مهاجرت به کانادا-کمک مهاجرت

اتباع و متقاضیان خارجی دارای تابعیت غیر کانادایی که تمایل به کار، تحصیل و یا زندگی به طور دائم در کشور کانادا را دارند، با داشتن شرایط لازم، قادر به کسب اقامت دائم کانادا خواهند بود. این دسته از افراد با دریافت کارت اقامت دائم PR علاوه بر داشتن مجوز ورود به کشور کانادا بدون ویزا، می‌توانند شرایط مجله خبری مهاجرت را برای دریافت تابعیت کانادا فراهم نمایند. شرایط کلی برای مهاجرت به کشور کانادا بر اساس راهی که برای مهاجرت انتخاب می کنید، متفاوت است. به عنوان مثال اگر بخواهید از طریق تحصیلی وارد این کشور شوید باید بتوانید با ارائه مدارک خود از یکی از دانشگاه های معتبر این کشور پذیرش تحصیلی دریافت کنید.

اگر به دنبال امنیت 100% برای محیط زندگی خود به دلیل جرم و جنایت نسبتا کم هستید، کانادا در صدر لیست شما قرار دارد. به نسبت کشورهای دیگر، کانادایی‌ها با جنایت‌های خشونت آمیز کم و دزدی‌های نادری روبرو می‌شوند. برای اینکه از بین آن جمعیت برای مهاجرت برگزیده شوید بایستی امتیاز شما یکی از بهترین و بالا ترین امتیازات باشد. سیستم رتبه بندی جامع سیستمی است که بر اساس امتیازات کسب شده کار می‌کند. ما با استفاده از این سیستم امتیاز پروفایل شما و رتبه شما را در جمعیت متقاضیان می‌سنجیم.

دانشگاه مونت رویال

خب حالا از کجا بفهمیم تخصص ما جزو کدام گروه است؟ برای پیدا کردن گروه شغلی خودتان کافی است به قسمت NOC در سایت مهاجرت سر بزنید.در این سایت، تمام سطوح ۰ تا D را می‌توانید ببینید. بعد از پیدا کردن سطح، اسم سطح ( مثلا سطح A) یا اسم شغلتان (مثلا Civil Engineer) را در فیلتر پایین صفحه NOC وارد کنید تا کد شغلتان را بگیرید. البته شهرهای جنوبی و غربی کانادا (مثل ونکوور) آب و هوای معتدل‌تری دارند. بخصوص که با توجه به درصد بالای مهاجران، نگاه تعصبی و نژادپرستانه در این کشور حداقل است. بعد از سه ماه اقامت، شما می‌توانید به آسانی از خدمات پزشکی رایگان دولت استفاده کنید.

آیا واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستم؟

شما باید حداقل 3 سال از 5 سال گذشته (1095 روز) را در کانادا به عنوان مقیم قانونی کانادا بگذرانید تا واجد شرایط درخواست شهروندی باشید. به صورت کلی برای روش های مختلف مهاجرت به کانادا، داشتن آشنایی کامل به زبان انگلیسی یا فرانسه مورد نیاز است. اگرچه کانادا سالانه بیش از 400 هزار مهاجر جدید می‌پذیرد، اما همه مهاجران باید شرایط ورودی خاصی را داشته باشند.

بهتر این است که رزومه خود را که شامل تمامی مدارک و سوابق تحصیلی می باشد، تهیه کنید و به مراکز مختلف کاریابی ارسال نمایید. با توجه به این که شرایط شما به گونه ای مطلوب است برای مهاجرت، پیشنهاد می کنم از فرصت مشاوره تلفنی رایگان استفاده کرده و با کارشناسان ما تماس بگیرید. دقت داشته که ابتدا مقاله هزینه های زندگی در کانادا را در همین وبسایت مطالعه بفرمایید و سپس لازم به ذکر است که هزینه های زندگی شما، بستگی به شیوه زندگی و محل آن دارد که مشخص کننده میزان هزینه های جانبی می باشد. سلام،من کلا حدفم زندگی در کاناداست و خوب طبیعطا شامل کار در انجا هم میشه بنده استاد کار مبلمان هستم ایا میتونم از طریق این حرفه مهاجرت کنم و چگونه میتونم کارفرمایی در انجا پیدا کنم تا برایم دعوت نامه بفرستد؟ممنون میشم جواب بدین. سلام،من کلا حدفم زندگی در کاناداست و خوب طبیعتا شامل کار در انجا هم میشه بنده استاد کار مبلمان هستم ایا میتونم از طریق این حرفه مهاجرت کنم و چگونه میتونم کارفرمایی در انجا پیدا کنم تا برایم دعوت نامه بفرستد؟ممنون میشم جواب بدین.

  • در حال حاضر برای دریافت اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه گذاری میتوان از طریق ویزای استارت آپ اقدام نمود.
  • به همین دلیل محاسبه امتیاز در زمان انتخاب روش مهاجرتی و یا ایالت موردنظر برای مهاجرت بسیار مهم و حیاتی است.
  • با تحصیل در کانادا مزایای زیادی برای دانشجویان بین المللی حاصل می‌شود.
  • برای این برنامه حداقل مدرک تحصیلی مشخص نشده است اما برای کسب امتیاز مورد نیاز بهتر است مدرک تحصیلی ارائه دهید.

در صورت پذیرفتن شرایط متقاضی از طرف مسئولین در کشور کانادا، مجوز ورود به کشور برای آن‌ها صادر می‌شود. لازم به ذکر است که سفارت کانادا در کشور افغانستان خدمات کنسولی به شهروندان ارائه نمی‌دهند. در نتیجه افغان‌ها مجبور هستند که از طریق کشورهای همسایه برای مهاجرت به این کشور اقدام کنند. اما روش‌هایی مانند مهاجرت از طریق تحصیل و یا مهاجرت از طریق ویزای جاب آفر هستند که جزو سریع‌ترین و آسان‌ترین روش‌های مهاجرت به کانادا به شمار می‌روند.

خدمات اقامت امارات

با این سیستم می‌توانید اقامت دائم کانادا را در سریع‌ترین زمان (حدود ۶ ماه) دریافت کنید. این طرح کاملا الکترونیکی است و برای ارزیابی متقاضیان استفاده می‌شود. مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، مهاجرت از طریق برنامه‌های استانی، سرمایه‌گذاری، از طریق استارت آپ و کارآفرینی، خوداشتغالی، اسپانسرشیپ خانوادگی، از طریق ازدواج و تولد رایج‌ترین روش‌های مهاجرت به کانادا هستند. اگرچه مهاجرت به این کشور از روش پناهندگی نیز ممکن بوده اما اکیدا توصیه نمی‌گردد.