مهاجرت به کانادا، ویزای تحصیلی و سرمایه گذاری شرکت مهاجرتی سرزمین بهتر-کمک مهاجرت

بسته به این که هدف تان از مهاجرت به کانادا چیست و البته با توجه به شرایطی که دارید، مشخص می شود که کدام روش برایتان مناسب تر است. برای افراد مختلف با شرایط گوناگون، راه های زیادی وجود دارد که می توانند اقامت این کشور را بگیرند. اگر هدف شما مهاجرت به کانادا یا کبک با TEFAQ است، باید در آزمون TEF کانادا شرکت کنید تا پس از موفقیت در آزمون موفق به دریافت ویزا شوید. با این آزمون می توانید در هر نقطه از کانادا مهاجرت کرده و کار کنید.

  • اسپانسرشیپ خانوادگی یعنی وجود خویشاوند درجه یک شامل همسر، فرزندان، پدر، مادر، خواهر و برادر در کانادا است که بتوانند متقاضی را از لحاظ مالی در مدت زمان اقامت در کانادا حمایت کند.
  • اگر تیم مشاوره دانش و آگاهی کافی از این موارد نداشته باشد، احتمال ریجکتی بسیار بالا خواهد بود.
  • طبق شرایط این قراردادها، استان‌ها می‌توانند متقاضیانی را معرفی کنند که در مشاغلی با تقاضای بالا می‌توانند مشغول شوند.
  • برای مهاجرت کاری به کانادا می بایست از طریق ویزای اکسپرس انتری اپلای کنند .

اگر ایده‌های خلاقانه‌ای برای راه‌اندازی استارتاپ دارید کانادا یکی از بهترین کشورها برای راه‌اندازی استارتاپ است که می‌توانید به واسطه آن اقامت این کشور را دریافت کنید. در طول دهه‌های گذشته، کانادا با پشتوانه مالی دولت، به طرز چشمگیری از برنامه‌های استارتاپ کرده است. کانادا برای زیرساخت‌های کارآفرینی، تحقیق و توسعه و نیروی کار فنی به بالندگی و رشد زیادی رسیده است. دولت کانادا این اختیار را به استان‌ها داده است تا با توجه به نیازهای خود در زمینه کار، سرمایه‌گذاری، تحصیل و … مهاجر جذب کنند. به همین دلیل برنامه‌های استانی کانادا یا PNP به وجود آمد که مختص کار و زندگی در یک استان هستند.

برای مثال هزینه زندگی دانشجویانی که با روش تحصیلی به کانادا مهاجرت کرده‌اند، اگر یک نوع سبک زندگی دانشجویی متوسط را در نظر بگیریم، ماهیانه حدود ۱۵۰۰ دلار می‌باشد. البته این هزینه را در ایالتی مجله خبری مهاجرت مثل ونکوور و بریتیش کلمبیا باید ۲۵۰۰ دلار در نظر بگیرید چراکه هزینه زندگی در این ایالت‌ها بالاتر است. یکی از عوامل دخیل در انتخاب مقصد مهاجرتی، آسودگی خاطر از آینده خانواده و فرزندان است.

مهاجرت از ایران به کانادا

برنامه تجربه کار کبکی یکی از برنامه‌های استانی کانادا برای نیروهای کار و دانشجویان خارجی است که در استان کبک کانادا تحصیل یا کار کرده‌اند. برنامه PEQ به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا از طریق یک فرآیند سریع برای اقامت دائم در این استان درخواست دهند. تقریبا تمامی روش‌های قانونی مهاجرت به کانادا قانون ویزای همراه را نیز دارند. افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند می‌توانند همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال خود را نیز همراه خود به کانادا ببرند.

شرایط اخذ ویزای استارت آپ کانادا

درواقع این موضوع نشان می دهد که پاسپورت کانادا از درجه اعتبار بسیار بالایی برخوردار است. اسپانسرشیپ خانوادگی باید با ارائه گواهی و مدرک ثابت کند که می تواند از لحاظ مالی متقاضی را حمایت و پشتیبانی کند. متقاضی باید برای طرح خود اشتغالی خود دارای ایده و طرح تجاری باشد. اگر می‌خواهید بدانید دقیقا هر آیتم چه امتیازی دارد بهتر است جدول را چک کنید. با بررسی جدول می‌فهمید که از هر قسمت چند امتیاز گرفتید و چطور می‌توانید امتیازتان را بهتر کنید.

سازمان‌های مختلف سازوکار ویژهٔ خود را برای بررسی و حمایت از کسب‌وکارها را دارند. باید با هر سازمان جداگانه تماس برقرار کنید و حتی ممکن است لازم باشد، ایده‌تان را حضوری برای آنها توصیف و معرفی کنید. داشتن بستگان و خویشاوندان درجه یک و دو در کانادا امتیاز شما در برنامه‌های مهاجرتی را افزایش می‌دهد. هنگامی که وضعیت متقاضی به مقیم دائم تغییر کند، می‌تواند در هر جایی از کانادا زندگی و کار کند.

چگونگی اپلای دانشگاه های کانادا