مهاجرت به کانادا بروزترین اخبار مهاجرتی-کمک مهاجرت

پرونده متقاضیان بررسی شده و آن دسته از متقاضیان که دلایل واقعی برای این کار داشته باشند، پذیرفته خواهند شد. اگر روش استانی را انتخاب می کنید با توجه به این که هر استان می تواند شرایط متفاوتی داشته باشد، مراحل مورد نیاز مختلف خواهد بود. سیلیپ هم آزمونی است که توسط اداره مهاجرت کانادا تهیه شده است تا به صورت تخصی مهارت های زبانی شما سنجیده شود. مدارک زیر هم برای برخی روش های مهاجرت به کانادا مورد نیاز خواهد بود. به شما اطمینان می دهیم که اگر قدم به قدم و ریزی به ریز این نکات را رعایت کنید، مهاجرت به کانادا برای شما به مانند آب خوردن خواهد شد و در یک چشم به هم زدن شرایط زندگی در کانادا برایتان فراهم خواهد شد.

مهاجرت استانی

برای تحصیل در کانادا در اولین مرحله باید برنامه تحصیلی مورد نظر خود را انتخاب کنید. این کار باعث می‌شود تا به راحتی بتوانید برای اقامت خود و اخذ پذیرش از دانشگاه‌های کانادا پیش بروید. در کشور کانادا دانشگاه‌ها و برنامه‌های مجله خبری مهاجرت تحصیلی مختلفی وجود دارد که با کسب اطلاعات درمورد آن‌ها می‌توانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. تحصیل در کشور کانادا به زبان‌های انگلیسی و فرانسوی و در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا امکان پذیر است.

فرزندان بین ۶ تا ۱۸ سال شما با تحصیل در مدارس کانادایی ویزای دانشجویی می‌گیرند و والدین نیز می‌توانند با ویزای توریستی همراه آن‌ها شوند. پس از ورود به کانادا امکان تغییر ویزای توریستی به ویزای تحصیلی یا کاری وجود دارد. هر روش مهاجرتی برای کانادا مدارک مختص به خود را دارد اما یک سری از آنها مانند مدرک زبان، مدارک انگشت نگاری، نامه تمکن مالی، گواهی عدم سابقه کیفری در تمامی روش‌های مهاجرت به کانادا مشترک هستند. و مهاجرت به کانادا، هم به روش مهاجرتتان و هم شرایط خاص خودتان بستگی دارد. تازه اگر خوش‌شانس باشید و فرایند رسیدگی به پرونده مهاجرتی‌تان زودتر از بقیه به جریان بیافتد! بااین‌حال یکسری روش‌ها مدت زمان تقریباً مشخصی تا صدور ویزا دارند.

نکته ی بسیار مهم در مورد ویزای توریستیکانادااین است که این نوع ویزا با اینکه طولانی مدت میباشد اما به راحتی قابلیت تبدیل به ویزاهای بلند مدت و اقامتی را ندارد .البته این امری غیر ممکن نیست. البته اگر فرد از کشور مورد نظر دارای دعوتنامه ی معتبر از اقوام و دوستان خود باشد نیز شانس بالایی برای ویزا خواهد داشت. سلام ، مشاغل بسیاری در لیست مورد نیاز برنامه اکسپرس انتری وجود داره که از سایت IRRCC میتونید چک کنید ولی اکثر مشاغل هستن. ما شما را با آخرین اخبار مربوط به مهاجرت کانادا به روز خواهیم کرد.

  • دست اندرکاران هنر و ‌ورزش که دست کم ۲ سال از ۵ سال اخیر را خود اشتغال و یا در سطح ملی و بین المللی مطرح بوده اند شانس دریافت اقامت دائم کانادا را از این روش دارند.
  • اما با داشتن ویزای تحصیلی، دریافت اقامت دائم بسیار ساده‌تر می‌شود.
  • مورد دوم، ویزای جستجوی کار را (که در برخی کشور ها مانند آلمان، کانادا، نیوزلند، استرالیا و آفریقای جنوبی صدور می شود،) اخذ کنید و به کاریابی در آن کشور بپردازید.
  • تحصیلات عالی و مدرک دانشگاهی در این برنامه ضروری نیست ولی وجود آن امتیاز شما را افزایش می‌دهد.

