مهاجرت به کانادا شرکت مهاجرتی رجبی-کمک مهاجرت

برای اکسپرس اینتری باید جاب آفر دریافت کنم اول؟ ممنون میشم اگر پاسخ بدید متشکرم. یکی از برنامه های مهاجرت به این استان های آتلانتیک کانادا اخذ جاب آفر از کارفرمای کانادایی در این استان ها است. متقاضیانی که دارای سوابق تحصیل در دانشگاه های این استان ها می باشند، برای اخذ پیشنهاد کار و جاب آفر Job Offer از کارفرمای این استان ها و یا شرکت در برنامه مهاجرت استانی PNP دارای امتیاز بالاتری می باشند. برنامه مهاجرت به کشور کانادا از طریق فامیلی، اسپانسرشیپ یکی دیگر از روش های مهاجرت به کشور کانادا است. این برنامه مهاجرتی بر اساس دارا بودن اسپانسرشیپ خانوادگی در کانادا مجوز اقامت را به متقاضیان ارائه می دهد. بگذارید ساده بگوئم؛ قبلا برای مهاجرت باید علاوه بر صرف هزینه‌های زیاد، تا مدت‌ها در صف بررسی می‌ماندید.

Atlantic Immigration Pilot که در مارس سال 2017 معرفی شد ، برای جذب افراد تازه وارد به استانهای آتلانتیك تلاش… به ازای هر سال تحصیلی (8 الی 9 ماه) می توانید از یک مرخصی 3 الی 4 ماهه استفاده کنید. این مطلب در مورد پذیرش تحصیلی مشروط یا کاندیشنال بسیار مرسوم است. همچنین دانشجویان بین المللی می‌توانند حساب بانکی باز کنند مجله خبری مهاجرت و کارت اعتباری به مبلغ 500 تا 1000 دلار دریافت کنند. امتیازی که شما از این سیستم می‌گیرید، شامل امتیازاتی تا 600 می شوند به علاوه امتیاز دیگری که از 600 می‌توانید بگیرید. متقاضی باید برای خرید ملک در کانادا در حدود 20% از مبلغ خانه را به عنوان پیش پرداخت به فروشنده پرداخت کند و برای بقیه پول ملک از بانک وام بگیرد.

شرایط مهاجرت به کانادا و اقامت دائم در کانادا

در غیر اینصورت درخواست ویزای دانشجویی شما با مشکل رو به رو می‌شود. از آنجایی که در حال حاضر امکان انجام انگشت نگاری ویزای کانادا در ایران وجود ندارد می‌بایستی با تعیین وقت از طریق سایت VFS به یکی از مراکز VAC در کشورهای اطراف نظیر ترکیه، امارات، آذربایجان، ارمنستان مراجعه نمایید. شما می توانید به راحتی با مراجعه به سایت اداره مهاجرت کانادا و یا تماس با مشاورین ما در موسسه حقوقی میرداماد اطلاعات کاملی در رابطه با کلیه امور مربوط به پذیرش و اخذ ویزا و اقامت و همچنین هزینه زندگی در کانادا آگاه شوید. از دیگر شرایط وکیل مهاجرت به کانادا پیگیری پرونده مهاجرتی از طریق سفارت کانادا و یا در داخل کشور کانادا است. وجود یک وکیل آگاه و کاردان می تواند خیال متقاضی را از بابت پیگیری پرونده مهاجرتی از طریق یک فرد کاردان و ماهر و باتجربه راحت کند.

شرایط مهاجرت به کشور کانادا از طریق روستاها و استان های شمالی (RNIP)

هزینه زندگی در کانادا نیز بر اساس سبک زندگی و میزان مصارف خانگی شما تعیین می‌شود. هر فردی که تصمیم به مهاجرت و اخذ اقامت دائم در این کشور را دارد باید به طور میانگین این هزینه را برآورد کند تا که با شرایط زندگی در این کشور وفق پیدا کند. یکی از راه‌های مهاجرت به کانادا ایجاد یک کسب و کار پر سود و موفق است. البته می‌توانید خودتان کسب و کار را آغاز نکنید و مبلغی به دولت و سازمانی بدهید آنها برای شما سرمایه گذاری کنند.

  • برای مثال ممکن است یک دانشجو در جمعا 4 یا 5 ماه پذیرش + ویزای تحصیلی خود را اخذ نماید.
  • علاوه‌بر این، هر یک از این روش‌های مهاجرتی نیازمند صرف هزینه‌هایی هستند.
  • هر روش مهاجرتی برای کانادا مدارک مختص به خود را دارد اما یک سری از آنها مانند مدرک زبان، مدارک انگشت نگاری، نامه تمکن مالی، گواهی عدم سابقه کیفری در تمامی روش‌های مهاجرت به کانادا مشترک هستند.
  • در صورتی پذیرش شما، دعوتنامه برایتان ارسال می گردد و روند اخذ ویزا را انجام دهید.
زیرا از همان ابتدای ورود به تمام اعضای خانواده اقامت دائم داده می‌شود. این سیستم بر اساس امتیاز بندی طراحی شده و هر یک از ویژگی‌های شما امتیاز خاصی را در بر دارد. سیستم Express Entry یا مهاجرت سریع به کانادا یک سیستم آنلاین برای دریافت اقامت این کشور است که افراد بر اساس ویژگی‌های خود طبقه‌بندی می‌شوند. ازدواج با تبعه کانادایی یا با افراد مقیم کانادا یکی دیگر از روش‌های مهاجرت به این کشور است. به دلیل پیچیدگی اخذ ویزا از این طریق به شما توصیه می‌کنیم که تمام اقدامات خود را زیر نظر وکلای بین‌المللی انجام دهید تا دچار مشکل نشوید.

شرایط دریافت بورسیه تحصیلی بسته به مقطع و دانشگاه انتخابی شما دارد. برای ادامه تحصیل تخصص در کانادا نیاز به تایید مدارک پزشکی عمومی خود که به صورت آزمون برگزار می شود، دارید. بسته به ایالت انتخابی، امکان قبولی در ازمون عملی نیز شایدداشته باشید. مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل فرزندتان نیاز به وجود یک قیم قانونی دارد. بله، در صورت داشتن مدرک دیپلم می توانید برای تحصیل در دانشگاه های کانادا اقدام نمایید. سلام، بله تحصیل در کانادا با بورسیه در صورت که واجد شرایط دریافت اون باشید، ممکن هست.