب نماید).

متقاضیان بر اساس شرایط زندگی خود، میزان تمکن مالی و تحصیلات و سوابق کاری می توانند از روش های مختلف برای اقامت در کانادا اقدام کنند. در واقع هر متقاضی با هر میزان تمکن مالی و مدرک تحصیلی می تواند از میان ده ها روش مهاجرت یکی را انتخاب کرده و به این کشور وارد شود. متقاضیان برای مهاجرت به کشور کانادا از طریق خوداشتغالی باید دارای شرایط لازم باشند. ویزای خود اشتغالی در کانادا به ویزای هنرمندان و ورزشکاران نیز معروف است و متقاضیان برای اخذ این ویزا باید از طریق وکیل مهاجرت کانادا در موسسه های مهاجرتی اقدام کنند. مهاجرت به کشور کانادا از طریق خوداشتغالی Self-Employed یکی از روش های مهاجرت به کشور کانادا بدون نیاز به سرمایه گذاری است.

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل فرزندان

در پروسه ی اکسپرس انتری برای شرکت کنندگان محدودیت سنی تعریف شده به گونه ای که افراد زیر 18 سال و بالای 47 سال هیچ امتیازی در قسمت سن دریافت نخواهند کرد. نکته دیگری که باید در نظر بگیرید این است که سابقه ی کار در حین تحصیل و سابقه کار افرادی که به صورت خود اشتغالی فعال هستند نیز محاسبه می شود. به عنوان مثال هر 2 سال سابقه کار پاره وقت امتیازی برابر با یک سال سابقه کار تمام وقت خواهد داشت. در این بخش حداقل امتیاز مورد نیاز در قسمت های مختلف این سیستم آنلاین آورده شده است(متقاضی باید حداقل 67 امتیاز از 100 امتیاز را در مرحله ی اول بررسی کسب نماید).

متقاضیان از طریق برنامه مهاجرت متخصصان حرفه ای، متخصصان نیمه حرفه ای و فارغ التحصیلان بین المللی از برنامه مهاجرت به کشور کانادا طریق روستاها و استان های شمالی می توانند به کانادا مهاجرت کنند. هر کدام از این برنامه های مهاجرتی دارای شرایط و الزامات خاصی است. در واقع کارفرماهای کانادایی بر اساس هر برنامه مهاجرتی و شرایط متقاضیان روند اخذ پذیرش و صدور ویزای اقامت موقت کانادا را انجام می دهند.

برخی از برنامه‌های مهاجرتی کانادا نیازی به مدرک تحصیلی ندارند؛ اما توجه داشته باشید که ارائه آن امتیاز و شانس شما را افزایش می‌دهند. برای هر نوع ویزایی که برای مهاجرت به کانادا درخواست می‌دهید، اداره مهاجرت کانادا هزینه‌ای را بابت بررسی اپلیکیشن آن دریافت می‌کند که به آن Application Processing Fee می‌گویند. اگر مدرک تحصیلی دانشگاهی و سابقه شغلی و مهارت زبان و کمتر از ۳۵ سال سن دارید، شانس خود را در یکی از برنامه های استانی کانادا نیز امتحان کنید. در صورت داشتن شرایط لازم و ایده بیزینسی نوآورانه می‌توانید از از مسیر استارت آپ اقدام کرده و ویزای استارتاپ کانادا بگیرید. ممکن است ایده نوآورانه نداشته باشید ولی بتوانید با پرداخت هزینه در یک ایده نوآورانه شراکت کنید و از آن طریق به کانادا مهاجرت کنید. در این مقاله، تمام روش‌ها و الزاماتی که دروازه ورود شما به این کشور هستند، بررسی شد.