در غیر این صورت متقاضی برای اشتغال به کار باید مجوزهای مربوطه را دریافت کند. شوید و برنامه مهاجرتی مورد نظر خود را انتخاب کرده و اکانت آنلاین بسازید. ۵۰ امتیاز اضافی دریافت خواهید کرد (اگر نمره زبان انگلیسی‌تان هم در هر چهار مهارت زبانی در سطح CLB ۵ یا بالاتر باشد). اگر جاب آفر در سطح TEER 0, 1, 2, 3 داشته باشید، مهارت زبان انگلیسی یا فرانسه‌تان باید در سطح CLB 5 و اگر جاب آفر در سطح TEER 4 داشته باشید، نمره زبانتان در سطح CLB 4 باشد.

در برخی استان‌ها و دانشگاه‌های کشور کانادا می‌توانید بدون نیاز به مدرک زبان و با گذراندن دوره‌های زبان در این کشور مهاجرت تحصیلی خود را امکان پذیر کنید. برخی دانشگاه‌های کشور کانادا مانند دانشگاه کانکوردیا Concordia، دانشگاه رجینا، دانشگاه وینپیگ، دانشگاه کارلتون، دانشگاه ساسکاچوان و … شرایط تحصیل بدون مدرک زبان را می‌پذیرند. البته باید این نکته را مدنظر داشته باشید که در هنگام تاسیس شرکت باید حتما یکی از اتباع این کشور به عنوان مدیر حضور داشته باشد که در بسیاری از موارد می تواند راهگشا و کمک حال شما عیزان نیز باشد . کارشناسان شرکت مهاجرتی رجبی ضمن جمع آوری تمامی اطلاعات موردنیاز شما در رابطه با سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کانادا در عنوانی جداگانه ، تمامی جزئیات و مراحل لازم را با ارائه مشاوره در اختیارتان قرار خواهند داد. جهت دریافت این مجوز کاری باید از یک کارفرمای مقیم این کشور پیشنهاد کاری دریافت کرده و موفق به امضای قرارداد با او شوید . البته کار به عنوان یکی از روش های قانونی مهاجرت به کانادا روش مراحل متعددی دارد که با کلیک بر روی عنوان کار در کانادا به خوی از آنها مطلع خواهید شد .

هزینه بیومتریک یا انگشت نگاری

پس در ادامه راجع به روش‌هایی که منجر به اقامت دائم می‌شوند توضیح می‌دهیم. اگر قصد اخذ ویزای تحصیلی را دارید، با خواندن مقاله هزینه تحصیل در کانادا، اطلاعاتتان در این زمینه را تکمیل کنید. اما اصلا فکر نکنید که خودتان نمی‌توانید پروسه مهاجرتتان را پیش ببرید. مراحلی که اداره مهاجرت کانادا تعیین کرده مشخص هستند؛ چه وکیل حقوقی این مراحل را طی کنید چه خودتان.

در زیر دسترسی به مقالات تحصیلی کانادا دارید که پیشنهاد می شود حتماً مطالعه نمایید. در باکس فهرست مطالب می توانید عناوین مهم در خصوص مقاله مهاجرت به کانادا را ببینید و در صورت نیاز بر روی آن ها کلیک کرده و یا آن ها را لمس کنید. اما داشتن پذیرش تحصیلی مقطع دکترا حتی در ۴۵ سالگی معمولا با صدور ویزا همراه خواهد بود. مانند اینکه اگر یک فرد ۳۲ ساله برای مقطع فوق لیسانس اقدام به پذیرش و پس از آن اقدام به ویزا کند احتمال ردی ویزای این فرد وجود دارد. در مورد کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اخذ تابعیتکانادااز طریق تولد میتوانید مقاله ی مختص آن را مطالعه فرمایید.

بر اساس قانون خون فرزندی که در یک کشور از پدر و مادر دارای تابعیت آن کشور متولد شود، آن فرزند نیز تابعیت آن کشور را دریافت می کند. اما بر اساس قانون خاک اگر فرزندی در خاک یک کشور متولد شود، صرف نظر از تابعیت پدر و مادر، آن فرزند تابعیت آن کشور را دریافت می کند. ذکر این نکته ضروری است که متقاضی برای اخذ ویزای استارتاپ کشور کانادا باید طرح تجاری ارائه دهد که در بازارهای جهانی با طرح های تجاری مشابه قابل رقابت باشد. بعد از آپلود مدارک باید به ازای هر نفر، مبلغی به دلار کانادا واریز کنید. در این مرحله باید برای انگشت‌نگاری به یک ویزا اپلیکیشن سنتر مراجعه کنید (در حال حاضر مرجع انگشت نگاری کانادا در ایران وجود ندارد و برای این کار باید به یکی از دفاتر VAS مورد تایید کانادا مراجعه کنید).

مدرک زبان مورد نیاز برای مهاجرت به کشور کانادا