مهاجرت به کانادا بهترین روش‌ اخذ اقامت کانادا 2023-کمک مهاجرت

در این روش متقاضی می تواند از دانشگاه یا کالج کانادا مورد نظر پذیرش تحصیلی را دریافت کند اما تا زمان کسب نمره و مدرک زبان مورد نظر، نمی تواند تحصیل در این دانشگاه یا کالج را شروع کند. برخی از دانشگاه ها یا کالج های کانادا دوره های آمادگی زبان انگلیسی را در همان دانشگاه ها برگزار می کنند و متقاضی با ارائه مدرک و گواهی آموزش زبان می تواند تحصیل در دانشگاه و کالج مورد نظر را شروع کند. به عنوان مثال همانطور که در این مقاله نیز گفتیم، چنانچه شما بخواهید از طریق ثبت شرکت به کانادا مهاجرت کنید، اگر شرکت شما نتواند در کانادا کارآفرینی کند منجر به دریافت اقامت نخواهد شد. لذا شرکتی که در کانادا ثبت می کنید حتماً باید موجب کارآفرینی در این کشور شود. اگر می خواهید از جزئیات روش های مهاجرت به کشور کانادا از جمله شرایط و هزینه ها به صورت به روز مطلع شوید، می توانید با کارشناسان و مشاورین نخبه ما در موسسه مهاجرتی اصطهباناتی تماس حاصل فرمایید. متقاضی با دارا بودن شرایط مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری می تواند اقدام به خرید بیزینس تجاری کند.

آبشار نیاگارا ، بزرگترین آبشار جهان ، هم مرز با ایالات متحده است. اما مجاب کردن آفیسر و سفارتکاناداجهت صدور ویزا کاریست علمی و تعمل برانگیز. اما در مقایسه با کشورهای همسطح خود و در مقایسه با کشورهایی مانند امریکا و استرالیا و نیوزلند از هزینه ی تحصیل کمتری برخوردار است. از این رو کشورکانادادر زمره ی کشورهاییست که تحصیل در آن هزینه بر است. در این مورد میتوانید به قسمت مشخص مقاله ی ویزای توریستیکانادامراجعه و مطالعه ی دقیق داشته باشید. سلام متاسفانه اگر ایشون ویزاشون موقت باشه با نامزدی نمی تونید اقدام کنید باید ازدواج کنید.

علاوه بر این متقاضی باید دارای ایده و طرح تجاری Business Plan خلاقانه باشد. یکی از موارد مهم در اخذ ویزای استارت آپ کانادا این است که طرح تجاری متقاضی باید موجب اشتغال زایی برای شهروندان کانادایی شود. هر روشی که برای مهاجرت در نظر داشته باشید اعم از تحصیلی، شغلی، سرمایه گذاری و سایر روش های رایج، مشاوران مهاجرتی باتجربه در تمام مراحل مهاجرت کانادا در کنار شما عزیزان خواهند بود. افراد با سابقه کار و تخصص مورد‌نیاز در کشور کانادا که متقاضی اقامت در استان کبک هستند، از طریق برنامه نیروی متخصص استان کبک باید اقدام کنند. متقاضی در این طرح، در قالب برنامه نیروی متخصص کبک یا برنامه تجربهٔ کبک (مناسب کسانی که تجربه کار یا تحصیل در ایالت کبک را دارند) ارزیابی می‌ شوند.

در صورت داشتن مدرک زبان انگلیسی می‌توانند برای ویزای تحصیلی کانادا اپلای کنند. دست اندرکاران هنر و ‌ورزش که دست کم ۲ سال از ۵ سال اخیر را خود اشتغال و یا در سطح ملی و بین المللی مطرح بوده اند شانس دریافت اقامت دائم کانادا را از این روش دارند. بسیاری از افراد فکر می‌کنند که داشتن رزومه تحصیلی قوی، مدرک زبان معتبر و سن مناسب باعث اخذ پذیرش تحصیلی می‌شود و اخذ پذیرش تحصیلی هم به معنای اخذ ویزای تحصیلی است. اما مشاوره برای مجله خبری مهاجرت از طریق اخذ ویزای کار تنها شامل این موارد نیست و انواع مختلف دیگر را هم شامل می‌شود. اگر می‌خواهید بدانید کدام گزینه برای شما مناسب است، باید با مشاوران ما تماس بگیرید. در مرحله اول می‌توانید از مشاوره مهاجرت به کانادا بهره‌مند شوید تا بتوانید با خیال راحت درباره مهاجرت کاری تصمیم بگیرید.

  • برای مثال یکی از مدارک مهمی که جهت ارائه نیاز میباشد این است مه فرد حاضر درکانادانشان دهد علاوه بر هزینه ی زندگی خود به قدری درآمد دارد تا هزینه های فرد دیگری که برای ازدواج معرفی کرده رادارد.
  • البته توجه نمایید که اگرچه از ژوئن سال 2014، برنامه‌های مهاجرت از طریق سرمایه گذاری فدرال متوقف شده و همچنین برنامه سرمایه‌ گذاری استان کبک نیز تا اپریل سال 2023 به حالت تعلیق درآمده است.
  • برای ورود به این سیستم هر دوره یا هرماه یک حداقل امتیاز تعیین می شود که متقاضیان در صورت کسب آن می توانند وارد سیستم اکسپرس اینتری و سپس مرحله دوم شوند و هرچه امتیاز بالاتر باشد احتمال قبول شدن پرونده و اخذ اقامت کانادا بیشتر می شود.
  • همچنین متقاضی می تواند برای همراهی همسر و فرزندان خود در کانادا ویزای همراه دریافت کند.
  • در برنامه مهاجرتی آتلانتیک به مهارت زبان و تحصیلات بالا، و سابقه کار بالا زیاد نیست و سن هم اهمیتی ندارد چون این برنامه مبتنی بر سیستم امتیازبندی نیست.

تحصیل در کانادا رایگان نمی باشد و نیاز به پرداخت هزینه تحصیل است. همچنین جهت تحصیل پزشکی در کانادا نیاز به گذراندن دوره کارشناسی علوک پایه و قبولی در آزمون ورودی است. اقدام از طریق اکسپرس اینتری و یا ویزای جست و جوی کار آلمان را به شما پیشنهاد می دهیم. سلام، در اولین مرحله باید دانشگاه مورد نظر رو انتخاب کنید و بعد مدارکی که برای دریافت پذیرش الزامی هستند رو ارسال کنید.

مرحله پایانی در سیستم اکسپرس اینتری

در واقع متقاضیان با ورود به کانادا می توانند روش های مهاجرتی دیگر را بررسی کنند. متقاضیان بر اساس ویزای توریستی کانادا و دارا بودن شرایط لازم می توانند انواع ویزای توریستی کانادا را دریافت کنند. ویزاهای توریستی کانادا شامل ویزای یک بار ورود، ویزای چند بار ورود و سوپر ویزای کانادا می باشد. از شرایط وکیل مهاجرت به کانادا انتخاب نوع ویزای توریستی برای هدف مهاجرت و فراهم کردن مقدمات اقامت کانادا می باشد. یکی از بهترین و مطمئن‌ترین روش‌های مهاجرت و دریافت اقامت کانادا، مهاجرت به کانادا با سرمایه گذاری است. کانادا از لحاظ اقتصادی یکی از کشورهای پیشرو در جهان محسوب می‌شود.

مهاجرت به کانادا از طریق اسکیل ورکر