هدف از مهاجرت به کانادا را در چه می دانید؟ چرا کشور کانادا؟ کدام استان کانادا؟-کمک مهاجرت

اگر متقاضی قصد ازدواج دروغین و صرفا با قصد اخذ اقامت با شهروند کانادایی را داشته باشد، به راحتی توسط IRCC تشخیص داده می شود. متقاضی در زمان ارائه درخواست ازدواج نباید دارای همسر یا شریک زندگی باشد. از شرایط ازدواج در کانادا این است که متقاضی و طرف دوم ازدواج دارای حداقل سن 18 سال باشند. علاوه بر این مشاغل متقاضیان با شغل های نقاشی، عکاسی، نویسندگی، طراحی و نوازندگی موسیقی نیز می توانند از طریق طرح های خود اشتغالی مقدمات مهاجرت به کانادا را فراهم کنند. مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج یکی از ساده ترین راه های مهاجرت است.

روش های مهاجرتی تحت پوشش اکسپرس اینتری

همه‌ی ما می‌دانیم که کانادا یک کشور مهاجرپذیر و ایده‌آل برای زندگی است. پس از چهار سال زندگی در کانادا به عنوان اقامت دائم ، شما می توانید واجد شرایط مجله خبری مهاجرت تابعیت و شهروندی کانادا شوید. درباره جنبه های مختلف تابعیت کانادا و اینکه چگونه می توانیم به درخواست شهروندی شما کمک کنیم با ما در ارتباط باشید .

موارد بالا شروط حداقلی برای ارائه درخواست جهت مهاجرت به کانادا است. میزان تحصیلات و مهارت زبان، داشتن مدرک معتبر، سن، نوع شغل و موارد دیگر در افزایش امتیاز شما مؤثر هستند. بر پایه عوامل تعیین شده از سوی اداره مهاجرت و شهروندی کانادا، باید دست‌کم ۶۷ امتیاز کسب کنید. همسر اسپانسر کننده باشید و واقعی بودن رابطه را اثبات کنید که ازدواجتان صوری و به قصد اخذ اقامت دائم کانادا نبوده است. سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی کسب و کار در برنامه ویزای استارت آپ کانادا از سوی سازمان‌های حامی تامین می‌شود. البته این بدین معنا نیست که هر سازمانی به راحتی طرح شما را پذیرفته و حاضر به سرمایه گذاری در آن می‌شوند.

با توجه به این که کشور بزرگ و متنوع است، دولت فدرال و استان‌ها جریان‌های مختلف کارگران ماهر را برای رفع نیازهای متنوع اقتصادی و بازار کار کانادا به کار می‌گیرند. موارد مختلفی از جمله سن، سطح زبان، تجارب کاری، تخصص ها، تحصیلات و.. سنجیده شده و بر اساس امتیاز گرفته شده می توانید بقیه امور را پیش ببرید.

مهاجرت به کانادا از طریق تولد فرزند

مهاجرت به کانادا به رتبه یک پر تقاضاترین مقصد برای ایرانیان رسید. یکی از کشورهایی که شرایط بی نظیری برای زندگی کردن دارد بی شک کشور کانادا می باشد. ما در این آموزش قرار است به شما شرایط، مدارک لازم و مراحلی را که باید طی کنید تا موفق به اخذ اقامت کانادا شوید را به شما یاد دهیم. در صورتی که شخصی ، مدرک زبان آیلتس مناسب داشته باشد، می تواند در یکی از کالج های دو ساله در کانادا شرکت کند و در این مدت در کنار تحصیل، مدرک زبان ب2 فرانسوی اخذ کند و بر این اساس اقدام به اخذ اقامت دائم این کشور نماید. تا قبل از سال 1994 وزارت کشور کانادا، وزارت مهاجرت کشور کانادا، وزارت معادن و منابع، وزارت شهروندی، وزارت نیرو، وزارت امور خارجه و وزارت اشتغال تحت نظارت اداره مهاجرت کشور کانادا قرار داشت. اما در حال حاضر و بر اساس اصلاحیه مسئولیت صدور پاسپورت کانادایی و صدور ویزاهای اقامت کانادا بر عهده اداره مهاجرت کانادا IRCC قرار گرفت.

  • در صورت داشتن فرزند یا دیگر اقوام درجه یک در کانادا، با ارائه مدارک کافی و درست امکان دریافت ویزای توریستی برای شما محتمل‌تر است.
  • 26 دانشگاه این کشور دارای رتبه‌های برتر در جهان است؛ سه دانشگاه برتر آن شامل دانشگاه تورنتو، مک‌گیل و بریتیش کلمبیا می‌شود.
  • اگر می خواهید در نهایت اقامت کانادا را به دست بیاورید، از همین ابتدا باید روش هایی را که منجر به دریافت اقامت کانادا می شوند، انتخاب کنید.
  • در طول دهه‌های گذشته، کانادا با پشتوانه مالی دولت، به طرز چشمگیری از برنامه‌های استارتاپ کرده است.
  • برای متقاضیانی که قصد تحصیل در دانشگاه های کانادا را دارند، شرایط برای ارتقا مهارت زبان انگلیسی یا فرانسه وجود دارد.